Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Consultanta pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de reabilitare a Lotului D- DN 76, Deva- Oradea, km 0+000- km 184+390, Etapa V de Reabilitare Drumuri Nationale


Anunt de participare numarul 62028/23.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, et.11, cam.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA MARGARIT, Tel.021.318.66.62, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de reabilitare a Lotului D- DN 76, Deva- Oradea, km 0+000- km 184+390, Etapa V de Reabilitare Drumuri Nationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DN 76, Deva- Oradea, km 0+000- km 184+390
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de reabilitare a Lotului D- DN 76, Deva- Oradea, km 0+000- km 184+390, Etapa V de Reabilitare Drumuri Nationale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Consultanta pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de reabilitare a Lotului D- DN 76, Deva- Oradea, km 0+000- km 184+390, Etapa V de Reabilitare Drumuri Nationale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 782, 011.98EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie particip de 100.000 lei sau 28.000 euro valab 90 zile de la depunere sub formaScris de garantie bancara in fav. autorit contr.Garantie de buna executie 10% din pret contr fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BEI V-Imprumut 21 489 si alocatie de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pers jur rom: certif.. constatat privind indeplinirea oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale si contrib. de asig. soc la bug. general consoled cf legii (ANAF - DGFP). ; certif. constatat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor localesi alte venituri ale bugetului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente pt indeplinirea oblig de plata la data de 31.07.2008 sau ulterior. Pres jur straine: doc edificatoare pt dovedirea eligib cf cerintelor autorit. contr. Pt ofertanti nerezidenti se aplica art 182/OUG 34/2006 aprob de legea 337/2006. Certif constat pot fi si in copie. Copia tb. legalizata. C.U.I in copie legalizata, certif. emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa CCI nationala sau terit. eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. Certificatele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare vizate si inregistrate la organele competente. Pentru ofertantii nerezidenti: bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare insotite de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Informatii ref. laobligatiile contracuale fata de alti benef, lista contr. aflate in derulare , valoare si durata acestora.Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare.Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare egala sau mai mare cu 21.000.000 lei sau 6.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani; cel putin 2 recomandari;ofertantul sa faca dovada prestarii a cel putin 1 contract de proiectare ptrevizuirea sau elaborarea de pr. tehnic sau detalii de executie (drumuri nationale, autostrazi sau drumuri noi) pentru un tronson de minim 60 km si sa faca dovada prestarii, in ultimii 3 ani, a cel mult3 contracte de supervizare pentru reabilitari de drumuri nationale, autostrazi sau drumuri noi a caror lungime cumulata sa fie de minim 90 km .Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personal cheie si secundar.Indeplinirea cerintelor minime pentru personalul cheie si secundar.Ofertantul va prezenta CV-uri pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului.Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ISO 9001 sau similar.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunere tehnica
45%
Descriere:
2.
propunere financiara
55%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 13:00
Locul: CNADNR, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11, cam 5, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici (max 2 pers/societate), observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi disponibila si pe site-ul www.andnet.ro sectiunea Achizitii Publice. Operatorii economici care obtin documentatia de atribuire de pe site-ul autoritatii contractante si care sunt interesati sa participle la procedura, vor transmite o adresa cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari.Limba ofertei este romana si engleza. Limba care prevaleaza in caz de divergente pe parcursul derularii procedurii de atribuire este limba romana. Eventualele modificari sau clarificari la documentatia de atribuire vor fi publicate pe www.andnet.ro-achizitii publice. Durata contractului este de 48 luni din care 24 de luni pentru servicii de proiectare si supervizare si 24 de luni pentru perioada de garantie a lucrarilor executate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 - sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii raspunsului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.-Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213186662, Email: [email protected], Fax: 0213186662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer