Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 147701/04.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Achizitii-Publice, Tel. +40 241611540, In atentia: Liliana Duca, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare ?Achizitii Publice, Tel. +40 241601394, In atentia: lduca @constantza-port.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Camera 217 - ? Registratura?, Tel. +40 241611540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Asigurare a bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66513000-9 - Servicii de asigurare legala si de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
66515000-3-Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
66516000-0-Servicii de asigurare de raspundere civila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea bunurilor proprietate publica si privata din cadrul CN APM SA Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 691, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 30.000 RONPerioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor preliminareModalitatea de constituire : Garantia de participare poate fi constituita sub toate formele prevazute la art. 86 alin.1 din HG 925/2006);a) Ordin de plata in oricare din conturile CN APM nr.: RO83BRDE140SV06373001400 ? cont RONdeschis la BRD Sucursala ConstantaRO61ABNA1400264100079932 ? cont RON deschis la RBS Bank Sucursala ConstantaOrdinul de plata va fi vizat cu cel putin 24 ore inainte de deschiderea ofertelorsaub) Instrument de garantare - emis de catre o banca(Formular nr.3) sau de o societate de asigurare. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres art.87 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la Art.2781 din OUG 34/2006 in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie sa fie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Data la care se face echivalenta lei/alta valuta este 01.11.2013, la cursul BNR. Cuantumul: 10% din pretul contractului fara TVAModalitate de constituire: De regula, printr-un Instrument de garantare emis de catre o banca sau de o societate de asigurare, conform prevederilor art.90 alin (1) din HG 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitateCerinta obligatorie nr.1:
Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederiile art. 180 din OUG 34/2006, completataconform Formular 12 A ? in original.Se va prezenta de catre ofertant/ asociati/tert sustinator
II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie nr.2: Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formular 12 B ? in originalSe va prezenta de catre ofertant/asociati.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.III. Declaratii privind indeplinirea obligatiilor fiscale
Cerinta obligatorie nr.3
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor ?in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor ? in original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Certificatul fiscal se solicita doar pentru sediul implicat in derularea contractului
IV. Certificatului de participare cu oferta independenta
Cerinta obligatorie nr.4
- Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr. 314/2010, completat in conformitate cu Formular 12G ? in original
V.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69(1din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie nr.5
- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din O.U.G. nr. 34/2006?, semnata de catre reprezentantul legal, completata in conformitate cu Formular 12 D ? in original.
Se va prezenta atat de candidat/ asociat/ subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC (Anexa 1)sunt: Valeriu Nicolae Ionescu-Director General; Decebal Serban ? Director General Adjunct; Ambroziu Duma - Director Exploatare; George Alexandru Iorov ? Director Infrastructura; Daniela Serban ? Director Economic; Maria Mergiu ? Sef Departament Financiar ? Contabil; Ghiulentan Encioiu -Sef Serviciu Juridic si Contencios; Mihaela Staetu ? Sef Serviciu Dezvoltare Achizitii Publice ; Iulia Udriste ? Sef Birou litigii Maritime si Asigurari;
VI. Informatii privind calitatea de participantla procedura
Cerinta obligatorienr.6: Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cuFormular 12C ? in original.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta
Se va prezenta de catre ofertant/asociat I. Certificatului constatator emis de ONRCCerinta obligatorie nr.1
- Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, care sa ateste caofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii si din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor. Prezentarea serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
II. AutorizatiiCerinta obligatorie nr.2
-Prezentareaautorizatiilorpentru practicarea tipului de asigurareaferent obiectului contractului : ?Asigurarigenerale? (Asigurari de bunuri, Asigurari de accidente, Asigurari de mijloace de transport terestru, Asigurari de mijloace de transport maritim, Asigurari de incendiu si alte calamitati naturale, Asigurari de raspundere civila pentru autovehicule, asigurari de raspundere civila pentru mijloace de transport maritim, asigurari de raspundere civila generala, asigurari de pierderi financiare.) emisede catre CSA in conformitate cu art. 5 pct. b) si c) din Legea 32/2000, valabile la data limita de depunere a candidaturilor ? in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul.In cazul unui grup de operatori economici care depun candidatura/oferta comuna, Cerintava fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota:
Un tert nu poate sustine un operator economic ofertant, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind transferabila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima de calificare:
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) va fi cel putin egala cu 3.300.000 lei.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta:
1. Fisa de informatii generale ? Formularului 9 - original.
Cursul de referinta leu/alta valuta la care se va completa Fisa de informatii generale va fi cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru
fiecare an in parte.2.Bilanturi contabilela 31.12.2010/2011/2012 sau alte documente edificatoare inregistrate la organele competente
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie nr.1 :
1. Prezentare: ?Lista principalelor contracte de asigurare prestate in ultimii 3 ani ( ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor) continand valori de asigurare, valoarea primelor de asigurare, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privatiCerinta minima de calificare nr.1:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 1.691.000 lei (fara TVA).Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea a cel putin 1(unul) sau a maxim 3 contracte de asigurare (polite) cu o valoare cumulatade minimum 1.691.000 lei(pentru echivalenta la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv).
Contractele vor fi duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a candidaturilor.
Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unei recomandari/ documente constatatoare din partea beneficiarilor.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire a Cerintei 1:
Se vor prezenta:
1. Lista principalelor contracte de asigurare prestate in ultimii 3 ani ? Formular 10 -in original
2. Documentele/contractele/partile de contract nominalizate pentru indeplinirea cerintei minime se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.3. Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unei recomandari/ documente constatatoare din partea beneficiarilor ? in copie lizibila cu mentiunea?conforma cu originalul?.Nota: pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta obligatorie nr.2:
Prezentarea Listei unitatilor specializate in reparatii autovehiculein judetul Constanta pentru marcile de autovehicule: AUDI, BMW, Renault-Nissan , Dacia, Skoda, VW, Ford, MercedesCerinta minima de calificare nr.2:
Prezentarea contracte/conventii cu minim o unitate specializata in reparatii auto din judetul Constanta pentru marcile de autovehicule : AUDI, BMW, Renault-Nissan, Dacia, Skoda, VW, Ford, Mercedes, valabile la data LIMITA de depunere a candidaturii - in copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire a Cerintei 2:
Se vor prezenta:
- Lista unitatilor specializate in reparatii autovehicule din judetul Constantapentru marcile de autovehicule : AUDI, BMW, Renault-Nissan, Dacia, Skoda, VW, Ford, Mercedes - original2. Prezentarea contracte/conventii cu unitati specializate in reparatii auto din judetul Constanta pentru marcile de autovehicule AUDI, BMW, Renault-Nissan, Dacia, Skoda, VW, Ford, Mercedes, valabile la data LIMITA dedepunere a candidaturilor -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii privind asociatii
1. Cerinte obligatorii:
a)Prezentarea Acordului de asociere , insotit de o declaratie privind asumarea raspunderii fata de autoritatea contractanta;
b) Asociatia va prezenta Imputernicirea persoanei desemnate pentru semnarea documentelor aferente derularii procedurii si participarea la negocieri .Fara a aduce atingere clauzelor prevazute in Formularul 6, membrii asocierii pot conveni si alte clauze suplimentare
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire cerintei:
Se va prezenta( Daca este cazul) :
a) Acordul de asociere ( conform Formular 6), insotit de o declaratie privind asumarea raspunderii fata de autoritatea contractanta - in original
- Imputernicirea persoanei desemnate pentru semnarea documentelor aferente derularii procedurii si participarea la negocieri - in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 12:00
Locul: CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar agenti economici preconizat: 3;Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.Departajarea ofertelor avand preturi egale se va face prin depunerea de noi propuneri financiare, in plic inchis .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256(2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ?ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME? S.A. Constanta Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer