Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul,, Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in regiunea Constanta- Ialomita".


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
480.000 RON

Castigatorul Licitatiei: SC BDO AUDIT SRL
Anunt de atribuire numarul 134102/18.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126649
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. +40 241664046, In atentia: Stelian Budes, Email: [email protected], Fax: +40 241664046, Adresa internet (URL): https//www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit financiar pentru proiectul, , Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in regiunea Constanta- Ialomita".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Activitatile vor fi realizate la sediul SC RAJA SA Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte( in conditiile prevazute la Cap. III.2.3) pct.2), a Raportului Constatarilor Factuale, anual si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare.Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
480, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: CS3 Denumirea: Serv de audit financ pt pr-Reabilitarea si modernizarea sist de alim cu apa si canal C-ta Ialomita
V.1) Data atribuirii contractului 13.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC BDO AUDIT SRL
Adresa postala: Str. Invingatorilor, nr. 24, etaj 1-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030922, Romania, Tel. +40 213199476, Fax: +40 213199477
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1680938.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 480000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorialde Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta- Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Traian, nr.31., Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241551345, Fax: +40 241619628, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): http: //www .rajac.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer