Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?servicii de andocare si reparatii nave tip N.P.R. proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.461.726 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. 2X1 HOLDING CAPE MIDIA SHIPYARD S.A
Anunt de atribuire numarul 143084/02.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 137889
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Patrascu, Tel. +40 241/655650, In atentia: Cristina PREDA, Email: [email protected], Fax: +40 241/610074, Adresa internet (URL): www.bazanavala.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparatii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de andocare si reparatiinave tip N.P.R.proiect 1241 RE si tip DRAGOR MARITIM - proiect 1073/1, ICEPRONAV Galati?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 461, 725.84RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S075-126005din17.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: E3382 Denumirea: SERVICII DE ANDOCARE SI REPARATII NAVE TIP NPR SI DgM
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. 2X1 HOLDING CAPE MIDIA SHIPYARD S.A
Adresa postala: Str. Portul Midia, int. Santierul Naval, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel. 0241255633
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2550614.76 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2461725.84 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)Achizitia se incadreaza in prevederile art.1/OUG 114.Preturile unitare ofertate, exprimate in lei, vor ramane ferme pe toata durata acordului cadru si reprezinta preturile pe baza carora se va stabili valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit ulterior.Nava, perioada si cantitatile (manopera si materiale) pentru fiecare contract subsecvent vor fi stabilite corespunzator necesitatilor pentru care se vor incheia respectivele contracte subsecvente.Operatorul/operatorii economic/economici semnatar/semnatari al/ai acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta prestarea de servicii, asa cum a fost prevazuta in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.Solicitarea autoritatii contractante, adresata operatorului economic pentru a presta serviciile, se materializeaza prin incheierea unui contract subsecvent acordului-cadru.De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent acordului?cadru, autoritatea contractanta va transmite in scris, promitentului ? prestator, aflat pe prima pozitie din clasament, datele necesare pentru prestarea serviciului (nava, perioada si cantitatile de manopera si materiale).Contractele subsecvente se atribuie in cascada, promitentul - achizitor avand dreptul de a incheia contractul subsecvent cu urmatorul clasat, in cazul in care promitentul-prestator nu are capacitatea, din propria sa culpa, de a raspunde in termen de 3 zile solicitarii de semnare a unui contract subsecvent .La semnarea fiecarui contract subsecventse vorprezenta: -propunerea tehnica si graficul de indeplinire a contractului subsecvent;
-formularul de oferta si centralizatorul de preturi, intocmite conform solicitarii autoritatii contractante.Formularele vor fi transmise de catre autoritatea contractanta odata cu invitatia pentru semnarea contractului subsecvent.Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de operatori economici. Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificate vor fi selectati pentru etapa II ? negociere. Acordul cadru se va incheia cu primii 4 operatori economici.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia deatribuire solicitate de operatorii economici prin faxsimail, se vor atasa prezentului anunt de participare in SEAP.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea acestora se va realiza in baza depunerii unei noi oferte financiare depusa in plic inchis.In cazul in care ofertantii clasati pe locurile 2, 3, 4 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul. Acesta nu poate fi mai mic decat pretul ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita depunerea unor noi oferte financiare depuse in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241/610064, Fax: +40 241/610064
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer