Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de agentii redactionale


Anunt de participare numarul 149220/07.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Editura Hargita Nepe
Adresa postala: Bdul Timisoarei nr 4 etajul 2, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530102, Romania, Punct(e) de contact: Isan Istvan Csongor, Tel. +40 266372633, Email: [email protected], Fax: +40 266372633, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica finantata din venituri proprii si subventii
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de agentii redactionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii de recreere, cultural si sportive
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de agentii redactionale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92312211-3 - Servicii de agentii redactionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de agentii redactionale
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 4600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu valabilitatea ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006. Prin virament bancar se poate depune in contul: RO10TREZ3515006XXX004500.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii Anuntului de participare in SEAP.Procedura fiind online, dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 1% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului nr.1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind eligibilitatea, va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006
Completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va trebui prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie sunt: Isan Istvan Csongor, Jakab Lukacs Judith, Simonfi Ildiko;, Balazs Arpad.
Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa
fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale. Pentru calculul echivalentei cursul leu/valuta avut in vedere va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr. 6, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Completarea Formularului 7 si Formularul nr.8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
30%
30
Descriere: Termen de predare
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau persoana imputernicita de catre aceasta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Calificarea ofertelor va fi in ordinea descrescatoare a punctajelor combinate, tehnic si financiar.Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P total = P financiar + P tehnicA. Punctajul financiar se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda 70 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la aliniatul a) se acorda punctajul astfel: Pfinanciar n = (pret minim/pret n) x 70Punctajul maxim pentru criteriul financiar este de 70 punctePreturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea integrala a serviciilor in lei fara TVA.B. Punctajul tehnic va fi acordat pentru: Termen de predare (30 puncte) = 30 puncte (Total)Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de predare? se acorda astfel: Ofertantul trebuie sa asigure zilnic materiale publicistice, de diferite genuri publicistice, care sa permita editarea unui cotidian de 16 pagini in limba maghiara. Pentru cel mai scurt termen de predare a acestor materiale se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 30 puncte. Pentru un alt termen de predare punctajul se acorda astfel: Tn = (termen cel mai scurt/termenn) X punctajul maxim alocat (30 puncte)Nota: Termenul minim de predare (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) este ora 18, 00, iar termenul maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este ora 19, 00.Oferta castigatoare va fi cea care va cumula maximul de puncte din totalul de 100.Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, autoritatea contractanta le va solicita sa posteze in SEAP o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantii au obligatia de a respecta data siora limita de depunere a noii propuneri financiare, solicitata de autoritatea contractanta prinintermediul SEAP. Ofertele postate dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conformitate cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2014 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer