Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare RCA HR


Anunt de participare numarul 140088/31.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA HARGHITA str Marton Aron nr 78, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Harghita
Adresa postala: str Marton Aron nr 78, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIA AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide asigurare RCA HR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Directiei Silvice Harghita str Marton Aron nr 78 Miercurea Ciuc Cod 530211 Jud Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide asigurare RCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatorie in SEAP si la sediul AC in original . Garantia de participare: 171, 00 lei ? 1% din valoarea contractului;Garantia de participare se va posta obligatorie in SEAP ( scanata) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limitade depunere a ofertelor ofertelor. Forma de constituire a gantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca - printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari - ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau - Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoare La data deschiderii ofertelor suma constituita ca si garantie de participare trebuie sa fie constituita . Eliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului. Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daxca este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii al Directiei Silvice Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- FORMULAR NR.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura -FORMULAR NR.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -FORMULAR NR.2Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independent -Formular nr.4-Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat al statului, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data: luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -formular 9Pentru persoanele ce detin functie de decizie in cadrul AC, precum si persoanele implicate in procedura de achizitie publica. ing. Catalin Mutica director, ec. Virag Maria director economicing. Abraham Istvan director tehnic, ing Miklos Stefan, ing Rafain Ildiko, Cont. Madar Klara, ing Fancsali Gabor si cj Baciu IonelaPersoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Se va prezenta si depune - Certificat constatator emis de ORCoriginal, copii legalizata cu mentiunea , , conform cu originalul, , conform art 5 alin 1 din Ord ANRMAP nr 5092011 Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa si depune formularul 6 Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani- minim un contract similar
Experienta similara. prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie deminim 17080 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii al Directiei Silvice Harghita Modul de departajare a ofertelor cu pret egal, in urma solicitarii din partea comisiei de evaluare a ofertelor, ofertantii vor depune noi oferte financiare, in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Harghita Oficiu Juridic
Adresa postala: str Marton Aron nr 78, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2012 21:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer