Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilor in cadrul proiectului ?Sistem de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures?


Anunt de participare numarul 143599/14.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: VASILE SPAN manager proiect, Tel. +40 0262214659, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilorin cadrul proiectului?Sistem de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilorin cadrul proiectului?Sistem de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Maramures?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- incheierea unui contract de prestari servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie prin diriginti autorizati /atestati conform Ordin 1496 din 13/05/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier/sau echivalent pentru persoane juridice/ fizice straine la lucrarile ce se vor executa in cadrul proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Maramures
Cuantumul procentului de diverse si neprevazute aferente contractului de servicii pentru supervizarea lucrarilor de executieeste zero.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 347, 422.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 25.000 leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6127, 42 lei, conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu, Axa 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte;consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Gavril, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin;Dumuta Dumitru-Secretar al judetului; directori executivi: Glodan Ana, Cocosila Dan, Kovacs Maria, Chendea Cristian, Span Vasile, Dragos Ioan; Lite Mihaela -sef birou; compartiment achizitii publice: Gherasim Maria, Lazar Bogdan, Pascu Sorin.
? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.
? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Cerinta 1
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza.
NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu valoarea de 4.500.000 RONIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta orice documente edificatoare care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379 an 2012 - 4, 4560.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului Informatii generale (Formularul A14);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel minim necesar: Ofertantul trebuie sa fi prestat / dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel mult 3 contracte de servicii similare care sa aiba ca obiect servicii de supervizare a executiei lucrarilor prin diriginti autorizati, contracte care sa aiba o valoare insumata de cel putin 1.500.000 lei fara T.V.A.
Se completeaza si se prezinta Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Se vor prezenta documente / certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestuia. Pentru serviciile prezentate ca experienta similara se va prezenta pentru fiecare in parte - fisa de experienta similara (Formularul A16)
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/
candidatului/grupului de operatori economici ? Formular A11
Cerinta 2. Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
Cerinta nr.3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Cerinta nr. 4 Declaratie privind personalul propus pentru prestarea serviciului.Echipa propusa trebuie sa contina cel putin: ? 1 team leader (coordonator echipa), absolvent studii superioare / echivalent pentru persoane fizice straine; studii/cursuri in specialitatea managementul proiectelor;Experienta profesionala de specialitate; Experienta ca Lider de Echipa / Lider de Echipa Adjunct in cadrul a cel putin 1 contract.
? Expert 2 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 2- subdomeniul 2.2- Constructii civile, industriale si agricole /echivalent pentru persoane fizice straine;? Expert 3 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 3- subdomeniul 3.2- Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu /echivalent pentru persoane fizice straine;
? Expert 4 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 5- subdomeniul 5.3- Lucrari hidrotehnice / echivalent pentru persoane fizice straine;
? Expert 5 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 6- Constructii edilitare si de gospodarie comunala/echivalent pentru persoane fizice straine;
? Expert 6 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 8 subdomeniul 8.1 ? Instalatii electrice/echivalent pentru persoane fizice straine;
? Expert 7 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 8 subdomeniul 8.2 ? Instalatii sanitare si termoventilatii/echivalent pentru persoane fizice straine;
? Expert 8 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 8 subdomeniul 8.3 ? Instalatii gaze naturale/echivalent pentru persoane fizice straine;? Expert 9 ? diriginte de santier; Atestat Diriginte de Santier in domeniul 9 subdomeniile 9.1, 9.2, 9.3 ? Retele electrice, Retele termice si sanitare, Retele de telecomunicatii/echivalent pentru persoanefizice straine;
? Expert 10 ? inginer; studii superioare in domeniul inginerie economica sau echivalent; Experienta in verificarea deconturilor si a situatiilor de lucrari.O persoana nominalizata ca expert va putea ocupa maxim 2 pozitii.Cerintele referitoare la calificarile personalului raspunzator de indeplinirea contractului sunt minime si obligatorii si vor fi probate prin documente relevante respectiv diplome, certificate de atestare profesionala, CV-uri (FORMULAR B6), precum si documente doveditoare din care rezulta raporturile contractuale incheiate cu ofertantul: contracte individuale de munca/colaborare/etc.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta 5.Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formularul A21 original
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in dotare echipamentele necesare pt indeplinirea contractului, cel putin urmatoarele:
- echipamente de calcul tip PC, imprimanta, copiator, conexiune internet, softuri necesare realizarii contractului, mijloace de transport pentru deplasari pe amplasament, etc
Cerinta nr.1Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, un sistem de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere aofertelor.
In cazul unei asocieri, acest certificat va fiprezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurarea calitatiinu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Cerinta nr.2 Standarde de protectie a mediului
Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, un sistem de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere aofertelor.
In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului, nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formularul A15- Formularul A16Modalitatea de indeplinireSe completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul A6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul A7- Acord de subcontractare, Formularul A8 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul A9 - Acord de asociere.Aceste documente vor preciza atat categoriile de servicii care se vor presta cat si cota procentuala pe care o reprezinta acestea din valoarea totala a contractului.FormularulA17.FormularulA18.Formularul A21Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere aofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului deprotectie a mediului ISO 14001 sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere aofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 11:00
Locul: Consiliului judetean Maramures, com.220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu, Axa 2, Domeniul Major de Interventie 1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
? Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.? In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executiese va utiliza Formularul E2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul formularii contestatiei se va completa Formularul E3
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati loc
Adresa postala: str. Gh. Sincai nr. 46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215090, Email: [email protected], Fax: +40 262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer