Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service echipamente de calcul, piese de schimb si consumabile pentru DRDP Brasov –SDN Brasov, SDN Sibiu, SDN Targu Mures, SDN Miercurea Ciuc, SDN Sfantu Gheorghe


Anunt de participare numarul 99642/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR-DRDP Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl C2, sc 1, et.6 camera 10, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, In atentia:  d-na ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdp.rdsbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR-DRDP Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl C2, sc 1, et.6 camera 10, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, In atentia:  d-na ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdp.rdsbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR-DRDP Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl C2, sc 1, et.6 camera 10, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, In atentia:  d-na ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service echipamente de calcul, piese de schimb si consumabile pentru DRDP Brasov –SDN Brasov, SDN Sibiu, SDN Targu Mures, SDN Miercurea Ciuc, SDN Sfantu Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SDN Brasov, SDN Sibiu, SDN Targu Mures, SDN Miercurea Ciuc, SDN Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service echipamente de calcul, piese de schimb si consumabile pentru DRDP Brasov –SDN Brasov, SDN Sibiu, SDN Targu Mures, SDN Miercurea Ciuc, SDN Sfantu Gheorghe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service echipamente de calcul, piese de schimb si consumabile pentru DRDP Brasov –SDN Brasov, SDN Sibiu, SDN Targu Mures, SDN Miercurea Ciuc, SDN Sfantu Gheorghe
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prev.art. 122, lit.j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1-SDN Brasov – 370, 00 lei;Lotul 2-SDN Sibiu-300, 00 lei;Lotul 3-SDN Tg. Mures-550, 00 lei;Lotul 4-SDN M. Ciuc-300, 00 lei;Lotul 5-SDN Sf.Gheorghe-350, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului localvalabile la data deschiderii ofertelor;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (A.N.A.F. - D.G.F.P.)valabile la data deschiderii ofertelor-Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertei;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se vor prezenta bilanturile din utimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;2.Fisa experienta similara (in ultimii 3 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;5.Informatii privind subcontractantii;6.Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;2.Ofertantul va prezenta contracte care sa aiba ca obiectprestarea unor servicii similare cu cele supuse licitatiei. Se vor atasa copii dupa contractele prezentate caexperienta similara, recomandare din partea beneficiarului respectiv;3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si software licentiate, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie prin care se garanteaza capacitatea cartuselor cu toner monocrom, conform standardului ISO/IEC 19752 sau echivalent, Declaratie prin care se garanteaza capacitatea cartuselor laser color, conform standardului ISO/IEC 19798 sau echivalent;4.Declaratie care sa contina informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului angajat, precum si nominalizarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor;5.Operatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii;6.Se va prezenta acordulde asociere si se vapreciza liderului de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, B-dul Mihail kogalniceanu nr.13, bl.C2 sc 1, camera 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr.5, ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-413741, Email:  [email protected], Fax:  0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov- Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl C2, sc 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer