Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurari de raspundere civila R.C.A. si asigurari CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP CLUJ -SDN 1-7


Anunt de participare numarul 93060/12.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel.0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432446
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel.0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432552
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel.0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurari de raspundere civila R.C.A. si asigurari CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP CLUJ -SDN 1-7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul DRDP CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurari RCA si CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP CLUJ -SDN 1-7
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66516100-1-Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de autovehicule supusa achizitiei este conform anexelor Caietului de Sarcini/Documentatia de Atribuire atasate prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 268, 185RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoare estimata RCA = 127026lei fara TVA ;Valoarea estimata CASCO= 141159lei fara TVA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de :2681, 85lei; Garantia de buna executie a contractului 5%din valoara contractului ; IMM-urile/asociatiile exclusive de IMM-uri beneficiaza de 50% reduce.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acorduri de asociere;Angajament ferm (daca este cazul); Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazutede art. 181din OUG34/2006; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG34/2006 modificata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit- valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate valabil la data deschiderii ofertelor.;Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF.;Acorduri de subcontractare(daca este cazul)Declaratie pe propria raspundere cu privire la istoricul litigiilor;Certificat de inmatriculare; certificat / ORC; Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor de Raspundere Civila Obligatorie (R.C.A.) valabila pe anul 2010;Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor CASCO valabila pe anul 2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesionalsau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii;Bilantul contabil pe anul 2008 , vizat si inregistrat la organele competente, Bilant/Balanta contabila pana la 30.06.2009 unde profitul sa fie pozitiv;Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau altemijloace financiare suficiente pentru sustinereaderularii contractului pe o perioada de 90 zile;Angajament ferm (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : Valoarea minima :536.370, 00lei reprezentand 128.561, 16euro IMM-urile/Asociatiile exclusive de IMM-uri beneficiaza de 50% reducere.curs BNR din 07.01.2010 1euro= 4.1721
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; O lista cu principalele sucursale sau puncte de lucru, din care sa reiasa ca ofertantul detine punct de lucru sau birou de daune in fiecare oras, resedinta de judet unde DRDP are sectii de drumuri nationale (SDN); O lista cu serviciile executate in ultimii 3 ani Nominalizarea responsabilului de contract; Nominalizarea persoanelor de contact pentru SDN1-7.
Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contractInformatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati(daca este cazul); Angajament ferm (daca este cazul).Fise pentru , ,Experienta similara;Contractele nominalizate ca experienta similara- maxim 3 contracte; Recomandare(Document constatator)
Nominalizarea resurselor tehnice care vor fi utilizate la indeplinirea contractului Nominalizarea unitatilor specializate de transport si reparatii autovehicule (autorizate) cu care ofertantul are inchiriate contracte de prestare servicii; Nominalizarea responsabilului de contract.;Nominalizarea persoanelor de contact pe SDN1-7/Responsabilii zonali; CV-urile personalului nominalizat; Autorizatiile personalului nominalizat;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000;sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene
Certificat ISO 18001/2001 privindimplementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de securitate si sanatate in munca in conformitate cu Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile; sau
Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experianta similara :134.092, 50lei reprezentand 32.140, 29 euro curs BNR din 07.01.2010 1 euro = 4, 1721lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Suma asigurata CASCO
40%
Descriere:
3.
Suma asigurata in caz de deces
10%
Descriere:
4.
Suma asigurata in caz de invaliditate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2010 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante str. Decebal nr. 128 Cluj -Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori de la MF (daca este cazul);reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.(1-3persoane/ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentele autovehiculelor (carti de identitate; certificate de inmatriculare ) se pot procura de la sediul DRDP CLUJ, Serviciul Achizitii - str. Decebal nr.128 Cluj-Napoca
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CLUJ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593866, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri CLUJ - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Decebal 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264432446, Email: [email protected], Fax: 0264432446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer