Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de arhivare si servicii conexe


Anunt de participare numarul 147414/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: Agentia Nationala de Integritate, Tel. +40 0372069869, In atentia: Gabriel Panait, responsabil achizi?ii publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartimentul de Informatii Clasificate
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 0372069869, In atentia: Cristinela Grosu, Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de arhivare si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 048, 667 si 5, 407, 180EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimare 5 contracte subs.: contract subs. 1:1luna(dec.2013);b) contract subs. 2:12luni(ian.-dec.2014);c) contract subs. 3:12luni(ian.-dec.2015);d) contract subs. 4:12luni(ian.?dec.2016);e) contract sub. 5:11 luni (ian.-dec.2017); minim 112.650 euro ?i maxim 1.351.795 euro (minim 502.048 lei ?i maxim 6.024.545 lei, echivalent la cursul BNR din data de 20.09.2013:1 euro = 4, 4567 lei).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de arhivare si servicii conexe pentru anii 2013 ? 2017, astfel:
1. Servicii de arhivare fizica si de gestiune a arhivei autoritatii contractante;
2. Servicii de conversie / arhivare electronica a documentelor constituite in arhiva autoritatii contractante;
3. Servicii de extindere sistem informatic existent pentru managementul electronic al documentelor;
4. Servicii de hosting portal;
5. Servicii de administrare si mentenanta sistem informatic;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. Valoarea minima estimata a acordului-cadru este de 4.048.667 euro fara TVA (echivalent a 18.043.695 lei fara TVA), iar valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de 5.407.180 euro fara TVA (echivalent a 24.098.180 lei fara TVA). Estimarile s-au facut la cursul BNR din data de 20.09.2013 (1 euro = 4, 4567 lei).
b. Se estimeaza un numar de 5 contracte subsecvente, estimat in func?ie de data incheierii acordului-cadru, astfel: 1) contract subsecvent 1:1 luna (decembrie 2013);2) contract subsecvent 2:12 luni (ianuarie - decembrie 2014);3) contract subsecvent 3:12 luni (ianuarie - decembrie 2015);4) contract subsecvent 4:12 luni (ianuarie ? decembrie 2016);5) contract subsecvent 5:11 luni (ianuarie - noiembrie 2017);
c. Valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: minim 112.650 euro ?i maxim 1.351.795 euro (minim 502.048 lei ?i maxim 6.024.545 lei, echivalent la cursul BNR din data de 20.09.2013:1 euro = 4, 4567 lei).d. Cantitate minim estimata pentru un contract subsecvent (1 luna) conform Centralizator 1 din sectiunea: Modele de formulare.
e. Cantitate maxim estimata pentru un contract subsecvent (12 luni) conform Centralizator 2 din sectiunea: Modele de formulare.
f. Elementele/ conditiile care raman neschimbabile pe intreaga durata a acordului-cadru sunt: 1) obligatiile pe care operatorul economic si le-a asumat prin propunerea tehnica;2) preturile unitare pe care operatorul economic le-a prevazut in propunerea financiara si pe baza carora se va determina pretul fiecarui contract subsecvent atribuit ulterior.
g. Acordul-cadru si contractele subsecvente se vor incheia in euro, plata urmand a se face in lei la cursul BNR din data emiterii facturiilor fiscale.
h. Cantitatile contractelor subsecvente vor fi in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 048, 667 si 5, 407, 180EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie pentru participare: 200.000 lei.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9.969, 82 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anun?ului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 14 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO40TREZ7005005XXX002160 al autoritatii contractante, deschis la A.T.C.P.M.B.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/ instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru ofertantii care se regasesc in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat (Formularul nr. 9).Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Modul de constituire a garantiei de buna executie acceptat: - conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent conform art. 12.1 (model contract subsecvent de prestari servicii) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Neconstituirea garantiei in termenul stipulat duce la incetarea de drept a contractului subsecvent. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatii le prevazute la art. 87, alin. (1), lit. a) si c) din HG nr. 925/2006. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anii 2013, 2014, 2015, 2016 ?i 2017.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidate precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul nr. 4). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 5).
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dl. Horia GEORGESCU - Pre?edinte, Dl. Bogdan STAN - Vicepresedinte, Dna Ioana LAZAR ? Director General, Directia Generala Juridica, Relatii Publice si Comunicare, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Directia Economica, Dna Elena GALAN ? Director General, Inspectia de Integritate, respectiv Comisia de evaluare a ofertelor compusa din Dl. Gabriel PANAIT ? Consilier Superior, Compartimentul de Investitii si Achizitii Publice, Dna Cristinela GROSU ? Sef Serviciu, Serviciul de Tehnologia Informatiei si Dl. Dragos Aurel VAIDA ? Consilier Juridic Superior, Directia Generala Juridica, Relatii Publice si Comunicare.
5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscal emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de servicii.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.6. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal al contribuabililor reprezinta un mijloc de evidenta si urmarire a disciplinei financiare a acestora. Scopul acestuia este de a preveni si de a combate evaziunea fiscala precum si de a intari administrarea impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat. In cazierul fiscal se tine evidenta persoanelor fizice si juridice, precum si a asociatilor, actionarilor si reprezentantilor legali ai persoanelor juridice, care au savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Conditie de calificare: sa nu existe mentiuni cu privire la savarsirea de fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
7. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal este fisa de evidenta care contine antecedentele penale, judiciare ale unei persoane sau firme. Documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».
Conditie de calificare: sa nu existe mentiuni cu privire antecedentele penale, judiciare.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniile de activitate principale/ secundare, se regasesc in codurile CAEN aferente serviciilor care fac obiectul acordului-cadru. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
b) Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
2. Autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal emisa de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal conform cerintelor Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru activitatile de arhivare fizica si de gestiune a arhivei precum si conversie/ arhivare electronica a documentelor. Nu se accepta un operator economic in curs de avizare sau care are avizarea respinsa/ expirata, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Pentru activitatile de arhivare fizica si de gestiune a arhivei precum si conversie/ arhivare electronica a documentelor, operatorul economic ofertant va prezenta autorizatie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal emisa de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza), valabila la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1. Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Conditie de calificare: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 2.703.590 euro. Modalitatea de indeplinire Completare Formularul nr. 8 si prezentarea documentelor doveditoare. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual pentru ?alta valuta? al info Europa pentru anii 2010, 2011 si 2012. Atentie! Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul mediei cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care sa rezulte cifra de afaceri completata in formularul nr. 8.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Prezentarea bilanturilor contabile vizate de M.F.P. pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta copii lizibile conforme cu originalul semnate si stampilate pe fiecare pagina in parte de catre ofertant, in vederea verificarii indeplinirii acestei cerinte. In locul bilantului pentru ultimul an financiar (2012), operatorul economic poate depune alte documente edificatoare. in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Completare Formularul nr. 8 si prezentarea documentelor doveditoare.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual pentru ?alta valuta? al info Europa pentru anii 2010, 2011 si 2012.Atentie! Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul mediei cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Cerinta obligatorie: Prezentarea bilanturilor contabile vizate de M.F.P. pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta copii lizibile conforme cu originalul semnate si stampilate pe fiecare pagina in parte de catre ofertant, in vederea verificarii indeplinirii acestei cerinte. In locul bilantului pentru ultimul an financiar (2012), operatorul economic poate depune alte documente edificatoare. in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat maxim 3 contracte avand ca obiect servicii similare a carui/ caror valoare cumulata a fost de minim 1.351.795 euro fara TVA. Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 10. Pentru fiecare contract similar prezentat, ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente doveditoare emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre un client privat/beneficiar, prin care sa faca dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara solicitata. Dovedirea experientei similare se poate face prin prezentarea de certificate/documente doveditoare a prestarii in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.351.795 euro fara TVA, prin care ofertantul sa demonstreze ca are experienta cu ceeace urmeaza sa fie prestart. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu euro/ lei/ alte valute comunicat de info Europa pentru anul in care a fost incheiat contractul respectiv. Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se accepta: - fie prezentarea de certificate/ documente doveditoare aferente unui singur contract prestat in ultimii 3 ani cu o valoare de cel putin 1.351.795 euro fara TVA, prin care sa dovedeasca experienta similara solicitata; - fie prin prezentarea de certificate/documente doveditoare pentru un nr maxim de 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, prin care sa dovedeasca experienta similara in orice alta combinatie a serviciilor solicitate si a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.351.795 euro, fara TVA. Modalitatea de indeplinire Cerinte obligatorii: Completare Formularul nr. 10. Prezentare de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual pentru ?alta valuta? al info Europa pentru anii 2010, 2011 si 2012. Pentru fiecare contract similar ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, valoarea acestora, perioada in care s-a realizat contractul. Pentru fiecare contract mentionat in Formularul nr. 10 si Anexa, ofertantul va completa Formularul nr. 11 - Fisa de experienta similara. Nota: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut financiar de catre un tert, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 12 in original, semnat si stampilat, in care se va prezenta nominal persoanele necesare pentru indeplinirea contractului si Pozitia propusa in cadrul contractului pentru fiecare dintre acestea.
Pentru fiecare specialist solicitat mai jos se vor prezenta urmatoarele documente: a) Curriculum vitae (CV) conform Formularului nr. 16 ptr fiecare expert cheie solicitat;
b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
c) Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor relevante si experientei generale mentionate in Formularul nr. 16 - CV;
d) Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai jos;
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ca pentru fiecare persoana propusa pentru implementarea contractului, sa prezintedocumentele care atesta experienta specifica relevanta prezentata in CV.Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nota: Cerinta privind resursele umane poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati/tert sustinator. Resursele declarate de subcontractori se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract.
Se solicita ca ofertantul sa asigure cel putin urmatoarele categorii de personal, care sa indeplineasca cerintele de calificare precizate in cele ce urmeaza:
Modalitatea de indeplinire
Conform solicitarilor din cerin?a. CompletareFormulare nr. 12 ?i nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 1. Expert in management de proiecte IT: Profil, cerinte minime: Studii superioare cu diploma de licenta sau echivalent;
Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul IT&C; Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect dovedite prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta specifica in calitate de manager de proiect se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Vorbitor de limba romana; Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 2. Expert in realizare arhitecturi de solutie: Profil, cerinte minime: Studii superioare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta, cu diploma de licenta sau echivalent; Minimum 3 ani de experienta in domeniul IT&C; Detinerea de compententa la nivel profesional pentru cel putin una dintre tehnologiile propuse in cadrul proiectului dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa in domeniul arhitecturilor de tip Enterprise, dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa la nivel profesional pentru design de solutii cu o arhitectura orientate pe servicii dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta in calitate de arhitect in realizare arhitecturi de solutie se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Vorbitor de limba romana;Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 3. Expert in implementare sisteme de management si arhivare documente: Profil, cerinte minime: Studii superioare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta finalizate cu diploma de licenta sau echivalenta; Minimum 3 ani de experienta in domeniul IT&C; Detinerea de compententa in domeniul gestionarii arhivelor si a nomenclatoarelor arhivistice dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa la nivel profesional pentru cel putin una dintre tehnologiile propuse in cadrul proiectului dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta in calitate de expert in implementare sisteme de management si arhivare documente se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Vorbitor de limba romana;Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 4. Expert in coordonare echipa de dezvoltare software: Profil, cerinte minime: Studii superioare cu diploma de licenta sau echivalent; Minimum 3 ani de experienta in domeniul IT&C; Detinerea de compententa la nivel profesional pentru un framework de dezvoltare de larga raspandire dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa in cunoasterea a cel putin a unui limbaj de programare de larga raspandire dovedita prin certificate/ diplome pentru un limbaj de programare de larga raspandire recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa la nivel profesional pentru cel putin una dintre tehnologiile propuse in cadrul proiectului dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta in calitate de coordonator echipa dezvoltare pentru proiect/e dus/e la bun sfar?it, se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Vorbitor de limba romana; Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 5. Expert in analiza si gestiunea riscurilor si continuitate in activitati: Profil, cerinte minime: Studii superioare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta, cu diploma de licenta sau echivalenta; Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul IT&C;Detinerea de compententa de auditor in domeniul sistemelor de management al continuitatii afacerii conform BS 25999 sau echivalent dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa de auditor in domeniul sistemelor de management al securitatii informatiei conform ISO 27001 sau echivalent dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta specifica in calitate de auditor se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Vorbitor de limba romana;Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 6. Expert coordonare tehnica echipa procesare date. Profil, cerinte minime: Studii superioare cu diploma de licenta sau echivalenta; Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul IT&C; Detinerea de compententa la nivel profesional pentru cel putin una dintre tehnologiile propuse in cadrul proiectului dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta specifica in calitate de coordonator tehnic echipa de procesare date se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiar; Vorbitor de limba romana;Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Expert cheie 7. Expert arhitectura retea si testare securitate informationala Profil, cerinte minime: Studii superioare in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta, cu diploma de licenta sau echivalenta; Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul IT&C; Detinerea de compententa la nivel profesional pentru cel putin una dintre tehnologiile propuse in cadrul proiectului dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa la nivel profesional emisa de institutii recunoscute la nivel national/international in domeniul testelor de penetrare a sistemelor informatice dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Detinerea de compententa in domeniul arhitecturilor de tip Enterprise, eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national/international dovedita prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?); Participarea la cel putin un proiect/ contract dus/e la bun sfar?it, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul acordului-cadru; Experienta in arhitectura retea si testare securitate informationala se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiar; Vorbitor de limba romana;Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 2 (continuare) Profilul expertilor non-cheie: - Studii medii cu diploma de bacalaureat sau echivalenta;
- Detinerea de cunostinte de baza privind utilizarea unui sistem de gestiune document si arhivare electronica (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari). Nota: Aceasta cerinta nu se aplica operatorilor pregatire documente si personalului pentru testarea, verificarea si validarea datelor. - Pentru personalul de testare, verificarea si validarea datelor se va face dovada detinerii cunostintelor de baza in acest domeniu (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniul testarii datelor); Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine minim: operatori pregatire: 10 persoane; scanare: 20 persoane; indexare: 20 persoane; validare: 5 persoane. Modalitatea de indeplinire Conform solicitarilor din cerinta. Completare Formulare nr. 12 si nr. 13.
Cerinta nr. 3 Informatii despre asociereModalitatea de indeplinireDupa caz, Completare Formularul nr. 17.
Cerinta nr. 4 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraModalitatea de indeplinireDupa caz, Completare Formularul nr. 18.
Cerinta nr. 5 Centrul de date al ofertantului ce va gazdui portalul cu arhiva de declaratii de avere si de interese trebuie sa fie autorizat conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 489/2009 privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se accepta un operator economic in curs de autorizare sau are autorizarea expirata, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ordinul de autorizare a centrului de date conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 489/2009.
Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa fie acreditat ca administrator de arhiva electronica conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 493/2009 privind norme tehnice si metodologice de aplicare a Legii 135/237 privind arhivarea documentelor in forma electronica. Nu se accepta un operator economic in curs de autorizare sau care are autorizarea expirata, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ordinul de acreditare administrator arhiva electronica conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 493/2009.
Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securitatii Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001, se solicita ca operatorul economic sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic in curs de certificare, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertansii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nu se accepta un operator economic la care raportul de audit nu a fost finalizat, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Completare Formularul nr. 10. Prezentare de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual pentru ?alta valuta? al info Europa pentru anii 2010, 2011 si 2012. Pentru fiecare contract similar ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, valoarea acestora, perioada in care s-a realizat contractul. Pentru fiecare contract mentionat in Formularul nr. 10 si Anexa, ofertantul va completa Formularul nr. 11 - Fisa de experienta similara. Nota: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut financiar de catre un tert, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Conform solicitarilor din cerinta. CompletareFormulare nr. 12 si nr. 13.Dupa caz, Completare Formularul nr. 17.Dupa caz, Completare Formularul nr. 18.Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ordinul de autorizare a centrului de date conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 489/2009.Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ordinul de acreditare administrator arhiva electronica conform Ordinului Ministrului MCSI nr. 493/2009.Cerinta obligatorie: economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nu se accepta un operator economic la care raportul de audit nu a fost finalizat, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2013 12:00
Locul: sediul Agentiei Nationale de Integritate din bd. Lascar Catargiu nr 15, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea ANRMAP, UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Modalitatea de departajare: Daca doua sau mai multe oferte prezinta acela?i cel mai scazut pre?, se va solicita o noua propunere financiara din partea respectivilor operatori economici, in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la deschiderea ofertelor, men?iune care va fi facuta si in procesul verbal de deschidere a ofertelor.2. Datorita caracterului clasificat ?secret de serviciu? al caietului de sarcini, procedura de preluare a acestuia de catre posibilii ofertanti, se vaface cu respectarea urmatorilor pasi: a) depunerea la sediul ANI a unei solicitari scrise, aprobata si avizata de conducerea operatorului economic, impreuna cu chestionarul de securitate (Formularul nr. 21) completat si inregistrat ca secret de serviciu dupa completare, in original, cu numar de inregistrare, aprobat si stampilat de conducerea operatorului economic;b) obtinerea avizarii de catre Structura de Securitate/ Conducerea Agentiei Nationale de Integritate a solicitarii posibilului ofertant de a prelua Caietul de sarcini;c) obtinerea aprobarii Structurii de Securitate/ Conducerea Agentiei Nationale de Integritate de multpilicare a documentatiei;d) inmanarea Caietului de Sarcini persoanei delegate, in situatia avizarii favorabile a solicitarii de la pct-ul. a);e) ridicarea Caietului de Sarcini de la sediul Agentiei se va face in urmatoarea zi lucratoare, dar nu mai devreme de 24 de ore de la ora de depunere a solicitarii scrise.*) Persoana delegata trebuie sa fie imputernicita sa ridice si sa transporte informatii SECRETE DE SERVICIU, conform legislatiei in vigoare3. Ofertantii vor indica in cuprinsul ofertei care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.4. Alte informatii privind acordul-cadru: - Acordul-cadru reprezinta intelegerea scrisa intervenita intre autoritatea contractanta si operatorul economic, al carui scop este stabilireaelementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere.- Acordul-cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Atribuirea contractelor subsecvente se va face infunctie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului-cadru, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate.- Contractele subsecvente se vor atribui numai cu respectarea conditiilor tehnice si financiare din acordul-cadru.- Operatorul economic caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentru incheierea unui contract subsecvent si care nu arecapacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria culpa, va suferi consecintele prevazute in acordul-cadru pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.- Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer