Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service intretinere centrale termice


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24456/23.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B.dul: Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 0248507282, In atentia: Marin Zlate, Email: [email protected], Fax: +40 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala: B.dul: Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 0248507282, In atentia: Marin Zlate, Email: [email protected], Fax: +40 507238
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Service intretinere centrale termice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service intretinere centrale termice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.06.2012
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 255, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se face acord cadru pe o durata de 4 ani.Anual se incheie cate un contract subsecvent.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 255, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer