Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de comunicatii voce-date bazate pe arhitectura VPN


Anunt de participare (utilitati) numarul 99463/05.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte, Tel. 0248 507289, In atentia:  DANIELA HANCHES, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de comunicatii voce-date bazate pe arhitectura VPN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges doreste sa achizitioneze un pachet de servicii de transmisiuni de voce-date bazat pe arhitectura VPN (Virtual Private Network), intre:
Sediul S.H. Curtea de Arges si CHE V?an, CHE Cumpana, CHE Clabucet, CHE Mihailesti, CHE Vacaresti, CHE Moroieni, CHE Golesti la o latime de banda, conform specificatiilor tehnice si cu trafic nelimitat.
CodCPV :64210000-1
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 99, 544EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor atribui anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges doreste sa achizitioneze un pachet de servicii de transmisiuni de voce-date bazat pe arhitectura VPN (Virtual Private Network), intre:
Sediul S.H. Curtea de Arges si CHE V?an, CHE Cumpana, CHE Clabucet, CHE Mihailesti, CHE Vacaresti, CHE Moroieni, CHE Golesti la o latime de banda, conform specificatiilor tehnice si cu trafic nelimitat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini volumul prestatiilor.
Achizitorul estimeaza ca poate achizitiona servcii in cadul unui singur contract subsecvanta +/- 30% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 886EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 4.000 leiGARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind ne?adrarea ?prevederiel art. 180 din OUG nr. 34/2006;Cerinta minima obligatorie: prezentare completat, ?original, "DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic", conform Anexei nr. 102.Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Cerinte minime obligatorii : - Prezentare Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor– valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca si-a ?eplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
Prezentare Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local - valabil la data deschiderii ofertelor
Pentru persoane juridice rom?3.Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile ?inte de data deschiderii ofertelor , ?original sau copie legalizataPentru persoane fizice rom?( daca este cazul)
1. Autorizatie de functionaresau altele echivalente, ?original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine B(DACA ESTE CAZUL)
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si/sau copie dupa pasaport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea economica din care sa rezulte ca operatorul economic are capacitateaeconomica si financiara de a ?eplini contractul
Cerinte minime obligatorii:
a) Prezentareacel putin a unuicontract, ?heiat si finalizat sau ?curs de finalizare, al caruiobiecteste prestareadeservicii de genul celor solicitate ?prezenta documentatie de atribuire si careare o valoarede minim 100.000lei/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii?ultimii 3 ani", conform Anexei nr. 15 din Sectiunea III
2."Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice", conform Anexei nr. 13 din Sectiunea III.3."Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere", conform Anexei nr. 14 din Sectiunea III
4.Se va prezenta completat, ?original, LISTA cu personalul muncitor de specialitate, conform Anexei nr. 42 din Sectiunea III.
5.Se va prezenta completat, ?original, informatii privind PERSOANELE RESPONSABILE CUPRESTAREA SERVICIILOR, conform Anexei nr. 35 din Sectiunea III
6.dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2008 ?societatea lor sau echivalent,
7.AUTORIZARI: Se va prezenta , ?copie, Certificat –tip , eliberatde ANRCHI de furnizor de retele sau servicii de comunicatii electronice8.dovada certificarii Sistemului de management al sanatatii si securitatii muncii, conformOHSAS18001:2008 ?societatea lor sau echivalent
9.Declaratie (conform Anexei SM din Sectiunea III)prin care Ofertantul seangajeaza ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii,
10.Declaratie (conform Anexa PM din Sectiunea III)prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1." ofertantii pot vedea cea mai buna oferta" , si2." ofertantii pot vedea numarul de participanti ?crisi la licitatia electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 11:30
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, judetul Arges,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare aContestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219375, Email:  [email protected], Fax:  0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2010 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer