Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service echipamente IT


Anunt de participare numarul 148543/17.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Doru Mazilu, Tel. +40 311323258, In atentia: Doru Mazilu, Email: [email protected], Fax: +40 213134770, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str.Lipscani, Nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323258, In atentia: Doru Mazilu, Email: [email protected], Fax: +40 213134770
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str.Lipscani, Nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323258, In atentia: REGISTRATURA In atten: Doru Mazilu, Email: [email protected], Fax: +40 213134770
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Banca Nationala a Romanieistr. Doamnei nr.8, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 617 si 3, 785, 268RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract subsecvent la 6 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 721257 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru inlocuirea contractelor vechi de service si actualizarea lor in functie de evolutia parcului de echipamente IT din BNR este necesara incheierea unui nou contract de service de tip acord-cadru care va acoperi mai multe tipuri de echipamente IT care sunt precizate in caietul de sarcini.
Prin abonamentul de service se va acoperi manopera aferenta reparatiilor ocazionale, costul reviziilor periodice, precum si costul deplasarilor la sediul beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50320000-4-Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerin?elor specificate in caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 617 si 3, 785, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 75000lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta - cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei: 100de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit b)din O.U.G. nr. 34/2006: (7.565 )LeiForma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora deschiderii ofertelor) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Sunt aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.Se vor specifica in mod obligatoriu cele 4 conditii de executare a garantiei. Garantia de buna executie -10 %din valoarea contractului, in leifara TVA.Garantia de buna executie va fi aplicabila contractelor subsecvente.Modalitatea de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006 in baza solicitarii scrise a operatorului economic.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Guvernator ? Academician Mugur Isarescu
? Prim-Viceguvernator ? Prof. univ. dr. Florin Georgescu? Viceguvernator ? Bogdan Olteanu
? Viceguvernator ? Dr. Cristian Popa
? Membru ? Prof. univ. dr. Marin Dinu
? Membru ? Prof. univ. dr. Nicolae Danila
? Membru ? Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
? Membru ? Conf. univ. dr. Agnes Nagy
? Membru ? Dr. Napoleon Pop
Conducerea Direc?iei Achizi?ii
? Vasile Ifrim, Director? Niculae Dumitrache ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Contabilitate
? Iulia Stanciu, Director? Daniela Ilie ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Juridice
? Alexandru Paunescu ? Director? Rodica Constantinescu ? Sef serviciuConducerea Directie Buget si Analiza Financiara
? Ion Paduraru ? Director
? Andreea Bognar- Sef Serviciu
? Cristian Serbanescu ? Sef ServiciuConducerea Directiei Servicii Informatice
? Dragomir Ovidiu- Director
? Parvulescu Tiberiu ? Director adjunct Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie: din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor 3 (trei) prestari de servicii efectuate in ultimii 3(trei) ani, relevante in raport cu obiectul prezentei proceduri de atribuire, continand: numarul si tipul de echipamente reparate, perioade de prestare, beneficiari; se va prezenta Formularul G.
Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va nominaliza o echipa compusa din minim 4 persoane calificate in reparatii/service echipamente IT, responsabile pentru indeplinirea contractului, alcatuita dupa cum urmeaza:
Minim 2 dintre ei vor trebui sa aiba urmatoarele calificari si abilitati:
- Diploma de absolvire studii superioare;
- Curs absolvit/certificare recunoscut(a) la nivel national sau international in domeniul repararii/mentenantei echipementelor IT (computere desktop/laptop, imprimante, copiatoare).
- Experienta minim 3 ani in proiecte similare.
Cerinta nr. 1
ISO 9001:2008 sau echivalent - sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare cumulate in valoare de minim 700.000 lei efectuate la nivelul a maxim 3 contracte.Se va prezenta Formularul nr. G - Lista principalelor 3 (trei) prestari de servicii din ultimii 3 ani.Pentru demonstrarea cerintei minime se accepta prezentarea cel putin a unui document/contract/procesverbal de receptie, copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi din care rezulta prestarii de servicii similare. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta.Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele: a) Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii. (formular H).b) Curriculum vitae pentru fiecare persoana nominalizata, in original, cu semnatura persoanei nominalizate.c) Documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata: 1. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;2. copii ale referintelor de la angajatori care sa probeze experienta indicata in CV sidurata de lucru in domeniile cerute.d) Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant (pentru prestator) are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2014 11:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (inclusiv ordinele de plata), in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazuta in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Daca oferta este depusa de o asociere de ofertanti, aceasta trebuie sa contina obligatoriu ?Acordul de asociere? din care sa reiasa cel putin urmatoarele informatii: cine este liderul asociatiei; care sunt drepturile si obligatiile fiecarei parti a asocierii (activitatile care se realizeaza in comun), contributia financiara a fiecarei parti la realizarea sarcinilor contractului de achizitie comun; cauzele incetarii asociatiei si modul de impartire a rezultatelor lichidarii; cine este imputernicit sa prezinte garantia de participare; care este partea asociatiei care va delega un reprezentant la sedinta de deschidere si care este limita de competenta a acestuia; repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului de achizitie publica preluate de fiecare asociat pentru executia obiectivului supus licitatiei; cine este desemnat sa semneze contractul in numele asociatiei. Toti membrii asociatiei trebuie sa prezinte documentele privind situatia personala.BNRva putea solicita executarea garantiei de participare daca ofertantul: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2013 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer