Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului si servicii de publicitate si informare aferente implementarii proiectului "Reabilitare Campus - Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca"


Anunt de participare numarul 143835/25.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel. +40 264405310, In atentia: Andrea Diana, Email: [email protected], Fax: +40 264450675, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul proiectului si servicii de publicitate si informare aferente implementarii proiectului "Reabilitare Campus - Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. I.I.C. Bratianu, nr.14, Directia Generala Administrativa a Universitatii Babes-Bolyai
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in managementul proiectului (lot I) si servicii de publicitate si informare aferente implementarii proiectului (lot II) "Reabilitare Campus- Facultatea de Educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I- Servicii de consultanta in managementul proiectului
Lot II- Servicii de publicitate si informare proiect
Valoarea estimata fara TVA: 471, 263.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 4225.26 lei pentru lotul I, respectiv de 5200 lei pentru lotul II. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%, conform Legii 346 din 2004. Se solicita prezentarea declaratiei de incadrare in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.Documentul de constituire a garantiei de participare va fiincarcat in SEAP, semnat cu semnatura electronica. 4. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2112.63 lei pt. lotul I, 2600 lei pt. lotul II. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP. 10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se accepta si constituirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin. 3 al art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale- Program Operational Regional 11348 ?Reabilitare Campus ? Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A) din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Prof. dr. Dan Lazar, Prorector Prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv.Ec. Ioan Neag, Adm. fin. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Director Directie Tehnico-Administrativa Cosmin-Vasile Irimies, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Sef Birou Achizitii Responsabil achizitie Ec. Diana-Monica Andrea, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Adi Monica Laura Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba capacitate economica si financiara de a demara indeplinirea obligatiilor contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Asadar, se solicita ca cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400, 000.00 lei penru lotul I, respectiv de minim 500, 000.00 lei pentru lotul II. Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400, 000.00 lei penru lotul I, respectiv de minim 500, 000.00 lei pentru lotul II. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
LotII.Se vor prezenta informatii cu studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr.de servicii.Personal minim obligatoriu solicitat: Expert cheie 1 ? Expert informare si publicitate ? 1 persoana
Calificari si abilitati: Studii superioare;
experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului (campanii de informare, sesiuni de informare etc.)Documente doveditoare: - CV in format european, care sa con?ina informatii actualizate, datat si semnat;diploma de absolvire studii superioare;contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? Formular 10^1; pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului.
LotI.Se vor prezenta informatii cu studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr.de servicii.Personal minim obligatoriu solicitat: Expert cheie 1 ? Lider de echipa -1 persoana Calificari si abilitati: Studii superioare; Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detina cunostinte de management de proiect (sa fi beneficiat de instruire in acest domeniu); experienta in desfasurarea unor activita?i similare obiectului contractului (cereri de prefinantare, cereri de rambursare, rapoarte de progres etc). Documente doveditoare:
CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;
diploma de absolvire studii superioare;
orice documente care sa dovedeasca cunostinte de management, contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractuluiExpert cheie 2 ? Expert financiar ? 1 persoana
Calificari si abilitati: Studii superioarein domeniul economic;experienta specificain desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului (declaratii de cheltuieli, cereri de rambursare, cereri de prefinantare etc); Documente doveditoare: - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;
diploma de absolvire studii superioare in domeniul economic; contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului; Expert cheie 3 ? Expert juridic ? 1 persoana
- Calificari si abilitati: Studii superioare in domeniul juridic; experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului Documente doveditoare: - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;diploma de absolvire studii superioare in domeniul juridic;contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului
Informatii privind personalul tehnic si de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va prezenta lista personalului-Formularul nr. 9 care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestuia
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul nr. 8.
Informatii privind subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr. 16 Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si serviciile furnizate.
Experienta similara- prezentarea listei privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta minima: Se solicita prezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme prestarea de servicii similare a caror valoare sau suma a valorilor este de minim 200, 000.00 lei pentru lotul I, respectiv minim 250, 000.00 pentru lotul II. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiLotII.Informatii cu studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr.de servicii- Documente doveditoare: - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;diploma de absolvire studii superioare;contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? Formular 10^1; pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului.LotI.Informatii cu studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr.de servicii- Documente doveditoare: Expert cheie 1 ? Lider de echipa CV in format european, care sa con?ina informatii actualizate, datat si semnat; diploma de absolvire studii superioare;orice documente care sa dovedeasca cunostinte de management, contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractuluiExpert cheie 2 ? Expert financiarCV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;diploma de absolvire studii superioare in domeniul economic; contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractului; Expert cheie 3 ? Expert juridic - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;diploma de absolvire studii superioare in domeniul juridic;contract individual de munca/ extras Revisal/Angajament sau acord de participare si declaratie de disponibilitate ? formular10^1, pentru ofertantul clasat pe locul I orice document care sa dovedeasca experienta specifica in desfasurarea unor activitati similare obiectului contractuluiSe va prezenta Formularul nr. 9.Se va prezenta Formularul nr. 8.Se va prezenta Formularul nr. 16 Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si serviciile furnizateSe va prezenta Formularul nr. 10(12D) - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta minima: Se solicita prezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme prestarea de servicii similare a caror valoare sau suma a valorilor este de minim 200, 000.00 lei pentru lotul I, respectiv minim 250, 000.00 pentru lotul II. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniPrezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-2-FS/28.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 11348 ?Reabilitare Campus ? Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1.Departajarea ofertelor clasate pe locul 1 cu numar egal de puncte- in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au numar egal de puncte, deparatajarea ofertelor se va face prin compararea punctajelor acordate factorului de evaluare cu cea mai mare pondere- propunerea financiara, Autoritatea Contractanta desemnand oferta cu cel mai mare punctaj acordat factorului de evaluare propunere financiara.In cazul in care in aplicarea criteriului de departajare se constata ca doua sau mai multe din ofertele clasate pe primul loc, avand acelasi punctaj, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. 2. Se solicita depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la C.N.S.C. si la autoritatea contractanta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta (referitor la doc. de atribuie data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: Str. I.I.C. Bratianu, nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Tel. +40 0264-405300-5450, Fax: +40 0264-450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer