Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de analiza a apei uzate si apei de suprafata, namol, emisii, aer, zgomot si sol, provenite din diferite locatii ale S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 142768/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010013, Romania, Punct(e) de contact: Simona Rimondi, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de analiza a apei uzate si apei de suprafata, namol, emisii, aer, zgomot si sol, provenite din diferite locatii ale S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti si zonele limitrofe
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 000 si 713, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantit.min.ale contr.subsec.sunt de min.1 buc din fiecare analiz cupr.in Anex.1-10 ale CS iar cantit.max.sunt cele din Anex. 1-10 ale CS. Cantit.min.ale acordului cadru sunt cele din Anexele1-10 ale CS iar cantit.max.ale acordului cadru sunt de 4 ori cantit.din Anexele 1-10 ale CS.Se vor atribui contr. subsec.anuale a caror val.estim.este de min. 15.000 lei fara TVA si maxim 178.250 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de analiza a apei uzate si apei de suprafata, namol, emisii, aer, zgomot si sol, provenite din diferite locatii ale S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71610000-7 - Servicii de testare si de analiza a compozitiei si a puritatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 713, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 14.000 lei. In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul lei/alta valuta comunicat de BNR in data de 18.03.2013.Perioada de valabilitate? 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModalitatea de constituire- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 4.493 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceScrisoarea de garantie de participare se prezinta in original.Neprezentarea aceasteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila.Garantia de participare se va depune impreuna cu documentele de calificare in prima etapa a procedurii.Aceasta va insoti candidatura impreuna cu scrisoarea de inaintare (formularul A).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri si a garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul in care ofertantul este o asociere, numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si garantia de participare. Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului subsecvent va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza formularul 1; Formularul trebuie completat in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul 2; Formularul trebuie completat in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE, Laurent LALAGUE, Petru TOMA, Mihai SAVIN, Epsica CHIRU, Radu STATE, Andrei HOSTIUC
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul 3; Formularul trebuie completat in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 4; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza formularul 5; Formularul trebuie completat in original de catre candidat, fiecare membru al asocieriisi fiecare tert sustinator.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a candidaturii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioare celei de depunere a candidaturii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde operatorul economic isi are sediul (valabil la data depunerii ofertei) sau alt document echivalent emis de catre autoritatea competenta din tara de origine din care sa reiasa:
- existenta in domeniul de activitate a operatorului economic, a activitatii ce face obiectul procedurii, daca exista aceasta cerinta legala in legislatia tarii de origine;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa sau a unei dispozitii legale echivalente din tara de origine.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: copia certificatului de inregistrare a societatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala.
Documentele vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura candidatura fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca candidatura comuna este declarata castigatoare (formularul nr. 12). Candidatura comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Candidatura trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membri trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Candidatura trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. De asemenea, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara (cu exceptia indicatorului lichiditate generala) si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 11 indice 1*) alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006.Se vor completa, dupa caz, formularele nr. 6 si nr. 7 precum si Anexele nr. 1 si nr. 2.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va preciza cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - formularul nr. 8
Se impune un nivel minim al cifrei medii de afaceri de: 356.500 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
1. Se va completa formularul nr. 8.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de documente din care sa reiasa faptul ca operatorul economic a executat un contract in ultimii 3 ani pentru servicii similare cu o valoare cel putin egala cu suma 178.000 lei ? formularul nr. 9.Se vor prezenta acele documente care probeaza indeplinirea cerintei.
Modalitatea de indeplinire
1. Se completeaza formularul nr. 9.Se vor prezenta acele documente care probeaza indeplinirea cerintei.
2. Certificat de acreditare RENAR sau certificat de acreditare emis de alte organisme echivalente, conform SR EN ISO/CEI 17025:2005, insotit de anexe.
Modalitatea de indeplinire
2. Certificat de acreditare RENAR sau certificat de acreditare emis de alte organisme echivalente, conform SR EN ISO/CEI 17025:2005, insotit de anexe.
3. Laboratorul prestator va avea acreditare RENAR sau acreditarea altor organisme echivalente pentru toti indicatorii din anexele caietului de sarcini.
Modalitatea de indeplinire
3. Laboratorul prestator va avea acreditare RENAR sau acreditarea altor organisme echivalente pentru toti indicatorii din anexele caietului de sarcini.
5. Laboratorul participant trebuie sa prezinte dovada participarii la studii de comparare interlaboratoare conform cerintei RENAR sau a altor organisme echivalente, pentru analizele din Anexele 1-10 la caietul de sarcini, la care sa fi obtinut rezultate cu scor cuprins in intervalul (-3, +3).
Modalitatea de indeplinire
5. Laboratorul participant trebuie sa prezinte dovada participarii la studii de comparare interlaboratoare conform cerintei RENAR sau a altor organisme echivalente, pentru analizele din Anexele 1-10 la caietul de sarcini, la care sa fi obtinut rezultate cu scor cuprins in intervalul (-3, +3).
6. Se va prezenta raportul studiului, testului (studiilor, testelor) de comparare interlaboratoare impreuna cu documentul care sa ateste codul atribuit laboratorului de catre organizatorul studiului (testului).
Modalitatea de indeplinire
6. Se va prezenta raportul studiului, testului (studiilor, testelor) de comparare interlaboratoare impreuna cu documentul care sa ateste codul atribuit laboratorului de catre organizatorul studiului (testului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2013 10:30
Locul: Compartimentul Operational Contractari: Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus candidatura, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator, insotita de o copie a cartii de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se va preciza cifra de afaceri (CA) din 2011-100 pcte.Pt cea mai mare CA realiz in 2011 se va acorda pctaj max.100 pcte.Pt celelalte se acorda pctajul astfel: CAn = (CAn/CAmax)*100.Cf. art. 12 alin 2)din HG 925/2006 criteriile de preselectie au ca scop limitarea numarului de candidati calificati care vor depune oferta in etapa a II-a a negocierii.Fiecarui candidat i se va atribui in parte un punctaj conform formulei de mai sus. Astfel, in etapa a II-a vor participa doarprimii 5 candidati clasati in functie de punctajul obtinut conform criteriului de preselectie.Termenul de valabilitate al ofertei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc in clasament, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor care au obtinut acelasi punctaj li se va solicita transmiterea unei noi propuneri in plic sigilat. Oferta cu punctajul cel mai mare va fi desemnata castigatoare. In cazul in care ofertantii calsati pe locul 3 au punctaj egal, acestora li se va solicita transmiterea unei noi propuneri in plic inchis insa aceasta din urma nu poate fi imbunatatita decat pana la nivelul ofertei clasate pe locul 2.Valoarea minima estimata a acordului cadru este de 700.000 lei fara TVA iar valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 713.000 lei fara TVA. Se vor atribui contracte subsecvente anuale a caror valoare estimata este de min. 15.000 lei fara TVA si maxim 178.250 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a SC APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, ap. 7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer