Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Pascani


Anunt de participare numarul 82594/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LINGA TRIBUNALUL IASI
Adresa postala: IASI , STR. V. CONTA , NR. 28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Punct(e) de contact: ADINA COSTANDACHE, Tel.0232-212566, Email: [email protected], Fax: 0232-210520, Adresa internet (URL): www.mpris.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Pascani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PARCHETUL DE PE LANGA JUDECATORIA PASCANI, Municipilu Pascani, Str. Stefan cel Mare nr.13
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea in totalitate a lucrarilor de constructii conform proiectului si caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 803, 015.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.09.2009 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20000 lei, garantiei de buna executie este de 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-completare formular 12 BDeclaratie privind integritatea morala a ofertantului -completare formular 13 ADeclaratii privind calitatea de ofertant -completare Formularul 12 CCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Dovada inregistrarii in SEAP
Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale - formularul 20
Bilantul contabil intocmit la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000 lei (inclusiv TVA) si echivalent Euro pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul 12 F - Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani.Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formular 12 I, inclusiv CV urile acestora si atestarile
Declaratie cu privire la utilajele aflate in proprietate sau in inchiriere, completare formular 12 H
Declaratie privind sanatatea si protectia muncii - formularul 13B
Manualul calitatii pentru lucrarea ce face obiectul achizitieiDocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea firmelor ofertante, respectiva) ISO 9001 sau echivalent.
b) ISO 14001 sau echivalent
c) ISO 18001 sau echivalent
fiecare subcontractor si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificari
Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile Specificatiilor tehnice din caietele de sarcini - formular 13 C
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in copie un contract cu o valoare de minim 600.000 lei, sau trei contracte a caror sume cumulate sa fie de minim 1.000.000 leiIn cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde succesive, respectiv in data de 25.08.2009 si 27.08.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2364/X/7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 11:00
Locul: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALULIASI, municipiulIASI, Str. Vasile Conta nr 28
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai autoritatii contracante, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerul Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Parchetul de pe langa Curtea de Apel Iasi - Oficiul juridic
Adresa postala: str. Vasile Conta nr. 28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel.0232-212566, Fax: 0232-210520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 20:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer