Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier pentru lucrarile de constructii executate pentru , Bloc Materno Infantil Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 96727/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidesupraveghere a lucrarilorprin diriginti de santier pentrulucrarile de constructii executate pentru , Bloc Materno Infantil Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bloc Materno Infantil Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciidesupraveghere a lucrarilorprin diriginti de santier pentrulucrarile de constructii executate pentru , Bloc Materno Infantil Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, domeniile 1 Produse pentru constructii 2.3 Constructii civile, industriale siagricole- categoria de importanta B, 3.2 Drumuri, 6.1 Lucrari tehnico - edilitare de alimentare cu apa si canalizare 8.1 Instalatii electrice, 8.2 Instalatii sanitare si termoventilatii, 9.2 Retele termice, executate pentru , Bloc Materno Infantil Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
Valoarea estimata fara TVA: 184, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiCuantumul garantiei de buna executie a contractuluieste de5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 12 A-Declaratie pe propria raspundere art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, 2.Formularul nr. 12 B-Declaratie pe propria raspundere art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 12 C, 4.Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF 5. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic; 5.Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie legalizata
6. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - copie
8. Certificat de autorizare - ofertantul este autorizat ca diriginte de santier pentru domeniile 1 Produse pentru constructii 2.3 Constructii civile, industriale siagricole- categoria de importanta B, 3.2 drumuri, 6.1 Lucrari tehnico - edilitare de alimentare cu apa si canalizare 8.1 Instalatii electrice, 8.2 Instalatii sanitare si termoventilatii, 9.2 Retele termice, inginer topograf
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintaobligatorie: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 180.000 lei, echivalentul a 43.600 euro, la cursul de 1 Euro = 4, 126 lei (cursul Infoeuro al lunii martie 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. Formularul 12 H cu informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
6. Contract de asociere
7. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
8. Sistemul de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin un serviciu similar-servicii de dirigentie de santier pentru1.lucrari de constructii civile 2.instalatii electrice 3.instalatii sanitare si termoventilatii, 4.drumuri fara limita de suma3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin unui autoturism, a unui P.C, a unei statii totale4.- Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Diriginte de santier atestat in domeniul 1 Produse pentru constructii, absolvent de studii superioareb) Diriginte de santier atestat in domeniul 2.3 constructii civile, industriale siagricole- categoria de importanta B, absolvent de studii superioare;c) Diriginte de santier atestat in domeniul 3.2, absolvent de studii superioare cu specialitatea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri);d) Diriginte de santier atestat in domeniul 6.1 Lucrari tehnico - edilitare de alimentare cu apa si canalizare e) Diriginte de santier atestat in domeniul 8.1 Instalatii electrice, absolvent de studii superioaref) Diriginte de santier atestat in domeniul 8.2 Instalatii sanitare si termoventilatii, absolvent de studii superioareg) Diriginte de santier atestat in domeniul 9.2 Retele termice absolvent de studii superioareh) Inginer topograf absolvent de studii superioare8. - Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent pentru dirigentie de santier pentru constructii civile, drumuri, instalatii aferente constructiilor, produse pentru constructii- Certificat de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru dirigentie de santier pentru constructii civile, drumuri, instalatii aferente constructiilor, produse pentru constructii- Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru dirigentie de santier pentru constructii civile, drumuri, instalatii aferente constructiilor, produse pentru constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 12:00
Locul: sediul consiliului judetean mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatnti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL SE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD N TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251.418.586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer