Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru asigurarea implementarii obligatiilor de intocmire a metodologiei de dezvoltare a sistemului de evidenta contabila separata si elaborare a evidentelor contabile separate de catre Compania Nationala Posta Romana


Anunt de participare numarul 119697/20.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Caloiu, Codruta Meran, Tel. 0372845579, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru asigurarea implementarii obligatiilor de intocmire a metodologiei de dezvoltare a sistemului de evidenta contabila separata si elaborare a evidentelor contabile separate de catre Compania Nationala Posta Romana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de consultanta pentru asigurarea implementarii obligatiilor de intocmire a metodologiei de dezvoltare a sistemului de evidenta contabila separata si elaborare a evidentelor contabile separate de catre Compania Nationala Posta Romana - conform cerintelor din sectiunea 2 - Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de consultanta vor fi prestate conform cerintelor din sectiunea 2 - Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie de participare in cuantum de 10.525, 00 Lei sau 2.500, 00 Euro.2.Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
a)Persoane juridice romane-vor prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibilacertificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, eliberat ulterior datei de 06.05.2011;
b)Persoane fizice romane-vor prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibilacertificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, ulterior datei de 06.05.2011;
c)Persoane juridice/fizice straine-vor prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea de servicii de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuformularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare din Documentatia de atribuire - Declaratie privind servicii/proiecte de consultanta realizate in ultimii 5 (cinci) ani- continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Personal de specialitate - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a ? Formulare din Documentatia de atribuire.
3.Declaratie de impartialitate - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare din Documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin declara?ia prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 5 (cinci) ani, a realizat cel pu?in un proiect de consultanta privind asistenta acordata autoritatilor de reglementare sau furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale pentru realizarea regulamentelor de intocmire a situatiilor financiare separate, a metodologiei sau a situatiilor financiare separate sau cel putin un proiect avand ca obiect auditul metodologiei si situatiilor financiare separate intocmite de catre societatile desemnate ca furnizori de serviciu universal in domeniul serviciilor postale.2.In declaratia prezentata trebuie sa fie nominalizat responsabilul de proiect propus de ofertant si sa rezulte ca acesta are experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante, decurgand din participarea in calitate de responsabil de proiect sau expert cheie in cel putin un proiect de consultanta privindasistenta acordata autoritatilor de reglementare sau furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale pentru realizarea regulamentelor de intocmire a situatiilor financiare separate, a metodologiei sau a situatiilor financiare separate sau in cel putin un proiect de consultanta avand ca obiect auditul metodologiei si situatiilor financiare separate intocmite de catre societatile desemnate ca furnizori de serviciu universal in domeniul serviciilor postale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2011 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor in baza unor imputerniciri scrise prezentate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG34/2006: "10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta...despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal"
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala:  str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email:  [email protected], Fax:  0372.845.402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer