Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier pentru lucrarile de constructii executate pentru Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 112734/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidesupraveghere a lucrarilorprin diriginti de santier pentrulucrarile de constructii executate pentru Reabilitare DJ 606 km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ606 Km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) ? judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, pentru verificarea lucrarilor executate pentru? Reabilitare DJ 606 Km 55+086 (limita judet Dolj) ? 119 +795 ( intersectie DJ 566) ? judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor se realizeaza pe toata durata deexecutie a lucrarilorsi pana la receptia finala a lucrarilor. Durata estimata de executie a lucrarilor este de 24 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 254, 361.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25.000 leiCuantumul garantiei de buna executie a contractuluieste de10% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri europene prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1, bugetul de stat sidin bugetul Consiliului JudeteanMehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala;5. certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor
6. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial
7. Certificate de autorizare:
7.1. Ofertantul sa fie atestat de catre Asociatia Profesionala a Drumarilor din Romania (sau echivalent) pentru a presta servicii de inginerie/consultanta in domeniul drumurilor.
7.2. Ofertantul este membru ARIC (Asociatia Romana a Inginerilor Consultanti) ? se va prezenta copie dupa Certificat de Membru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 2.400.000 lei, echivalentul a 550.000 euro, la cursul de 1 euro = 4, 2943 lei ( curs inforeuro al lunii decembrie )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Informatii privind experienta similara
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului
5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
6. Contract de asociere
7. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
8. Dovada detinerii unui spatiu ( proprietate sau inchiriat) situat lamaxim 75 de Km de cel mai indepartat punct din amplasamentul proiectului (DJ606) unde sa-si desfasoare activitatea pe perioada contractului.
9. Certificat privind certificarea sistemului calitatii SR EN ? ISO 9001:2001 sau echivalent pentru activitati de inginerie si consultanta tehnica in constructii10. Certificat de mediu SR EN ? ISO 14001:2005 sau echivalent pentru activitati de inginerie si consultanta tehnica in constructii11. Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentruactivitati de inginerie si consultanta tehnica in constructii12. Asigurari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1serviciu similar ( servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de drumuri)2. Ofertantul a prestat si finalizat, in ultimii trei ani, cel putin un contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de construire/consolidare/reabilitare/modernizare/reparatii la drumuri, care din punct de vedere valoric are o valoare egala sau mai mare de 1.100.000 lei, respectiv 256.000 euro la cursul de 1 euro = 4, 2943 lei ( curs inforeuro al lunii decembrie ) pentru un contract de lucrari conform FIDIC3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin doua autoturisme, a 2 PC, a unei statii totale.4. - Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Diriginte de santier atestat in domeniul 3.2, absolvent de studii superioare de inginerie civila - 3 persoane obligatoriu sa fie cu specialitatea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri) vechime in specialitatea studiilor de minim 15 ani dintre care o persoana pe langa diriginte de santier atestat pe domeniul 3.2 sa fie atestata si ca manager de proiect cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale sau echivalent, b) Diriginte de santier atestat in domeniul 1 (produse pentru constructii) ? 2 persoane absolvent de studii superioare inginerie civila vechime in specialitatea studiilor de minim 15 anic) Responsabil cu verificarea conditiilor de securitatea muncii pe santiere deschise, autorizat, cu studii superioared)Inginer topograf/geodez ? vechime minim 3 ani, Ofertantul va nominaliza printr-o declaratie care dintre persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului este coordonatorul echipei.Nu se accepta ca una din persoanele nominalizate mai sus sa acopere doua sau mai multe din domeniile sau calificarile enumerate mai sus. Oferta in care se nominalizeaza o persoana pentru a acoperi doua sau mai multe domenii din cele enumerate mai sus va fi respinsa.12. Ofertantul are asigurate vehiculele si personalul implicat in contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica - demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a proiectului
60%
60
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1, bugetul de stat sidin bugetul Consiliului JudeteanMehedinti
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  BD. N TITULESCU, NR. 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act nelegal emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  str Traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer