Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurari de raspundere civila RCA si asigurari CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP Cluj - SDN1-7 .


Anunt de participare numarul 89071/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432552;432434, In atentia: Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432434, In atentia: ing. Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432434, In atentia: ing. Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat DRDP Cluj, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurari de raspundere civila RCA si asigurari CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP Cluj - SDN1-7 .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul DRDP Cluj.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurari RCA si CASCO pentru autovehiculele din dotarea DRDP Cluj si SDN1-7.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66516100-1-Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurari RCA pentru 128 autovehicule, iar asigurari CASCO pentru 56 autovehicule.
Valoarea estimata fara TVA: 208, 562.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :2090, 00 lei ; Garantia de buna executie a contractului :5% din valoarea atribuita a contractului. IMM urile/asociatiile exclusiv de IMM beneficiaza de 50% reducere .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Acorduri de asociere, contracte intre asociati, asociati si subcontractanti (daca este cazul); Angajament ferm legalizat notarial (art.II, pct.25 din OUG 19/2009); (daca este cazul); Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat sau subcontractantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind eligibilitatea pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant; Certificat de inmatriculare;certificat / ORC;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) - valabil la data depunerii ofertei;Certificat privind plata impozitelor si taxele - valabil la data depunerii ofertei;Acorduri de subcontractare;Certificat de inregistrare in scop de T.V.A. - valabil la data depunerii ofertei; Certificat de inmatriculare ; certificat / ORC.Certificate emise de organisme din tara unde ofertantul este rezident; Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor de Raspundere Civila Obligatorie (R.C.A.) valabila pe anul 2010;Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor CASCO valabila pe anul 2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, precum si urmatoarele documente: Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii;Bilantul contabil pe anul 2008 unde - Profitul sa fie pozitiv;Caziere fiscale, certificari ; sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice(daca este cazul)-legalizat notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :417124, 26lei, reprezentand97513, 62 euro, (curs BNR din 9.10.2009 ora 13:00, 1 euro= 4, 2776 lei). ; IMM urile/asociatiile exclusiv de IMM beneficiaza de 50% reducere .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, de la 1(unu) pana la 3(trei) contracte similare.Nominalizarea responsabilului de contract ; Nominalizarea persoanelor de contact de l SDN1-7 . Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract ; Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza ; Nominalizarea: unitatilor specializate de transport si reparatii autovehicule (autorizate)
Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2000;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001;Certificat, atestari privind implementarea si mentinerea unui sistem de instruire pe linie de protectie a muncii in conformitate cu Legea nr. 319/2006 ; ISO 18001 / 2001 si alte instructiuni privind protectia si siguranta muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: 104.281, 07 lei, reprezentand24378, 41 euro, (curs BNR din 9.10.2009 , 1 euro= 4, 2776 lei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
67%
Descriere: Componenta financiara
2.
Suma asigurata CASCO a autovehiculelor
15%
Descriere:
3.
Suma asigurata CASCO a persoanelor din auto in caz de deces
10%
Descriere:
4.
Suma asigurata CASCO a persoanelor din auto in caz de invaliditate
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, sala Mare (et.2).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si (1-3)persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentele autovehiculelor (carti de identitate; certificate de inmatriculare) se pot procura de la sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128, Serviciul Achizitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0264-3104641, Email: [email protected], Fax: 0264-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj).
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer