Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti, km0+000 km 188+200


Anunt de participare numarul 93924/09.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel.0251/408735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivulde investitii Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti, km0+000 km 188+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti, km0+000 km 188+200
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivulde investitii Modernizare DN 67B Scoarta Pitesti, km0+000 km 188+200, conform caietului de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 14, 070, 136.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 250.000 lei, reprezentand 68.827 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- Programul de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivindcalitateade participant la procedura;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;Certificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006;
-Bilanturile contabile pe anii 2008, 2007, 2006 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 28.000.000 lei, reprezentand 7.708.614, 38 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic va prezenta Lista principalelor prestari de servicii realizate in anii 2009, 2008, 2007, 2006, 2005.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de prestari servicii de consultanta similar cu cel supus prezentei proceduri si anume prestari servicii de consultanta pentru supervizarea executiei proiectelor dedrumuri nationale, poduri, autostrazi (obiective noi, modernizari, reabilitari); Lista contractelor de prestari servicii similare in derulare la data prezentei licitatii (daca exista); Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii;Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 anii(2009, 2008, 2007);Lista persoanelor de specialitate direct implicate in indeplinirea contractului- prezentarea informatiilor referitoare la presonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea lor; copie dupa certificatele SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000), SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004), OHSAS 18001 , sau echivalente, in termene de valabilitate mentionate de emitenti;Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 180 km lungime de drum national(inclusiv poduri) sau minim 90 km lungime de autostrada (inclusiv poduri). Plafonul fizic minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte similare. In acest sens, ofertantul va prezenta: copia contractului (lor) respectiv(e), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul» si recomandare(ile) din partea beneficiarului (lor) din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S16-021660 din 23.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe propria raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari. Referitor la durata serviciilor de supervizare, aceasta este de 60 luni, din care :36 luni pe perioada de executie a lucrarilor (exclusiv perioada de timp friguros) si 24 luni perioada de garantie a lucrarilor. Durata serviciilor de consultanta este corelata cu durata contractului de executie pentru lucrarea respectiva.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.88, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxin 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegalin conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2010 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer