Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare statutara a situatiilor financiare


Anunt de participare numarul 109523/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul central, Tel. 021 317 10 05 int 215, In atentia:  Daniel Vasile Robu, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare statutara a situatiilor financiare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: sediul central al Regiei Nationale a Padurilor -Romsilva si la sediul subunitatilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 exercitiu financiar (2010).Regia Nationala a Padurilor - Romsilva are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carei oferta va fi declarata castigatoare, respectiv se vor achizitiona servicii de de audit pentru 2 exercitii financiare (2011-2012, 2012-2013)
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optiuni conform art. 122, lit j din O.U.G. nr. 34/2006. Valoarea estimata 2010-2011 - 150 000 lei
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 1500 leigaratie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul: Informatii generaleFormularul: Declaratie privind eligibilitatea.
Formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelo.
Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, valabile la data deschiderii ofertelo.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor), Ofertantul va face dovada inscrierii in Registrul CAFR a auditorilor financiari prin prezentareacopii legalizate a carnetului de auditor financiar in cazul persoanelor fizice si copie dupa autorizatia de functionare in cazul persoanelor juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul: Cifra medie de afaceri.Situatiile financiare anuale 2007, 2008 si 2009.
Copie certificata conform cu originalul a politei de asigurare contra riscului profesional si copia certificata conform cu originalul a ultimului document de plata a primei de asigurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii trei ani.
Pentru fiecare contract se va completa si prezenta formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?, insotit de proces verbal de receptie (final) sau document constatatorCopie dupa nota de inspectie a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR).Formularului ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarile detinute?.
Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru membrii echipei de audit insotit de copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.
In cazul firmei ofertante care a indeplinit calitatea de auditor financiar al Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva in ciclul de audit anterior (pentru anii 2007, 2008 si 2009), se aplica criteriul privind independenta, respectiv aceasta firma trebuie sa roteasca partenerul cheie responsabil pentru efectuarea auditului financiar in acest ciclu, in conformitate cu cerintele art. 48, alin 2 din O.U.G. nr. 90/2008 privind auditul statuar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiae anuale consolidate.
Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.
Subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat (semnat) si indeplinit (receptionat) in ultimii 3 ani cel putin un contract de prestari servicii similar pentru un beneficiar cu minim 10 subunitati.Ofertantul trebuie sa fi obtinut calificativul A in ultimii trei ani la inspectiile de calitate efectuate de Camera Auditorilor Financiari din Romania.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, respectiv: - minim 5 persoane cu studii superioare membre in Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR).- auditor responsabil de proiect cu minim 5 ani experienta in domeniul serviciilor de audit financiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria sectorului 1 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213132930, Email:  [email protected], Fax:  0213132173
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilro
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Tel. 0213171005, Email:  [email protected], Fax:  021 3168428, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer