Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 135425/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctele de lucru ale beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti implica, in functie de capacitate si de tipul constructiv, calibrari volumetrice, calibrari mixte ? rezervoare cilindrice verticale cu capac fix, calibrari mixte ? rezervoare cilindrice verticale cu capac flotant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de calibrare se presteaza pentru un numar de 53 de rezervoare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24000 lei.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei, resp. min. 120 de zile de la data primirii ofertelor. Constituire: a.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din "Formulare", in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 24000 lei, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006.In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:4980 lei.b.prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. Cuantum: 5 % din valoarea fara TVA a contractului; mod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conformart. 44 alin. (1) si (2), art. 186 alin. (3) si art. 190 alin. (3) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (liderul asocierii precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (liderul asocierii precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale- formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiilecompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 6. Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ing. Dorin Tudora ? Director General, Ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta Dezvoltare, Ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii, Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisie de evaluare: Ing. Anca Carlan ? Sef Serviciu Administrarea Activelor; ec.Lucia Dumitrescu ?Sef Serv. CFP; cs.jr. Valentin Marcu ? Serv. Juridic; exp. jr.Agripina Tircavu ? Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; Membri de rezerva comisie de evaluare: Exp.jr. Dan Manolache ?Sef Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; ing. Cristina Savu - Serviciu Administrarea Activelor; ing. Ingrid Voinea - Serv.CFP; cs.jr. Cornel Banica ? Serv. Juridic; Ec. Andrei Camen - Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii. Cerinta nr. 1. Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata. Din acest certificate trebuie sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate si calibrari de rezervoare. Ofertantul poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.Cerinta nr. 2. Se solicita autorizatie persoane juridicede laborator de metrologie. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Autorizatie pentru laborator de metrologie, in conformitate cu prevederile art. 3 alin. (2), art. 20 din O.G. nr. 20/1992; art. 2 pct. d) din H.G. nr. 193/2002; art. 7, IML 5-05 aprobata prin H.G. nr. 1660/2005.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de min. 2.400.000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/ Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in prestarea de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum trei contracte cu obiect asemanator si a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 340.000 lei. Ofertantul va anexa copii pagini relevante din contractele prezentate ca experienta similara care sa reiasa, pentru fiecare, numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, durata lui si, totodata, va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Cerinta nr. 2. Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: val.subcontr., acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare).In cazul in care ofertantul nu va subcontracta, are obligatia sadeclare ca nu are subcontractant. Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare.
Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciilepentru care prezinta resursele.
Cerinta nr. 3. Ofertantul are obligatia sa prezinte Declaratie privind personalul de conducere si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personal obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului: cel putin un angajat al ofertantului, verificator metrolog; copie certificat.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse licitatiei; certificatul va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Cerinte obligatorii: 1) Ofertantul va completa si prezenta declaratie privind acceptare conditii obligatorii si clauze contractuale. In acest sens, ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 13 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.2) Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, acestea se vor departaja prin solicitarea a cate unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noile oferte vor fi transmise intr-un termen ce va fi comunicat de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer