Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru realizarea documentatiei de finantare aferenta proiectului Centrul Intermodal de Transport Autogara Iasi din Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere Iasi (P.I.D.P.C.) pentru acc


Anunt de participare numarul 96120/17.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Monica Mihaela Mihai, Tel.0232/258190, Email: [email protected], Fax: 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru realizarea documentatiei de finantare aferenta proiectului Centrul Intermodal de Transport Autogara Iasi din Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere Iasi (P.I.D.P.C.) pentru accesarea fondurilor derulate prin Programul Operational Regional - Axa 1 de catre Municipiul Iasi, jud. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform Caietului de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea documentatiei de finantare - fazele: -Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii (PAC), -Proiectul de organizare a executiei lucrarilor (POE),
-Proiect tehnic, -Detalii de executie, -Caiete de sarcini,
-Verificarea tehnica a proiectului tehnic si a detaliilor de executie,
-Realizarea documentatiei pentru obtinerea avizelor si obtinerea efectiva a avizelor
-Studiu de trafic,
-Audit de siguranta a circulatiei, -Elaborarea certificatului de performanta energetica a cladirilor, -Elaborarea cererii de finantare conform Ghidului Solicitantului
Nota: Studiul de fezabilitate va fi pus la dispozitia ofertantilor de catre Autoritatea Contractanta in format electronic needitabil (pdf).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 751, 979RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare -20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, bugetul de statsi fonduri nerambursabile europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34 / 2006 actualizata
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate cod CAEN 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management, 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea conform CAEN 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilanturi contabile la 31 decembrie pentru anii 2007, 2008 si 2009 si conturile de profit si pierdere (in copie), vizate si inregistrate de organele competente.
Fisa de Informatii generale din care sa reiasa realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe anii 2007, 2008 si 2009 de minim 3.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat : - au derulat contracte de servicii privind elaborarea de documentatii de finantare prin fonduri europene nerambursabile cu o valoare insumata deminim1.750.000 lei fara TVA; -au realizat cel putin o documentatie tehnico-economica de finantare, inclusiv faza proiect tehnic, privind investitii de tip constructii civile, depusa spre finantare prin fonduri europene nerambursabile; -au realizat cel putin o documentatie tehnico-economica de finantare pentru investitii in infrastructura de transport constructii civile cu o valoare a investitiei de minim 6.000.000 euro, depus spre finantare prin fonduri europene nerambursabile si aprobat de comisiile de evaluare.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Ofertantul va pune la dispozitie cel putin un manager de proiect cu experienta de minim 5 ani. Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerilor de proiect.Ofertantul va pune la dispozitie si urmatoarele categorii minime de personal: 1 arhitect (minim 5 ani experienta); 1 inginer rezistenta cu experienta de minim 8 ani ; un inginer instalatii (minim 5 ani experienta) ; un expert de trafic (minim 10 ani experienta in realizarea a cel putin un studiu de trafic) ; 1 consultant pentru elaborarea cererii de finantare (minim 5 ani experienta in consultanta), inclusiv cu experienta in elaborarea cererilor de finantare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013. Se solicita copii dupa contractele de munca la personalul de conducere, precum si managerul de proiect.
Lista cuprinzand subcontractatii daca este cazul
Acord de asociere daca este cazul
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
CertificateISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestereDomeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbanaSub-domeniul: Poli de crestere
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 034008, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. A. Panu, nr. 12A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232260600, Adresa internet (URL): www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului ce urmeaza a fi contestat .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea: Iasi, ,Cod postal: 700064, Romania, Tel.0232258190, Email: [email protected], Fax: 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer