Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta, asistenta tehnica si proiectare pe perioada Proiectului de Executie Contract " Retehnologizare CHE Ciunget "


Anunt de participare (utilitati) numarul 48114/29.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Decebal, Nr.11, Jud. Valcea, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240255, Romania, Punct(e) de contact: S.H. Rm. Valcea, Tel.0250805130, In atentia: Mihai STANICA, Email: [email protected], Fax: 0250735232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta, asistenta tehnica si proiectare pe perioada Proiectului de Executie Contract " Retehnologizare CHE Ciunget "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CHE Ciunget, Sat Ciunget , Com.Malaia, Jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii de consultanta, asistenta tehnica si proiectare pe perioada Proiectului de Executie aferente Contractului" Retehnologizare echipamente CHE Ciunget "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141520-0 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Descrierea cantitatilor si domeniile prestatiei sunt enuntate in Caietul de SarciniNr. 27 / 2008
Valoarea estimata fara TVA: 2, 385, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 40.000 RON , prin Scrisoare de Garantie Bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii S.C. HIDROELECTRICA S.A
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind Eligibilitatea- Declaratie privind neincadrare art.181
- Certificate fiscale privind taxe si impozite de stat si locale - 31.03.2008
- Certificat constatator emis de ORC ( Trim II .2008 )- Certificat inregistrare fiscala persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada cifrei medii de afaceri ( ultimii trei ani ) > 7.000.000 RON- Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii ( ultim. 3 ani ) cu dovada indeplinirii a cel mult 3 contracte similare , cu o valoare cumulata > 1.200.000 RON- Declaratie referitoare la dotari- Prezentare lista specialisti angajati in executia contractului ( min. 14 specialisti )- Certificarea sistemului de management al Calitatii , ISO 9001:2001 si al Mediului ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
Experienta/Pregatire profesionala a personalului cu rol in contract
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 12:00
Locul: S.H. Rm. Vlacea, Str.Decebl, Nr.11, Jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , in baza unei imputerniciri scrise emisa de reprezentantii legali ai ofertantului .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Conetstatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei , Nr.22, Jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.H. Rm. Valcea - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. decebal, Nr.11, Jud. Valcea, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240255, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer