Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie ale autostrazii Cernavoda- Constanta, tronsoanele Cernavoda-Medgidia (km 151+500-km 170+750) si Medgidia- Constanta (km 170+500- km 202+300) Imprumut BEI nr.23.370;


Anunt de participare numarul 71456/31.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, DAP, etj 11, cam 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA MARGARIT, Tel.021 318 66 62, Email: [email protected], Fax: 021 318 66 62, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie ale autostrazii Cernavoda- Constanta, tronsoanele Cernavoda-Medgidia (km 151+500-km 170+750) si Medgidia- Constanta (km 170+500- km 202+300) Imprumut BEI nr.23.370;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cernavoda- Constanta, tronsoanele Cernavoda-Medgidia (km 151+500-km 170+750) si Medgidia- Constanta (km 170+500- km 202+300)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311210-6 - Servicii de consultanta privind autostrazile (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie ale autostraziiCernavoda- Constanta, tronsoanele Cernavoda-Medgidia (km 151+500-km 170+750)si Medgidia- Constanta (km 170+500- km 202+300)
Valoarea estimata fara TVA: 20, 556, 154RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particip 206.000 lei sau 48.900 euro, valab 90 zile de la depunere sub forma Scris Gar bancara in fav autorit contractante. Garantie de buna executie de 10% din pret contract fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare BEI nr.23.370 si alocatie de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pers jur rom: certif constat privind indeplinirea oblig de plata a imp sitaxelor locale si alte venituri bug local, a imp, taxelor si contrib de asig soc la bug. general consolid (ANAF- DGFP). Dovada achitarii taxelor : form tip emise de org competente pt indeplinirea oblig de plata la 30.11.2008/ulterior. Pers jur straine : orice doc edificator elib de instit autoriz ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si -a indeplinit oblig de plata a imp, taxelor si contrib catre bug stat si bug local.Doc vor fi prezentate in original sau copie legalizata, cu traducere. Pt ofert nerezidenti se vor aplica prev art.182/O.U.G 34/2006 aprobata de L337/2006.Pers jur rom: doc care dovedesc o forma de inreg/atestare/apartenenta dpdv profesional : a) Certif de inreg (C.U.I.) copie legaliz, emis de ORC Tribunal terit; b) Certif constat emis de ORC eliberat cu max 30 zile inainte de data deschiderii of., care sa ateste ca ofertantul desfasoara activ similare celor care fac ob prezentei achizitii, si ca nu sunt mentiuni cu privire la aplic L85/2006 privind procedura insolventei, in original/copie legaliz, valab la data deschiderii ofertei.Pers juridice straine: doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers jur sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, conf prev legale din tara in care ofertantul este rezident. Doc oficiale depuse de pers jur straine tb prezentate in original/copie, cu traducere. Certif tb sa fie valab la data deschiderii ofert.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale cu declararea cifrei mediide afaceri pe ultimii 3 (trei) ani:
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare, egala sau mai mare cu 14.000.000 Lei sau 4 .000.000 euro. Se va completa Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Ofertantii vor calcula echivalenta lei/euro folosind cursul pietei valutare - valorile medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii de referinta (cei 3 ani pentru care cifra de afaceri este declarata).
b) Bilanturile contabile pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare auditate si inregistrate la organele competente.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat conform prevederilor legale in vigoare insotite de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societati.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate aledocumentelor solicitate mai sus.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante, necesare demonstrarii capacitatii economico-financiare a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii pr experienta similara: 1) Lista privind princip prestari de servicii similare (autostrazi, reabilitari drum nationale) efectuate in ultimii 5 ani. 2) mino recomandare din partea altorbenef pentru servicii similare (autostrazi, reabilitari drumuri nationale. 3) Ofertantul treb sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare in ultimii 3 ani un contract de pr si supervizareautostrada demin 10 km sau un contract de pr si supervizare reabilitare drumuri nationale de min 30 km. Dc are in derulare acest contract, volumul fizic realizat in ultimii 3 ani tb sa indeplineasca cond de mai sus. Pt pr prez ca exp similara, Ofertantul va prez orig/copii recomandari alebeneficiarilor si copii ale contractelor : i) dc ofertantul a fost subcontractant va prezenta contractul de subcontr. ii) dc contr contine clauze de confid, care impiedica prez lui, ofertantul este obligat sa prezinte pag din contract cu partile contractante, ob contr, durata contr, cant fizice, pret contract si pag finala cu semnaturi. Lista princip echip, mijloace de transp, lab si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul le detine sau sunt inchiriate.
Declar privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Inf ref la studii, pregatire prof si calif personalului principal si secundar propus. Ofertantul va prezenta CV-uri cu numele in clar si semnatura in original a pers respective.Declar priv partea/partile din contr de indeplinit de subcontr si specializ acestora. Subcontr treb. sa completeze form B2.Ofertantul ( pt asociere fiecare din membri) va prez Certif emise de org independ care atesta respectarea standard de asig a calit: ISO 9001/certif echiv emise de organisme stabilite in alte state membre UE.Dc ofertantul nu detine un certif calit cf solicit, poate prezenta orice alte probe sau dovezi, dc probele/dovezile prezentate confirma asig unui nivel coresp al calitat.Declaratie pe propria raspundere privind respect legisl de securit si sanatate in munca. Inf privind aceste reglementeri se pot obtine la Ministerul Muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere Tehnica
40%
Descriere:
2.
Propunere Financiara
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2009 11:00
Locul: CNADNR, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, etj 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici (max 2 pers /societate), observatori MEF si alte personae autorizate de conducerea Autoritatii Contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentaia de atribuire este disponibilain SEAP, pe site-ul C.N.A.D.N.R. www.andnet.ro - sectiunea Achizitii Publice sau la sediul autoritatii contractante.Orice clarificare solicitata de operatorii economici dupa procurarea documentatiei de atribuire sepoate solicita numai in scris, prin fax nr. (021) 312.09.84, iar raspunsurile autoritatii contractante vor fi transmise prin mijloace electronice- in SEAP sau pe e-mail-ul operatorilor economici si vor fi afisate pe site-ul C.N.A.D.N.R. www.andnet.ro - sectiunea Achizitii Publice.Durata contractului este de 48 de luni de la atribuirea contractului dintre care 24 luni pentru Servicii de Consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie si 24 luni perioada de garantie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la pimirea comunicarii raspunsului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR, -Directia Achizitii Publice, Serviciul Organizare si Derulare Achizitii IFI
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, et. 11, cam 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213186662, Email: [email protected], Fax: 0213186662, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer