Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta (asistenta tehnica, financiara si juridica) in scopul reactualizarii Studiului de Fezabilitate, elaborarii documentatiei de atribuire si asistarea Autoritatii contractante in procesul de atribuire a contractului de concesiune pentr


Anunt de participare numarul 135284/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR -DIRECTIA ACHIZITII CU FINANTARE EXTERNA, Tel. +40 212643292, In atentia: HORIA NICOLAE-DIRECTOR DAFE, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR - Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii FEDR/IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii FEDR/IFI, Tel. +40 212643292, In atentia: Horia Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, www.cnadnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta (asistenta tehnica, financiara si juridica) in scopul reactualizarii Studiului de Fezabilitate, elaborarii documentatiei de atribuire si asistarea Autoritatii contractante in procesul de atribuire a contractului de concesiune pentru obiectivul Autostrada Bucuresti ? Brasov, Tronsonul Comarnic ? Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta (asistenta tehnica, financiara si juridica) in scopul realizarii Studiului de fundamentare a deciziei de concesionare, a reactualizarii Studiului de Fezabilitate, elaborarii documentatiei de atribuire si asistarea Autoritatii contractante in procesul de atribuire a contractului de concesiune pentru obiectivul Autostrada Bucuresti ? Brasov, Tronsonul Comarnic ? Brasov, inclusiv inchiderea financiara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
66171000-9-Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta (asistenta tehnica, financiara si juridica) pentru realizarea Studiului de fundamentare a deciziei de concesionare, a reactualizarii Studiului de Fezabilitate, a elaborarii documentatiei de atribuire si asistarii Autoritatii contractante in procesul de atribuire a contractului de concesiune pentru obiectivul Autostrada Bucuresti ? Brasov, Tronsonul Comarnic ? Brasov, inclusiv inchiderea financiara.
Obiectivul final al Consultantului este acela de a : a) actualiza Studiul de Fezabilitate;
b) elaborara studiile si analizele necesare fundamentarii decizieide concesionare ;
c) elaborara documentatia de atribuire a contractului de concesiune pentru obiectivul Autostrada Bucuresti-Brasov, Sectorul Comarnic ? Brasov ;
d) recomanda structura financiara optima care va atrage oferte competitive din sectorul privat;
e) asigura pentru MTI si CNADNR a asistentei tehnice, juridice si financiare in pregatirea, lansarea si atribuirea contractului de concesiune pentru Autostrada Bucuresti ? Brasov, sectorul Comarnic ? Brasov, precum si asistarea in etapa de inchidere financiara ;
c) intocmi documentatia aferenta contractului dintre sectorul privat si Autoritatea Contractanta, care va furniza?value for money? pentru Autoritatea Contractanta si siguranta, confort si rentabilitate utilizatorilor Autostrazii si sa asigure ca viitorul contract de concesiune sa fie clasificat in afara bilantului public (?off balance sheet?);
Urmatoarele activitati vor fi indeplinite de catre Consultantul selectat pentru a atinge obiectivul general al Proiectului. Aceste activitati sunt stabilite dupa cum urmeaza : Etapa I
Analiza informatiilor existente si actualizarea Studiului de Fezabilitate.
Etapa II
Elaborarea studiului de fundamentare a deciziei de concesionare in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Etapa III
Pregatirea, elaborarea si predarea documentatiei de atribuire in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Etapa IV
Asistarea Autoritatii Contractante in desfasurarea procedurii de atribuire si semnarea contractului de concesiune
Etapa V
Realizarea inchiderii financiare
Valoarea estimata fara TVA: 23, 665, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 335.000 Lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de minim 76.960, 19 Euro, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2011- 31.03.2012, de 1 Euro = 4, 3529 Lei. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 23A/23B Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari si completata conform Formularului nr. 25A/Formularului nr. 25B din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul va fi finantat din Bugetul de Stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a CalitatiiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Director Achizitii cu Finantare Externa Horia Nicolae, dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Anca Bobalca - Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Marius Pistea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, dna. Daniela Vovec - Director Proiecte DN Fonduri Externe Nerambursabile, dna. Nicoleta Davidescu - Director Directia Investitii, dl. Mircea Epure - Director Proiecte DN Fonduri Externe Rambursabile? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (studii de fezabilitate, consultanta tehnica sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim :34.000.000 Lei.Ofertantul va prezenta: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea Tehnica ? Cerinta nr. 1 ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 5 ani* cel putin un (1) contract de servicii de consultanta** al carui obiect trebuie sa contina si atribuirea unui contract de concesiune/Parteneriat Public Privat (inclusiv inchiderea financiara aferenta) pentru constructie noua si/sau reabilitare de autostrada, iar valoarea*** serviciilorprestate, aferente atribuirii (inclusiv inchiderea financiara aferenta) acestui contract de concesiune/ Parteneriat Public Privat, sa fie de minim 10.000.000 lei fara TVAOfertantul tb sa prezinte : a) Doc care sa ateste receptia la sf prestatiei sau receptia partiala a serviciilor care sa dem prestarea serv prez. b) Certif de buna realiz pt ctr mentionat. In ac sens va prezenta ca doc justif. Form 5 ?Certificat privind exp Prestat? din Sect 2 ?Formulare? a Doc de Atrib semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.
SauOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 5 ani* cel mult 2 contracte de servicii de consultanta** ale caror obiecte trebuie sa contina (pentru fiecare contract in parte) si atribuirea unui/unor contract/te de concesiune/Parteneriat Public Privat (inclusiv inchiderea financiara aferenta) pentru constructie noua si/sau reabilitare de autostrada, iar valoarea*** serviciilor prestate, aferente atribuirii (inclusiv inchiderea financiara aferenta) acestui/acestor contracte de concesiune/ Parteneriat Public Privat, sa fie in valoare cumulata de minim 13.000.000 lei fara TVA.
Ofertantul tb sa prezinte : a) Doc care sa ateste receptia la sf prestatiei sau receptia partiala a serviciilor care sa dem prestarea serv prez. b) Certif de buna realiz pt ctr mentionat. In ac sens va prezenta ca doc justif. Form 5 ?Certificat privind exp Prestat? din Sect 2 ?Formulare? a Doc de Atrib semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia
Capacitatea Tehnica ? Cerinta nr. 2Ofert trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani * cel putin un contract de realizare sau reactualizare a unui Studiu de Fezabilitate pentru lucrari deconstructie noua si/sau reabilitare de drum national/drum expres/autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fost de minim 2.000.000 Lei fara TVA.
Sau
Of trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani * cel mult trei contracte de realizare sau reactualiz a unui Studiu de Fezabilitate pentru lucrari deconstructie noua si/sau reabilitare de DN/DE/autostrada, in care participarea ofert la contract a fost de minim 4.000.000 Lei fara TVA.Of tb sa prez : a) Doc care sa ateste receptia la sf prest sau receptia partiala a serv care sa dem prest serv prez. b) Certif de buna realiz pt ctr mentionat. In ac sens va prez ca doc justif. Form 5 ?Certif privind exp Prestat? din Sect 2 ?Formulare? a D.A. semnat si stampilat de catre reprez legal al Benef pe fiecare pagina.
Cap prof - Cerinta nr. 1 Of tb sa dem ca dispune de urm expert cheie: Team Leader - PPP Specialist Studii si calificari : - licentiat al unei facultati de constructii-dipl de inginer - detine diploma de master - detine diploma/certificat de manager de proiect - detine certificari in manag contractelor de PPP/concesiuni sau in managementul riscului. Exp prof gen: - min 5 ani experienta in domeniul infrastr de transport rut (lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazilor) Experienta profesionala specifica : - min 3 ani experienta in calitate de Manager de Proiect/Team Leader/Director Proiect/Coord de proiect in lucrari de constructie noua si/sau reabilitare autostrada, care s-au desfasurat prin contracte de tip concesiune/ PPP(inclusiv inchiderea financiara aferenta).Exp tb sa prez doc justif relev/recom emise de Beneficiar/Angajator/alte doc relev care dem indepl specializ si exp prof prez in CV.
Cap prof - Cerinta nr. 2 Of tb sa dem ca dispune de urm expert cheie: Senior Legal Specialist Studii si calificari : - licentiat al unei facultati de drept - detine diploma de master - detine calitatea de avocat/jurist - detine certificari in managementul contractelor de PPP /concesiuni sau in managementul riscului/management de contract. - Detine certificari in intocmirea negocierea, semnarea contractelor de PPP /concesiuni Experienta profesionala generala: - mini 5 ani exp in pregatirea si incheierea contr de concesiune/PPP Experienta profesionala specifica : min 3 ani experienta in consultanta/asistenta juridica in ceea ce priveste intocmirea/negocierea/ semnarea ctr de tip PPP /concesiuni aferente domeniului infr de transport rutier (lucr de constructie noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazilorExp tb sa prez doc justif relev/recom emise de Beneficiar/Angajator/alte doc relev care dem indepl specializ si exp prof prez in CV.
Cap prof - Cerinta nr. 3 Of tb sa dem ca dispune de urmatorul expert cheie: Expert financiar Studii si calificari : - licentiat al unei facultati economice-diploma de economist - detine diploma de master - detine diploma/certificat de manager de proiect - detine certifin manag ctr de PPP/concesiuni sau in manag riscului sau in manag fin sau in analiza finaciara Exp prof generala: min 5 ani exp in analize ec-finaciare (value for money, cost comparativ de referinta) in domeniul infr de transp rutier (lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor) Exp prof specif : min 3 ani exp in serv de consult fin in dom PPP/concesiuni aferente infr de transp rutier (lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazi).Exp tb sa prez doc justif relev/recom emise de Beneficiar/Angajator/alte doc relev care dem indepl specializ si exp prof prez in CV.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 4 Oftb sa dem ca dispune de urmatorul expert cheie: Expert trafic Studii si calificari : - licentiat al unei facultati de constructii-diploma de inginer; Experienta profesionala generala: - minimum 5 ani experienta in domeniul infrastructurii de transport rutier (lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor) Experienta profesionala specifica : - minimum 3 ani experienta in lucrari de constructie noua si/sau reabilitare autostrada, care s-au desfasurat prin contracte de tip concesiune/Parteneriat Public Privat(inclusiv inchiderea financiara aferenta).
Exp tb sa prez doc justif relev/recom emise de Beneficiar/Angajator/alte doc relev care dem indepl specializ si exp prof prez in CV.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 5 Oftrebuie sa dem ca dispune de urmatorul expert cheie: Inginer proiectant Studii si calificari : - licentiat al unei facultati de constructii-diploma de inginer Experienta profesionala generala: - minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor autostrazi/drumuri expres/drumuri nationale), in activitatile de proiectare si/sau lucrari de constructii Exp profes specifica: minim 3 ani exp in serviciile de proiectare pentru Studiile de fezabilitate si/sau Proiecte tehnice si detalii de executie in domeniul infrastructurii de transport rutier (lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor)
Exp tb sa prez doc justif relev/recom emise de Beneficiar/Angajator/alte doc relev care dem indepl specializ si exp prof prez in CV.
INFORMATII PRIVIND \SUBCONTRACTANTII In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul tb sa prezinte : Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S67-109962 din 05.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 11:00
Locul: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens, insotita de o copie a actului de identitate, observatorii UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I. In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.Eventualele clarificari si modificari ale documentatiei de atribuire se vor posta pe www.e-licitatie.ro si pe www.cnadnr.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR- directia Achizitii cu Finantare externa SLFEDR/IFI
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643292, Email: [email protected], Fax: +40 213186662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer