Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Dezvoltarea integrata a Orasului Ianca - Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in U.A.T. a Orasului Ianca"


Anunt de participare numarul 142535/16.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL IANCA (PRIMARIA ORASULUI IANCA)
Adresa postala: STR BRAILEI, NR 27, Localitatea: Ianca, Cod postal: 815200, Romania, Punct(e) de contact: FANEL GEORGE CHIRITA, Tel. +40 239668178, Email: [email protected], Fax: +40 239668395, Adresa internet (URL): www.primaria-ianca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementulproiectului "Dezvoltarea integrata a Orasului Ianca - Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in U.A.T. a Orasului Ianca"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Sediul Unitatii Administrativ Teritoriale orasIanca
Calea Brailei nr. 27, judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementulproiectului "Dezvoltarea integrata a Orasului Ianca - Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in U.A.T. a Orasului Ianca" , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul - servicii de consultanta in managementul proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 730, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 14.600 lei Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO 88TREZ1545006XXX000178 deschis la Trezoreria Orasului Ianca - Lichiditati depuse la casieria Primariei Ianca judetul Braila. Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ?i finala. Contractantul are obligatia de a deschide la TrezoreriaOrasului Ianca un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013 AXA PRIORITARA 1-Surse de finan?are: - Fonduri structurale ? Fondul European de Dezvoltare Regionala - 80, 35%- Buget de stat -17, 65%- Bugetul local -2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2
Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.
2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d)din OUG 34/2006 .
Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri aleimpozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetulgeneral consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.
Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chirita Fanel George - Primarul Orasului Ianca, Mircescu Mircea - Viceprimar, Sterian Alexandru- secretar, Turcu Georgiana - Contabil sef, Predescu Dorina ? responsabil achizitii proiect , Teis Gheorghe - Manager proiect, Ciuca Mioara ? responsabil financiar proiect, Dogarescu Mioara ? responsabil tehnic proiect, Rosca George ? responsabil promovare proiect.Consilieri locali: Epureanu Ionel, Balta Eugeniu, Lupu Florea, Dragomir Liviu, Stanculescu Radian, Negoita Valeriu, Baluta Fanel, Munteanu Ani, Parvan Marian, Racu Stefan, Georgescu Florin, Paduret Mihaela, Ciucasu Viorel, Moldoveanu Badita, Danaila Dorian. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedurainsolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.
1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 1.400.000 lei.Ofertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.
In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PrezentareFormular 7Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.roIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, in conformitate cu art. 16, alin. 2 din Legea nr. 364/2001 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Prezentare Formularul 16
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Informatii privind experienta similaraCerinta minima: Dovada indeplinirii a cel putin un contract de servicii de consultanta in managementul proiectelor.
Pentru fiecare dintre contractele de servicii prezentate ca experienta similara sevor depune certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.Documentele vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul?. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica ?i/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide servicii. Ofertantul trebuie sa prezinte documente care dovedesc ca dispune de echipamente necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie).
Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului
Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii: 1. Manager de proiect, Experienta specifica similara de minimum 3 ani in implementarea proiectelor;2.Asistent manager, Experienta de minimum 1 an in implementarea proiectelor3. Responsabil tehnic, atestat in domeniul constructiilor de drumuri.4. Responsabil financiar, Experienta specifica de minimum 3 ani in contabilitatePentru personalul propus se vor atasa copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare, insotite de angajamentul de participare in conformitate cu prevederile art.188 alin (2) lit.c) din OUG 34/2006, copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor prezentarea unor documente doveditoare cu privire la experienta indicata in CV.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului. Lista va preciza
partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.
Asocierea
Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular 8 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniTransformarea valorii serviciilor prestate din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.roPrezentare Formular 9PrezentareFormular 10 siFormular 11Prezentare Formular 12 si Anexa Formular 12;Prezentare Formular 13Prezentare Formular 14 - Acord de asocierePrezentare Formularul 17Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
2. Identificarea si descrierea riscurilor suplimentare celor deja precizate in caietul de sarcini, care pot afecta executia contractului si recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate
30%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
3.
Durata efectiva de prestare a serviciilor de consultanta
20%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11583
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 11:00
Locul: U.A.T. ORAS IANCA, CALEA BRAILEI , NR. 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL OFERTANTULUI IMPUTERNICIT DE CARE ACESTA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Tipul de finantare: Cofinantare in cadrul POR 2007-2013 , Axa 1, Domeniul Major de Interventie 1.1, Subdomeniul: Centre urbaneFond european: FEDR
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In situatia in care pe primul loc se vor clasa mai multe oferte cu punctaje egale (criteriul de atribuire fiind oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic), oferta desemnata castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret.In situatia in care pe primul loc se vor clasa oferte cu punctaje egale si care prezinta preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor respective.Nu este permisa completarea ofertelor dupa data limita de deschidere, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT IANCA
Adresa postala: CALEA BRAILEI NR 27, Localitatea: IANCA, Cod postal: 815200, Romania, Tel. +40 239888178, Email: [email protected], Fax: +40 239888178, Adresa internet (URL): www.primaria-ianca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer