Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastru - Executarea lucrarilor topografice si cadastrale pentru punerea in posesie cu terenuri agricole a persoanelor indreptatite in baza legilor proprietatii -Legea nr. 18/1991 si Legea nr. 247/2005


Anunt de participare numarul 44407/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Laslea (Primaria)
Adresa postala: Laslea, str. Principala nr. 33, Localitatea: Laslea, Cod postal: 557115, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Serb, Tel.0269516102, Email: [email protected], Fax: 0269516253
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru - Executarea lucrarilor topografice si cadastrale pentru punerea in posesie cu terenuri agricole a persoanelor indreptatite in baza legilor proprietatii -Legea nr. 18/1991 si Legea nr. 247/2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Unitatea teritorial administrativa: LASLEA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 363, 790RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se incheie cu firma cistigatoare a licitatiei. Se vor urmatoarelor contracte subsecvente se va face cu ofertantul castigator al primului contract subsecvent, fara reluarea competitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de cadastru vor sta la baza eliberarii titlurilor de proprietate, emise in baza: Legii fondului funciar nr 18/1991, acolo unde acestea nu au fost intocmite si inmanate, respectiv pentru o suprafata deminim 216 ha si maxim 250 haLegii 247/2005 pentru o suprafata de minim700 ha si maxim 900 haLegea nr.1 /2000 pentru o suprafata de minim 79 ha si maxim 100 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 363, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 5.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare
Cerinta obligatorie: - completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare;
Cerinte obligatorii:
- certificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Pubice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar, prezentat sub forma de copie legalizata;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) prezentat sub forma de copie legalizata
Cerinte obligatorii: 1. prezentarea Certificatului Unic de Inregistrare sub forma de copie legalizata(formularuluinr.3, din sectiunea formulare);: 2. Certificat constatator, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte daca: - domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii (CAEN 7420 );
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata. (original sau copie legalizata)
Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in formularului nr. 4 din sectiunea formulare, din cadrul documentatiei de atribuire;2. Bilantul contabil pe anul 2007 sau balanta de verificare pe anul 20073. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - prezentarea fisei cu date complete2. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2007 sau balanta de verificare pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente.3.sa fie cel putin egala cu 150.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta considera ca cerinta obligatorie prezentarea autorizatiei de cadastru eliberata de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.2. Prezentarea de documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent) la nivelul propriei societati4. Deasemenea indeplinirea tuturor conditiilor cuprinse in caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Neprezentarea autorizatiei va duce la declararea ofertei ca fiind NECONFORMA.2. Autoritatea contractanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii la ofertant, valabile cel putin pana la data semnarii contractului.Cerinta minima - prezentarea unui certificat valabil, in acest sens
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de realizare a proiectului in zile
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul Doc. de atr. 50 RON, platibili La Sed. Aut. Contr. in Numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 11:00
Locul: Primaria Laslea, str. Principala nr. 33, com. Laslea, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si membrii comisiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Legislatia aplicata: 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata prin Legea nr. 337/2006, modificata si completata;2. HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;3. Hotararea Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 751 din 18 august 2005;4. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2006 privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 365 din 26 aprilie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare;5. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 94/2007 pentru modificarea si completareaOrdonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune servicii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 676 din 04.10.2007;6. Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Laslea, oficiul juridic
Adresa postala: Laslea, str. Principala nr. 33, com. Laslea, Localitatea: Laslea, Cod postal: 557115, Romania, Tel.0269 516 102, Email: [email protected], Fax: 0269 516 253
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer