Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SEDIU BIROU VAMAL PORTILE DE FIER I jud. Mehedinti


Anunt de participare numarul 89859/30.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: VALENTINA BOROS, Tel.3102977, Email: [email protected], Fax: 3102977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI BUCURESTI
Adresa postala: PIATA PRESEI LIBERE NR.1 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI ANDRIES, Tel.021/3174560, Email: [email protected], Fax: 021/3172878, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SEDIU BIROU VAMAL PORTILE DE FIER I jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA GURA VAII, CALEA TIMISOAREI NR.2 JUD. MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII LA IMOBILE NOI SI VECHI
AMENAJARE DRUMURI SI PLATFORME
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: 4, 121, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 82.000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT - SURSE PROPRII / TREZORERIA TIMISOARA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE - SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII PENTRU GRUPUL DE OPERATORI CASTIGATORI AI CONTRACTULUI PANA LA SEMNAREA ACESTUIA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - FORMULAR 12C
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR 12A
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 - FORMULAR 12B
- CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT LA DATA DE 30.09.2009- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI/AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ASEMENEA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- FORMULAR B2 - OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA A REALIZAT O CIFRA MRDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI DE MINIMUM 8.240.000 RON- SCRISOARE DE BONITATE DE LA BANCA- DECLARATIE PRIVIND LICHIDITATEA GENERALA- BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI
- DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII
- INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI ASIGURAREA CALITATII
- INFORMATII PRIVIND ASOCIATII SI/SAU SUBCONTRACTANTII
- STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- FORMULAR 12F - LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI- OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA A EXECUTAT SI FINALIZAT IN ULTIMII 5 ANI CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI SIMILAR IN VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT 4.100.000 RON- FORMULAR 12 H - DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII- FORMULAR 12 I - INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI ASIGURAREA CALITATII- FORMULAR 12 G - INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII- FORMULAR 12 J - INFORMATII PRIVIND ASOCIATII- CERTIFICATE ISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2009 13:00
Locul: BURSA ROMANA DE MARFURI, BUCURESTI PIATA PRESEI LIBERE NR.1 SECTOR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SI ACT DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA / AUTORITATEA NATIONALA A VAMILOR
Adresa postala: STRADA MATEI MILLO NR.13 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021/3155858, Fax: 021/3158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer