Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrarile de reabilitare si modernizare PDA1 si CR Delta si supralargiri in zonele de inflexiune, Consultanta externa privind gestiunea traficului aeroportuar asupra factorilor de mediu, inclusiv promova


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20201/08.07.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Georgescu, Tel. 0212041293, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activit??i aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrarile de reabilitare si modernizare PDA1 si CR Delta si supralargiri in zonele de inflexiune
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrarile de reabilitare si modernizare PDA1 si CR Delta si supralargiri in zonele de inflexiune
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2011
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 365, 054RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrarile de reabilitare si modernizare PDA1 si CR Delta si supralargiri in zonele de inflexiune;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Consultanta externa privind gestiunea traficului aeroportuar asupra factorilor de mediu, inclusiv promovare proiect ERAT
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta externa privind gestiunea traficului aeroportuar asupra factorilor de mediu, inclusiv promovare proiect ERAT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71313000-5 - Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2011
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Consultanta externa privind gestiunea traficului aeroportuar asupra factorilor de mediu, inclusiv promovare proiect ERAT;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Verificari proiecte
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificari proiecte
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.08.2011
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 210, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Verificari proiecte;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertiza tehnica instalatie ventiloconvectorisi ventilatie/climatizare Terminal Plecari si Finger, punctul de lucru AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica instalatie ventiloconvectorisi ventilatie/climatizare Terminal Plecari si Finger, punctul de lucru AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 210, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Expertiza tehnica instalatie ventiloconvectorisi ventilatie/climatizare Terminal Plecari si Finger, punctul de lucru AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertiza tehnica iluminat exterior zona industriala, punctul de lucru AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica iluminat exterior zona industriala, punctul de lucru AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Expertiza tehnica iluminat exterior zona industriala, punctul de lucru AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertiza tehnica HBS si carusele make ?up sistem benzi bagaje Plecari Internationale AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica HBS si carusele make ?up sistem benzi bagaje Plecari Internationale AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Expertiza tehnica HBS si carusele make ?up sistem benzi bagaje Plecari Internationale AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertiza tehnica + DALI - Reabilitare/modernizare retele apa-canal, inclusiv hidranti exteriori AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica + DALI - Reabilitare/modernizare retele apa-canal, inclusiv hidranti exteriori AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71244000-0-Calculare a costurilor, monitorizare a costurilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Expertiza tehnica + DALI - Reabilitare/modernizare retele apa-canal, inclusiv hidranti exteriori AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertiza tehnica + DALI - cladiri zona tehnica AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica + DALI - cladiri zona tehnica AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Expertiza tehnica + DALI - cladiri zona tehnica AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de impact in cazul unor fenomene meteorologice extreme pe platforma aeroportuara AIHCB
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de impact in cazul unor fenomene meteorologice extreme pe platforma aeroportuara AIHCB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71313410-2 - Evaluare a riscurilor sau a pericolelor pentru constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 105, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Studiu de impact in cazul unor fenomene meteorologice extreme pe platforma aeroportuara AIHCB;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de prest servicii pt punerea in aplicare a preveder. Legii nr. 255/2010, in corelare cu etapele calendarului ?Programului Strategic de Dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la AIHCB" aprobat prin O.G. nr.64/1999, cu modificarile si completarile ulterioare
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prest servicii pt punerea in aplicare a preveder. Legii nr. 255/2010, in corelare cu etapele calendarului ?Programului Strategic de Dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la AIHCB" aprobat prin O.G. nr.64/1999, cu modificarile si completarile ulterioare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
71315200-1-Servicii de consultanta in domeniul imobiliar (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79110000-8-Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.11.2011
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 774, 140RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contract de prest servicii pt punerea in aplicare a preveder. Legii nr. 255/2010, in corelare cu etapele calendarului ?Programului Strategic de Dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la AIHCB" aprobat prin O.G. nr.64/1999, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de elaborare studii de fezabilitate si elaborare proiecte (estacada, drumuri interioare, etc.)
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare studii de fezabilitate si elaborare proiecte (estacada, drumuri interioare, etc.)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.08.2011
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 421, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Servicii de elaborare studii de fezabilitate si elaborare proiecte (estacada, drumuri interioare, etc.;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 10, 612, 694 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2011 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer