Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in scopul dezvoltarii SC Hidroelectrica SA ca o companie orientata pe proiecte


Anunt de participare (utilitati) numarul 113406/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Anghel, Tel. 0213074629, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta in scopul dezvoltarii SC Hidroelectrica SA ca o companie orientata pe proiecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul consultantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Servicii de consultanta in scopul dezvoltarii SC Hidroelectrica SA ca o companie orientata pe proiecte? asa cum sunt definite in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79410000-1 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de catre SC Hidroelectrica SA a serviciilordescrise in Caietul de sarcini- sectiunea II din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 720, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 33.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. ) Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat ;
c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale ;
d)Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
e)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006;
f)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
e)Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului sau Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
b. )Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani - 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a achizitiei, respectiv :3.440.400 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. )Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani - 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a achizitiei, respectiv :3.440.400 Lei.
b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic.)Declaratie privind asigurarea de specialisti autorizati sa asigure suport tehnic pentru fiecare din componentele ce fac obiectul acestei proceduri, mentionate in Caietul de sarcini .d.)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate.Se vor prezenta minim 2 (doua) recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2011 11:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ANAF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucurestii
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995, intrarea din Bulevardul Carol, nr.29, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213032565, Email:  [email protected], Fax:  0213032545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer