Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de acordare Credit bancar pe o durata de 24 luni pentru sustinerea proiectelor finantate din fonduri structurale


Anunt de participare numarul 141988/15.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +4 0232407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232407575, Adresa internet (URL): www.uaiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de acordare Credit bancar pe o durata de 24 luni pentru sustinerea proiectelor finantate din fonduri structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina VeterinaraIasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare Credit bancar pe o durata de 24 luni pentru sustinerea proiectelor finantate din fonduri structurale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit bancarin suma
de 35.322.400lei, cu trageri succesive, pe o perioada de 24 luni, cu dobanda ROBOR 3 M + punctele procentuale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR 3 M, care va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar pentru sustinerea proiectelor.Valoare credit: 35.322.400 lei cu trageri succesive cu perioada de gratie de 6 luni, conform Caietului de sarcini, anexat.Valoarea estimata a costurilor finantarii rambursabile este de 5.298.360 lei, valoare estimata pe baza calculului gradului de indatorare a autoritatii contractante.
VALOARE ESTIMATA: 5.298.360lei fara TVA echivalent a 1.200.000 euro , curs de referinta euro/leu: 4, 4153 lei/1 euro (curs din 03.01.2013)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 298, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
100.000, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarainclusiv cea a ofertantului sau de o societate de asigurari, constituit in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului nr. 11 , fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acestuia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordin de plata (vizat de banca) sau a fila cec ? se va posta in SEAP si se va plati in Cont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala- se va posta in SEAPsi se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.Cursul leu/eurola care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este celdin data publicarii invitatiei de participare. - cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 5 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: - modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara inclusiv cea a ofertantuluisau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri propriiprin ordinde platain cont de Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicitaofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul . In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitateaconform art. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si de tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularH
Formularul se solicita atat ofertantului, subcontractantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.
Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana Chirita
Director Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIU
Presedinte comisie de evaluare ? Ing. Adrian Doru NEAGU
Membri comisie evaluare : Prof. univ. dr.Paul BOISTEANU;Prof. univ. dr. Constantin LEONTE; Ec. Iulia Boghiu, Ing. Carmen Maslin; Ec. Tatiana Craciun
Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006 se solicita si pentru subcontractanti
Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident sau copii ale acestora.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.
In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante, sub sanctiunea respingerii ofertei.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoane juridice/fizice romane
1. Certificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzatorobiectului supus procedurii de achizitie.
Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei (copie certificata ?conform cu originalul)Ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine
1. Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, tradusa in limba romana
2. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul sau este rezident, traduse in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilBilantcontabilvizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Dovedirea cifrei de afaceri se va face cu documente care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.
Informatii privindsituatia economico-financiara Fisa de informatii generale
Din fisa deinformatii generale trebuie sa reiasa cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabilDovedirea cifrei de afaceri se va face cu documente care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Fisa de informatii generale ? Formular DDin fisa deinformatii generale trebuie sa reiasa cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii3 ani din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat in ultimii 3 ani minim un contract de servicii de acordare credit.Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.
Dovada existentei obligatorii in municipiul Iasi a sediului/sucursalei/filialei bancii.
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare precum si specializarile acestoraSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Autoritatea contractanta solicita urmatoarele documente prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2008 - se va accepta si ?sau echivalent?, emis de catreun organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii3 ani din care sa rezulte ca operatorul economic a prestat in ultimii 3 ani minim un contract de servicii de acordare credit (Formular C 3) .Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.Dovada existentei obligatorii in municipiul Iasi a sediului/sucursalei/filialei bancii.Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.Autoritatea contractanta solicita urmatoarele documente prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2008 - se va accepta si ?sau echivalent?, emis de catreun organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu pre?uri egale: - Comisia va solicita, ca si clarificari, prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP, incarcarea de catre operatorii economici in cauza a unor documente ce vor contine noile propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepanddin ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta in considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: CompartimentJuridic
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232407575, Email: [email protected], Fax: +40 232407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer