Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare nerambursabila si gestionarea proiectelor de dezvoltare prioritare ale Municipiului Deva in cadrul Programului Operational Regional / Axa pri


Anunt de participare numarul 84371/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Mircia Muntean, Tel.0254/213435, Email: [email protected], Fax: 0254/226176, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantarenerambursabila si gestionarea proiectelor de dezvoltare prioritare ale Municipiului Deva in cadrul Programului Operational Regional / Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere / Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana / Sub-domeniul Poli de dezvoltare urbana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Deva
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 961, 577.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu este cazul
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru:
-elaborarea si revizuirea partii financiare a Cererii de finantare, impreuna cu anexele;
-selaborarea si revizuirea studiului de fezabilitate (SF) si/sau a documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI) si/sau a studiului de oportunitate (SO) si/sau a planului de afaceri, inclusiv a fazelor de proiectare anterioare realizarii studiului, cum ar fi: PUD, PUZ, expertiza tehnica, documentatie obtinere avize, studiu geotehnic, studii topografice, etc;
-intocmirea si revizuirea Proiectului tehnic (PT), a detaliilor de executie (DDE), proiect pentru autorizarea lucrarilor de construire (PAC);
-actualizarea si revizuirea studiului de fezabilitate (SF) si/sau a documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI) si/sau a studiului de oportunitate (SO) si/sau a planului de afaceri in conformitate cu HG nr. 28/2008; realizarea fazelor de proiectare anterioare actualizarii documentatiei tehnice si realizarea documentatiei pentru reactualizarea avizelor, etc.;
-actualizarea proiectului tehnic (PT) existent (inclusiv detalii de executie (DDE), proiect pentru obtinere a Autorizatiei de Construire (PAC));
-managementul general si financiar al proiectului individual de dezvoltare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru sunt incluse in Sectiunea III din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 961, 577.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 59231.42Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului subsecvent de prestari servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a proiectelor incluse in acordul cadru: Bugetul local, Fondul European pantru Dezvolrae Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele formulare:
Imputernicire, Acord de asociere, Declaratie privind eligibilitatea, Cazier judiciar pentru administrator(i), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Cazier fiscal, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazier judiciar al companiei, Declaratie de integritate, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator, Certificatul de inregistrare fiscala,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008); Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008): b. media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 400.000 euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 5ani; Experienta similara; documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) pentru fiecare contract mentionat in Lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani; O lista cu expertii propusi pentru implementarea acordului-cadru; Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie propus; Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, Certificatul ISO 9001 pentru sistemul propriu de management al calitatii conform standardului ISO 9001; Certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001 pentru activitatile necesare realizarii contractului; Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: a)Ofertantul (cumulat pentru membrii consortiului/asocierii) va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a finalizat cu succes un contract de prestari servicii de consultanta si/sau proiectare tehnica pentru accesarea de finantari europene nerambursabile, in urma carora institutia beneficiara a obtinut finantari nerambursabile de minim 28 milioane euro in vederea implementarii unor proiecte de infrastructura publica.Valoarea serviciilor prestate de ofertant, in calitate de consultant unic/lider de consortiu a fost in valoare de minim 700.000 de euro.b. Ofertantul (cumulat pentru membrii consortiului/asocierii) va face dovada faptului ca in ultimii5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a finalizat cu succes un contract de asistenta tehnica si consultanta / supervizare, cu finantare internationala, in care au fost oferite servicii in valoare de minim 500.000 euro. Serviciile prestate au inclus elaborarea de studii de fezabilitate, inclusiv analize cost beneficiu, studii de impact de mediu, documentatii de atribuire pentru contracte de servicii si lucrari, precum si asistenta tehnica pe perioada derularii contractului.c) Ofertantul (cumulat pentru membrii consortiului/asocierii) va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a finalizat cu succes un contract de prestari servicii pentru elaborarea unui plan integrat de dezvoltare urbana, conform cerintelor incluse in Ghidul Solicitantului pentru Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere / Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana in cadrul Programului Operational Regional.Lista experti cheie: Expert cheie 1 (Liderul de echipa)Expert cheie 2 (Expert in analize economico-financiare)Expert cheie 3 (Expert in domeniul Instrumentelor Structurale a Achiyitiilor Publice)Expert cheie 4 (Expert in analize economico-financiare)Expert cheie 5 (Inginer)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2009 12:00
Locul: Municipiul Deva, Piata Unirii, Nr. 4 Deva, Jud. Hunedoara, etajul 1 Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Costurile contractului sunt eligibile a fi rambursabile prin Programului Operational Regional / Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere / Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana / Sub-domeniul Poli de dezvoltare urbana.
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.35, Localitatea: Deva, jud. Hunedoara, Cod postal: 330005, Romania, Tel.(+4)0254211574, Email: [email protected], Fax: (+4)0254216333, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii, nr.4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330512, Romania, Tel.(+4)0254233800, Email: [email protected], Fax: (+4)0254233800, Adresa internet (URL): http: //www.primariadeva.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer