Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servere si accesorii


Anunt de participare numarul 146281/06.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Costel BIRSAN, Tel. +40 214029205, In atentia: Costel BIRSAN, Email: [email protected], Fax: +40 214029372, Adresa internet (URL): www.upb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servere si accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sector 6, Splaiul Independentei, nr. 313
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 637, 329 si 3, 654, 465RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se preconizeaza a se incheia lunar. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 637.329 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sasiu server blade x86, Server blade x86, Rack, UPS si accesorii infrastructura, Server matrice de stocare date, Switch SAN extern, Server File / Backup, Server Test/Simulare, Rack, UPS si Conectica de Laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servere si accesorii in cantitatile prezentate in caietul de sarcini.
Pentru un contract subsecvent cantitatile estimate sunt : cantitate minima - 1 buc; cantitate maxima - 5 buc
Pentru acordul cadru cantitatile estimate sunt : cantitate minima - 1 buc ; cantitate maxima - 20 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 637, 329 si 3, 654, 465RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 12.746, 58 lei, respectiv 6.373, 29 lei, in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM. Garantia se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie pentru participare (Formularul 14), OP in favoarea UPB in contul RO36TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui prin depunerea la casieria UPB a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, daca garantia de participare este redusa. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se restituie conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006. UPB poate retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/2006. Garantia de participare se retine in situatiile de la art. 87, alin. (1) din HG925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, iar Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.417, 33 lei. In cazul unei asocieri, daca toti membrii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerile privind Garantia de participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie, conform Lg. 346/2004. In cazul in care un membru al asocierii nu se incadreaza in categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracter de IMM. Garantia de Buna Executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006, in termen de max. 15 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului fara TVA (la IMM, se reduce cu 50%).Garantia de buna exececutie este constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare irevocabil va fi prezentat in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 14 zile sau prin retineri successive si plata in cont garantat special, aflat la dispozitia Autoritatii Contractante. Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf. art. 91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul UPB, bugetele proiectelor de cercetare sau bugetele proiectelor din fonduri nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus obligatoriu si prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa prezinte in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: reprezentant legal George DARIE ? rector, Mihai COROCAESCU ? director general, Dorina ADAMESCU ? director economic, Costel Titel BIRSAN ? director achizitii, Vasilica CIUPITU ? consilier juridic. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Acest document se va prezenta atat de catre subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat raportat la luna anterioara depunerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalul / copie legalizata / original.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale raportat la luna anterioara depunerii ofertelor ? copie cu mentiunea conform cu originalul / copie legalizata / original.In cazul operatorilor economici straini: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip , eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documente din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor . Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 6 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Informatii privind subcontractantii: Daca este cazul, ofertantul va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare), a formularelor Formularul 2, Formularul 3 si Formularul 5 care trebuie prezentate de toti subcontractantii, precum si descrierea modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN. Informatiile cuprinse in certificate trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul operatorilor economici straini: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani.
Prezentarea Fisei de informatii generale - Formularul 8.
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani.Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.
Cerinte minime obligatoriiMedia aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.274.658, 00 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. in acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara conform art. 186 din OUG 34/2006, persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. art 69^1, 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularele 2, 3 si 5.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 8 completat.Pentru determinarea echivalentei leu / euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru cele doua monede, curs de schimb afisat de BNR pentru fiecare an in parte. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010:4, 20992011:4, 2379 2012:4, 4560. Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, conform prevederilor art. 185 din O.U.G. 34/2006.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade, beneficiari / cantitati, dupa caz (Formularul 9 din Sectiunea Formulare) ? original.
Experienta similara. Se solicita prezentarea de documente din care sa reiasa livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, al caror obiect a fost livrarea de bunuri similare a caror valoare cumulata fara TVA, sa fie egala sau mai mare de 637.329, 00 lei.
Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unui certificat echivalent, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade, beneficiari / cantitati, dupa caz (Formularul 9 din Sectiunea Formulare) ? original.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din Formularul 10 din Sectiunea Formulare - original. Valoarea contractului se prezinta in euro sau echivalentul in lei. Pentru determinarea echivalentei leu / euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru cele doua monede, curs de schimb afisat de BNR pt fiecare an in parte.Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv sau de scrisori de recomandare si/sau adeverinte din partea beneficiarilor contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul bunurilor furnizate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010:4, 2099;2011:4, 2379;2012:4, 4560.Depunerea Certificatului privind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii, protectiei mediului si securitatea informatiei vor fi indeplinite cumulativ de membrii asocierii.In cazul in care certificarile vor fi indeplinite cumulativ, e necesar ca fiecare membru al asocierii sa fie certificat pe activitatile contractuale mentionate in acordul de asociere.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de traducator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 12:00
Locul: Universitatea Politehnica Bucuresti, Spl. Independentei nr. 313, corp Rectorat camera 102-104.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, observatori UCVAP si reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractele subsecvente pot face obiectul unui proiect/program finantat din fonduri comunitare/program operational.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului cutoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et. 1, cam. 102-104, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 214029205, Email: [email protected], Fax: +40 0214029372, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer