Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sediu de garda Serviciu Profesionist pentru Situatii de Urgenta la Birchis, judetul Arad


Anunt de participare numarul 86873/17.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281885, 0733441434, In atentia: Barbu Gabriela, Chereches Alexandru, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257250170, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sediu de garda Serviciu Profesionist pentru Situatii de Urgenta la Birchis, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Birchis, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sediu de garda Serviciu Profesionist pentru Situatii de Urgenta la Birchis, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216125-6 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sediu de garda Serviciu Profesionist pentru Situatii de Urgenta la Birchis, judetul Arad. Realizarea unei constructii noi (structura metalica)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 986, 689RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta cfm art.122, lit j, O.U.G.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie: 39.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea totala fara TVA, a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;Formularul 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF; Certificat constatator emis de ORC;Cazier fiscal;Cazier judiciar pentru personalul de conducere; Autorizatii de functionare;Certificat de inregistrare eliberat de ORC; Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil + contul de profit si pierdere inregistrat si vizat de catre organele competente, pentru anii 2006, 2007, 2008;Formular 1 Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 3.900.000 lei;Lichiditate generala, valoarea acestui indicator trebuie sa fie de minim 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii in ultimii 5 ani; Formularul 4 - Experienta similara; Formularul 12I -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Formularul 12H -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Informatii privind conditiile demunca-declaratie pe proprie raspundere;acord de asociere Formular 2; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora formularul 12 G, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular 3, ISO 14001; ISO 9001;OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de lucrari similare in valoare de minim 1.900.000 lei;Ofertantii trebuie sa aiba un responsabil tehnic cu executia lucrarilor si un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor atestati;Statiile de betoane trebuie sa fie autorizatese va prezenta Raportul de inspectie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, -invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din cauza volumului mare al caietului de sarcini, acesta se poate descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare, > Documentatie si clarificari, o parte fiind atasata sectiunii Documentatie iar cealalta parte la sectiunea Clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu, FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357 / 371.100, Email: [email protected], Fax: 0357 / 371.287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer