Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit in cadrul proiectului ?Zona de agrement Ciric?


Anunt de participare numarul 101714/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de audit in cadrul proiectului ?Zona de agrement Ciric?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit in cadrul proiectului ?Zona de agrement Ciric?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de audit vor fi contractate pentru desfasurarea a doua audituri pe parcursul duratei de implementare a proiectului, astfel:
-un audit intermediar va fi efectuat dupa ce Beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile, de catre AMPOR, in proportie de 50%, iar raportul privind constatarile factuale va insoti urmatoarea cerere de rambursare ce va fi depusa de catre Beneficiar
-un audit final, iar raportul final privind constatarile factuale va insoti cererea de rambursare finala
Valoarea estimata fara TVA: 37, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2010 pana la 17.08.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Fprmular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitilor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12C
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimului bilant contabil (la 31.12.2009) si conturile de profit si pierdere (in copie), vizat si inregistrat de organele competente. Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net ) al ofertantului , pentru anul 2009 trebuie sa fie pozitiv
Fisa de Informatii generale -Formularul IG
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari servicii derulatein ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Se vor prezenta copii dupa contracte si recomandari in original de la beneficiarii contractelor.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Experienta similara - cel putin un contract similar in valoare de minim 37.591, 82 lei.Se va prezenta minim o recomandare din partea beneficiarului.
Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)
Acord de asociere
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia munciiCertificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata
Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?activ? pentru anul 2010 ? copie
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice/juridice ? original
Declaratia pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR
Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 18:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, bld Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila ?i promovarea turismului? ? Domeniul major de interventie 5.2-?Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale ?i cre?terii calita?ii serviciilor turistice?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A.Panu nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publica
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer