Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi ac


Anunt de participare numarul 146669/20.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 213054977/835/976, In atentia: Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Adrian Hiru, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213054835, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURASEDIUL CENTRAL: Bd.Carol I nr 17, sector 2 .
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea de Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi (valabile la data de 30.11.2013) pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura foloseste pentru gestionarea bazelor de date licente pentru pachetul Oracle Standard si Enterprinse Edition si pachetul Real Application Clusters, dupa cum urmeaza:
Nr. ProduseCantitate
1 Partitioning - Processor Perpetual 40
2 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual 35
3 Real Application Clusters - Processor Perpetual 40
4 Internet Application Server Java Edition - Processor Perpetual 6
5 Internet Developer Suite ? Named User Plus Perpetual 1Produsele mentionate constituie platforma informatica care sustine principalele aplicatii utilizate de catre institutie, respectiv: Sistemul de administrare a platilor, Aplicatia de cartografiere, Aplicatia de contabilitate si Aplicatia cota de lapte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea de Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi (valabile la data de 30.11.2013) pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.Serviciile de suport tehnic au caracter de regularitate vor fi prestate lunar. Serviciile de suport tehnicvor fi prestate pentru o perioada de 1 luna, respectiv de la 01.12.2013 la 31.12.2013.Valoarea estimata a contractului care va fi atribuit, luand in considerare cele doua tipuri de servicii solicitate, atat servicii de up-grade la versiunea 30.11.2013 cat si servicii de suport tehnic pentru o perioada de derulare a contractului de 1 luna pana la sfarsitul anului in curs (01.12.2013 - 31.12.2013) este de 937.100 lei fara TVA. Aceasta este valoarea estimata in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea estimata a fost calculata luand in considerare urmatoarele valori estimate pentru fiecare tip de serviciu in parte, dupa cum urmeaza: -Valoarea estimata aserviciilor de actualizare (up-grade) la versiunile noi (valabile la data de 30.11.2013) pentru produsele software licentiate Oracle este de 859.000 lei fara TVA.- Valoarea estimata a serviciilor de suport tehnic pentru licentele Oracle detinute de APIA si actualizate la ultima versiune pentru o perioada de derulare a contractului de 1 luna, pana la sfarsitul anului in curs (01.12.2013 - 31.12.2013) este de 78.100 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: ?in intervalul01.12.2013 - 31.12.2013 estimam o valoare de 937.100 lei.
?inintervalul01.12.2013 - 30.04.2014 estimam o valoare de 1.249.500 lei .Moneda: lei.
Valoarea minima estimata de 937.100 lei fara TVA pentru intervalul 01.12.2013 - 31.12.2013 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoare maxima estimata de 1.249.500 lei fara TVA si reprezinta valoarea ce contine si valoarea suplimentarii serviciilor de suport tehnic cu 4 luni, in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate, conform art. 6 alin (3) din HG nr.925 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 937, 100 si 1, 249, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contrac.poate fi prelung.in 2014 cu 4 luni in in limita creditelor bugetare aprobate
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.000 lei(sau alte valute, la echiv.leu/alte valute stabilita de BNR la data publicarii anuntului de participare)Valabil 60 de zile de la data limita de dep.a ofertelor. Se const. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari, conf.art.86, alin.(1)din HG 925/2006.Daca garantia de particip.se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania se va intocmi conf.form F.09 din sect.form.si se va prez.in original.Indif.de tipulinstrumentului degarantare care se va depune pentru asigurarea garantiei de particip.si indif.de genul societatii ales pentru emiterea garantiei, respectiv societate bancara sau o societate de asig., docum.va respecta precizarile din form.F.09.Daca scrisoarea de garantie de particip.este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta insotita de traducere autoriz.si legaliz.in limba romana.Gar.de particip.se poate constit.si prin dep.la casieria autorit.contractante a unui OP, cu conditia confirm. acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofert.In acest caz, dovada achit.garant.se va face prin prez.OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Conform Art.2781*)-(1)lit.d)si alin.2 din OUG 34/2006, dacaofert.depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autorit.contract.va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val.estimata a contract. suma de 4.717, 10lei.Indif.de instrum.de garantare fol, acesta se va depune in original la sediul autorit.contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcat si in SEAP. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului fara TVA si devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Daca garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta se va prezenta conform formularului F15 din sectiunea formulare.Indiferent de instrumentul de garantare utilizat, garantia de buna executie se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania.Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din surse proprii, din bugetul alocat autoritatii contractante, pe perioada derularii contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02- Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.
2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul general consolidat. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul F.03, se va completa si prezenta, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Daca exista tert sustinator acesta va depune Formular nr. F03(1) din sectiunea Formulare. Numai documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecaretertsustinator in parte, daca este cazul.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea Formulare. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Constantin Birca, Cornelia Lazarescu, Alexandru Constantinescu, Cristina Gavrila, Valeriu Popescu, George ZloteaDumitra Mihaila, Elena Deaconu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Pentru persoanele juridice straine:
a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de resedinta
b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: -trebuie sa fie emis astfel incat informatiile cuprinse sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor ;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are incluse in obiectul de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, -va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila ;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie
Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va completa Formularul F.04 din sectiunea Formulare.
Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.
- In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani completata in conformitate cu formularul F.04, conform celor precizate in coloana din stanga.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cuprincipaleleprestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari. Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare. Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare.Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
2. Certificate/documente. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente constatoare/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirmeprestarea de servicii similare. Documentele care confirma prestarea de servicii similare se vor prezenta pentru cel putin un contract prezentat in lista de prestari de servicii (Formularul F05).Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
3.Informatii privind subcontractantii (dupa caz). In cadrul prezentei proceduri de atribuire, ofertantii au dreptul de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. Se solicita, dupa caz, lista cuprinzand subcontractantii, identitatea subcontractantilor si partea din contract pe care o au de realizat.Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare
4.Informatii privind asociatii (dupa caz). In cadrul prezentei proceduri de atribuire, ofertantii au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. In acest sens, acestia trebuie sa prezintelista asociatilor pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea asociatilor.Contractul (conventia) de asociere va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificaremomentul semnarii contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare, conform celor precizate in coloana din stangaIn conformitate cu precizarile din coloana din partea stangaDaca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3594/05.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi clarificari prin intermediul SEAP, respectiv se va solicita reofertarea pretului, prin incarcarea in SEAP a unui document care sa contina o noua propunere financiara imbunatatita.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3.Ofertantii vor indica in cuprinsul oferteicare informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213054835/+40 213054976, Email: [email protected], Fax: +40 213150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer