Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta de specialitate pentru lucrari/servicii in liniile electrice aeriene de 110-750 KV


Anunt de participare (utilitati) numarul 142252/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, In atentia: Mircea NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1 Punct de lucru Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DC SAICSUA, Tel. +40 213035927, In atentia: Mircea NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 0213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: DC SAICSUA, Tel. +40 213035927, In atentia: Mircea NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 0213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1 Punct de lucru Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, parter REGISTRATURA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 213035927, In atentia: Maria ROMAN, Email: [email protected], Fax: +40 0213035909, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta de specialitate pentru lucrari/servicii in liniile electrice aeriene de 110-750 KV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: BUCURESTI SI SUCURSALELE TERITORIALE DIN ROMANIA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta de specialitate pentru lucrari/servicii in liniile electrice aeriene de 110-750 KV? pe o durata de 36 luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru toate serviciile cuprinse in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile aferente serviciilor solicitate: 36.300 ore de consultanta, repartizate pe toata durata contractului, la solicitarea autoritatii contractante, potrivit domeniilor de activitate mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 339, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)- Cuantumul garantiei de participare = 66.000 lei, pentru participarea cu oferta la procedura.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer-telor prezentat in anuntul/invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM. Pentru echivalenta leu /euro se va utiliza cursul de schimb comunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP si valabil a doua zi. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie a Contractului, se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari potrivit art. 90 alin (1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fie prin retineri succesive, in conditiile art. 90 alin (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor preciza dupa propria optiune, in cadrul formularului 2 de oferta, modalitatea de constituire a GBE, potrivit art 90 alin (1) sau alin (3). Restituirea GBE se va face in 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, consemnate in procesul verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie:
- prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, deCazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica) emis de IGPR- Directia Generala de Politie teritoriala, de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. .
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de depunere/deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.
Declaratie Incompatibilitate conform art. 69 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12.
Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant / ofertant asociat / subcontractant/terti sustinatori (dupa caz). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Directorat: GHEORGHE Stefan -DGEx., Octavian Lohan -membru, Constantin Vaduva- membru, D.G.Adj.CEC - Corneliu ENE, D.G.Adj.C.S. DIACONU Ioan, D.G.Adj.C.T.- Ciprian Diaconu , D.Ec. Maria IONESCU, D. Adj.DJ Anisoara CORNILA, D.C.Sorin Pispiris, ENE Traian- D. DCTI, FLOREA Marian-D.DEM RET, RADUCANU Florentina Silvia-DI, HATEGAN Ioan Dorin M.RDTE DCTI, RADESCU Cerasela-M.A., BOANGIU Florin Mihaita-D.DSIC, STEFAN Marin IS MI, POPA Daniela-SS Trez., DUMITRU Gabriela Maria-SC CMBCF, GHITULESCU Bogdan Gabriel Exp.R.E.DEMRET, BALAITA Gabriel-DP/DI, CHIPER Cristian-SSExp.ST.Craiova, MIRON Lucian- SSExp.ST SB, FEDIUC Raducu DP.MA, CHIRITA Ioana Laura- SSDJ, NICULAE Mircea Ing.Pr.Spec.SAICSUA, MANICUTA?KISS Mihai Petru Ing.Pr.Spec.SAICSUA, CIUCA Adrian-Ec. Pr.SAICSUA
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentarea formularului 13, completat si semnat
Declaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatFormularul 11 completat si semnat ? Informatii privind subcontractantii; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare (toate documentele depuse in cadrul ofertei) vor fi insotite de o traducere in limba romana, certificate pentru conformitate cu originalul la un Birou Notarial din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, exceptand anul in curs, egala sau mai mare decat 1.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea formularului 9-Informatii Generalecompletat si semnat din care sa rezulte o Medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, exceptand anul in curs, egala sau mai mare decat 1.000.000 lei, la care se vor anexa documente probatoare care sa ateste cele declarate. Pentruechivalenta leu/euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR pe site-ul propriu, corespunzator fiecaruia din ceitrei ani pentru care ofertantul opteaza sa-i ia in calcul la efectuarea mediei.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare vor fi insotite de o traducere in limba romana, certificata pentru conformitate cu originalul la un Birou Notarial din Romania.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, care sa confirme prestarea serviciilor de consultanta pentru activitati in cadrul LEA cu tensiuni >110 kV sau similare, a caror valoare insumata sa fie de minim 2.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului nr. 16 completat si semnat la care Ofertantul va atasa o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, de amploarea si complexitatea viitorului contract, ( insotit cel putin de un document probator cum ar fi : certificate/documente emise de catre beneficiari, din care sa reiasa prestarea respectivelor servicii, ) a caror valoare insumata sa fie de minim 2.000.000 lei.
Documentele prezentate vor fi de tipul celor enumerate in Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, Anexa 1, capitolul Contracte de servicii art 188 alin a)si vor contine informatii referitoare la: a) obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii acestuia;
b) daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate/nu au fost inregistrate
- neconformitati care au dus la refaceri partiale sau totale ale lucrari;
- penalizari ca urmare a nerespectarii conditiilor contractuale;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectariicaietului de sarcini.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice detinute pentru prestarea serviciului, la care se va atasa o lista a programelor informatice / calcul necesare, destinate efectuarii serviciului de consultanta pentru elementele principale ale LEA cu tensiune mai mare de 110 KV. (stalpi, conductoare, etc.).Ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnicecum ar fi programul de analiza structurala LEA- PLS-CADD si TOWER sau similare si sa demonstreze ca personalul implicat detine competentele necesare pentru operarea acestora.
Modalitatea de indeplinire
2. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere
Formularul 18 completat si semnat ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, la care se vor anexa documente doveditoare privindutilizarea programului LEA.PLS-CADD si TOWER, sau similare. Se vor atasa, CV-uri, Diplome, Atestate, Certificate, Procese verbale de receptie pentru servicii similare prestate sau alte documente pe care ofertantul considera a fi edificatoare si care sa ateste gradul de instruire a personalului ce utilizeaza aceste programe.
3. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant( daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)
3.1 Consultantul va trebui sa aiba o echipa formata din specialisti .
Specialistii trebuie sa aibe cunostinte tehnice solide, sa fie capabili sa redacteze documentatii, sa presteze activitati de culegere de date si sa presteze sericiile de consultanta specifice retelei electrice de transport pentru tensiunile > 110 kV (linii electrice aeriene, linii electrice in cablu, linii in curent continuu, analize traseu, impact mediu, factori de risc specifici sanatatii si securitatii muncii, analize financiare, mentenanta/obiective noi/retehnologizari/ modernizari, etc.)
Consultantul va desemna o persoana in calitate de coordonator al echipei de consultanti.
Coordonatorul echipei de consultanta va avea o experienta in domeniile mentionate si managementul proiectelor de minim 5 ani.
Echipa trebuie sa aiba si specialisti in domeniul liniilor electrice aeriene cu tensiuni > 110 kV cu o vechime in specialitate de minim 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
3.Formularul17 completat si semnat (insotit de CV-uri si diplomeatestate, certificate, din care sa reiasa ca sunt specialisti cu cunostinte tehnice solide, capabili sa redacteze documentatii, culegere de date si sa realizeze lucrarile de consultanta specifice retelei electrice de transport pentru tensiuni > 110 kV)CV-urile vor fi intocmite asfel incat sa rezulte cu exactitate indeplinirea cerintelor minime privind experienta solicitata, atat in ceea ce priveste domeniile enumerate, cat si durata.Pentru coordonatorul echipei de consultanta se vor atasa documente probatoare cum ar fi : certificari privind activitatea de coordonator de proiect cu experienta profesionala in domeniul liniilor de transport al energiei electrice LEA >110 KV, Diplome, Atestate, Certificate, Procese verbale de receptie, care sa ateste gradul de instruire, calificarea si participarea la prestarea de servicii similare cu domeniul si activitatile specifice obiectului prezentei achizitii.Pentru membrii echipei de consultanti se vor atasa documente probatoare cum ar fi: diplome, atestate, certificari, autorizari, referate (extrase) privind participarea la conferinte si simpozioane in domeniu, certificate de absolvire cursuri limbi straine si lucrul cu calculatorul, adeverinte, decizii de numire in echipe de proiect/consultanta, comisii de avizare sau receptie pentru proiecte/servicii de proiectare/dimensionare stalpi metalici LEA cu tensiuni > 110 KV
3.2 Membrii echipei de consultanta trebuie sa fi participat la elaborarea de normative/norme privind proiectarea LEA in Romania/UE.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie din partea prestatorului instotita de dovada ( documente relevante cum ar fi: decizii de numire, ordine privind participarea in diverse comitete si comisii pentru elaborarea, verificarea fie aprobarea de norme /normative in domeniu LEA, copiii (extrase din norme/normative care sa certifice componenta echipei de elaborare)).
3.3 Membrii echipei de consultanta trebuie sa poata proiecta/dimensiona stalpi metalici in situatiile in care proiectele de baza nu se mai gasesc si este nevoie de solutii urgente in situatii de avarie.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe proprie raspundere din partea prestatorului insotit de documente relevante cum ar fi: procese verbale de receptie a unor documentatii similare elaborate anterior, recomandari din partea diversilor beneficiari pentru care sau prestat respectivele servicii.
3.4 Specialistii trebuie sa aiba experienta internationala in domeniu, care sa garanteze implementarea celor mai noi solutii tehnice in domeniul. Este de preferat ca specialistii propusi sa activeze in comisiile/comitetele internationale de specialitate.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe proprie raspundere, insotita de dovezi elocvente care sa probeze cele declarate cum ar fi: contracte, procese verbale, certificari, diplome, atestate, referate (extrase) privind participarea la conferinte si simpozioane in domeniu, publicatii.
3.5 Declaratie privind disponibilitatea membrilor echipei inclusiv pentru deplasari in teren.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe proprie raspundere insotita de acordurile de colaborare in vederea realizarii contractului pentru personalul care nu este angajat.
Certificare EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 sau similar.
Detinerea unui sistem propriu de conducere si asigurarea calitatii care trebuie sa cuprinda descrierea sistemului de management al calitatii cu precizarea particularitatiilor de aplicare la activitatiile care fac obiectul ofertei, certificatul sistemului de management al calitatii, proceduri de lucru corespunzator unei activitati relevante pentru realizarea serviciilor solicitate in caietul de sarcini. Spre exemplu: analiza privind continutul temei de proiectare privind realizarea unei lucrari de mentenata majora.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 19 insotit de copie dupa Certificat EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 sau similar, sau dupa caz cerere de acreditare/auditare a sistemului de management al calitatii plus documentele relevante celor solicitate.Se va atasasi Dosarul privind SMC (sistemul de management al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1933
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2013 11:00
Locul: Bucuresti, sector 3, Str. Olteni nr. 2-4SAICSUA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca exista doua sau mai multe oferte cu pret egal clasate pe primul loc, se va solicita printr-o invitatie (transmisa pe fax) reofertarea financiara in plic inchis doar de la operatorii economici clasati pe primul loc. Plicul cu oferta imbunatatita se va depune la sediul autoritatii contractante din str. Olteni 2-4, sector 3, Bucuresti, parter - registratura la data mentionata in invitatia de participare.Oferta imbunatatita in sensul diminuarii valorii initiale, va fi deschisa in sedinta publica. Ofertarea se va repeta, in caz de pret egal pana la departajarea unei oferte castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, etaj 7, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +04 0213035611, Fax: +04 0213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer