Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de comunicare publica in mass-media?


Anunt de participare numarul 145007/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de comunicare publicain mass-media?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Mures, Transilvania, tara,
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 239, 699 si 621, 764RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: Lot 1:36.372 lei;Lot 2:23.811 lei ;Lot 3:19.916 lei;Lot 4:159.600 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de comunicare publica in mass-media, respectiv in:
? Presa scrisa, prin intermediul: - unui cotidian local de limba romana, cu editie tiparita si on-line- unui cotidian local delimba maghiara, cu editie tiparita si on-line
- unui saptamanal local de limba romana cu editie tiparita si on-line
? Presa audiovizuala, prin intermediul:
-unei statii locale de televiziune, a unui post national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului Acord-cadru sunt urmatoarele: - Lot 1 ? Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-un cotidian in limba romana - local
- minim: 13.989 cm²
- maxim: 58.500cm², - Lot 2 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-un cotidian in limba maghiara ? local- minim: 13.989 cm²- maxim: 23.400 cm²- Lot 3 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-un saptamanal in limba romana - local- minim: 11.700 cm²- maxim :23.400 cm²- Lot 4 ? Spatii pentru difuzare materiale de comunicare publica pe un post de televiziune - local
- minim: 5.320 minute
- maxim :13.000 minuteDupa caz, valoarea estimata(Lot 1 + Lot2 + Lot3 + Lot 4) fara TVA : Moneda: Leisau intervalul: intre 239.699leisi 621.764 leiValoarea estimata in euro este :54.366euro si 141.022euro
Cursul BNR utilizat estede 1euro = 4, 4090 lei, la cursul din data de 3 iunie 2013.LOT 1 ? valoare estimata, fara TVA cuprinsa intre 36.372 lei (valoare minima) si 152.100 Lei (valoare maxima), echivalent cu 8.249 euro (valoare minima), respectiv 34.498 euro (valoare maxima)
LOT 2 ? valoare estimata, fara TVA cuprinsa intre 23.811 lei (valoare minima) si 39.832 Lei (valoare maxima), echivalent cu 5.401 euro (valoare minima), respectiv 9.034 euro (valoare maxima)
LOT 3 ? valoare estimata, fara TVA cuprinsa intre 19.916 lei (valoare minima) si 39.832 Lei (valoare maxima), echivalent cu 4.517 euro (valoare minima), respectiv 9.034 euro (valoare maxima)
LOT 4 ? valoare estimata, fara TVA cuprinsa intre 159.600 lei (valoare minima) si 390.000 Lei (valoare maxima), echivalent cu 36.199 euro (valoare minima), respectiv 88.455 euro (valoare maxima)
Valoarea estimata fara TVA: intre 239, 699 si 621, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1:3.042 leiLOT 2:796, 64 leiLOT 3:796, 64 leiLOT 4:7.800lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zilede la termenul limita de primire a ofertelorFormele de constituire a garantiei de participare: -Prin virament bancar, in contul autoritatii contractante, nr. RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Municipiului Targu Mures, cod fiscal: 4322980- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In instrumentul de garantare se va face referire la cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantie, conform: art 87, alin 1, lit. ?a?si ?c? din HGR nr 925/2006 si art.278^1 alin.1 lit.?a? si alin.2 din OUG nr.34/2006.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de CNSC, precum si in cazul retragerii contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, urmatoarele sume: Lot 1 ? 1.521 lei si Lot 4 ? 3.900 lei.- Prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare va fi prezentata in original, in afara plicului cu oferta. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract siva fi irevocabila;Sau- prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006.Modul de restituire a garantiei de buna executie- conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetulpropriu al Consiliului Judetean Mures si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -Formularul nr. 1., vor fi depuse si de terti sustinatori
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederileArt.181din OUG 34/2006, Formularul nr. 2. Tertii sustinatori vor completa Formularul 2.1.
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Formular specific autoritatilor emitente
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Formular specific autoritatilor emitente
Se vor prezenta certificatele fiscale doar pentru punctul / punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente echivalente cu cele mentionate anterior, eliberate de autoritatile legale competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in traducere legalizata in limba romana.
Pentru acestea se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, asa cum a fost aprobata, modificata si completata ulterior.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 35. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.4
6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.5
Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Dobre Ciprian Minodor? presedintele CJ Mures, Dancu Ovidiu ? vicepresedintele CJ Mures, Lokodi Edita Emoke ? vicepresedintele CJ Mures, Cosma Aurelian Paul ? secretarul judetului Mures, consilierii judeteni - Antonie Stefan Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, CsepEva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila-Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente-Sandor, Pokorny Vasile Stefan, Pop Teodor Mircea, Popa Dragos Codrin, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Sopterean Ioan, Bataga Valer- director executiv, directia Dezvoltare Regionala, Implementare Proiecte, Suciu Calin- sef Serviciu Dezvoltare Regionala, Bartha Iosif - director executiv, Directia Economica, Marginean Alin ? sef Birou Financiar-Contabilitate, Nemes Genica? director executiv, Directia Administratie Publica Patran Carmen - sef Serviciu Achizitii Publice, Farkas Adriana ? sef Serviciu Juridic, Cioban Simona ? consilier, Serviciul Dezvoltare Regionala, Fabian Livia ? consilier, Compartimentul Relatii Externe, Mass-Media, Magyarossy Andrea - manager public, Lefter Erika - consilier juridic, Serviciul Juridic; Sin Daniela ? consilier, Serviciul Achizitii Publice - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul/autorizatie de functionare/ altele echivalenteNota:
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.- Licenta de emisie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? pentru Lot 4- Spatii pentru difuzare materiale de comunicare publica pe un post de televiziune ? local, potrivit Legii 504/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice /fizice, straine
Cerinta obligatorie: Se vor prezenta documente care sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Experienta similara
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor
Cerinta 2
Experienta similara ? experienta in prestarea de servicii de comunicare publica in mass-media- Lot 1 - Spatiipentru publicare materiale de comunicare publica intr-un cotidian in limba romana ? local- prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 36.372 lei , prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare- Lot 2 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-uncotidian in limba maghiara ? local- prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 23.811 lei , prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare- Lot 3 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-un saptamanal in limba romana ? local- prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 19.916 lei , prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similareLot 4 ? Spatii pentru difuzare materiale de comunicare publica pe un post de televiziune - local
- prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 159.600 lei, prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare
Cerinta 3
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere- Declaratiaprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta 4
Informatii privind subcontractantii: - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 ^1 din OUG nr.34/2006
Cerinta 5
Informatii privind asociatii:
- Acordul de asociere
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 ^1 din OUG nr.34/2006
Cerinta 6
Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice/ profesionale- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art 181 lit a, c ^1 si ddin OUG nr.34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 ^1 din OUG nr.34/2006-Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate -Declaratie din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnica si/sau sustinerea profesionala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentare Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare- Lot 1 - Spatiipentru publicare materiale de comunicare publica intr-un cotidian in limba romana - local-Prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 36.372 lei, prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic- Lot 2 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-uncotidian in limba maghiara - local-Prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 23.811 lei, prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic- Lot 3 - Spatii pentru publicare materiale de comunicare publica intr-un saptamanal in limba romana ? local-Prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 19.916 lei, prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicLot 4 ? Spatii pentru difuzare materiale de comunicare publica pe un post de televiziune - local- Prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 159.600 lei, prin care sa se confirme prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Prezentare Formular nr.7 din Sectiunea FormularePersoanele juridice vor mentiona numele si calificarea profesionala a personalului responsabil pentru serviciile presatate.- Prezentare Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 11. din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea FormularePrezentare Formular nr 1 din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 2.1 din Sectiunea Formulare-Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare- Prezentare Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11338/13.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mures din Tg Mures Piata Victoriei nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea propunerilor financiare/lot determinate prin inmultirea pretului/tarifului unitarcu cantitatea maxima aferenta acordului cadru/lot.Pentru ofertele clasate pe primul loc si care au acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiarain plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In cazul depunerii unei oferte comune, documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor prevazute la sectiunea III.2.1. ?a? si ?b? vor fi prezentate de fiecare din ofertantii asociati, celelalte putand fi indeplinite de catre oricare dintre acestia, luandu-se in considerare resursele tuturor membrilor grupului.Orice document prezentat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege vor fi insotite de declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului in care sa ateste faptul ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale si actuale la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256?2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures - serviciul juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211/1216, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer