Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Servicii de consultanta ?vederea evaluarii optiunilor privind strategia de dezvoltare a Hidroelectrica ?contextul aparitiei celor doua companii nationale ca urmare a procesului de restructurare a sectorului de producere a energiei electrice din Rom?


Anunt de participare (utilitati) numarul 100493/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0213032513 int 149, In atentia:  Laurean Cetatean, Email:  [email protected], Fax:  0213032572, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Servicii de consultanta ?vederea evaluarii optiunilor privind strategia de dezvoltare a Hidroelectrica ?contextul aparitiei celor doua companii nationale ca urmare a procesului de restructurare a sectorului de producere a energiei electrice din Rom?a"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, Servicii de consultanta ?vederea evaluarii optiunilor privind strategia de dezvoltare a Hidroelectrica ?contextul aparitiei celor doua companii nationale ca urmare a procesului de restructurare a sectorului de producere a energiei electrice din Rom?a" - Conform Caieltului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411100-9 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 12.000, 00 lei, Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. ) Declaratie privind situatia personala a ofertantului;b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie legalizata);c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie legalizata).In cazul in care sunt inregistrati cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatoru economic va fi exclus din procedura.Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie xerox semnata si stampilata pentru conforitate cu originalul), sau Certificat constatator, (copie xerox semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale ?desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.b)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Valoarea cifrei de afacerimedie multianuala, a operatorului economic pe ultimii trei ani , respectiv pentru2007, 2008, 2009, de cel putin 290.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare atit din punct de vedere al obiectului cat si din punct de vedere al complexitatii, in domeniu, in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite. Conditie minima : suma valorilor serviciilor prestate prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea estimata a serviciilor ce vor fi prestate, respectiv: 145.000EURO.b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului;c.)Declaratie privind asigurarea de specialisti autorizati sa asigure suport tehnic pentru fiecare din componentele ce fac obiectul acestei proceduri, mentionate in Caietul de sarcini, conform solicitarii din fisa de date a achizitiei.d.)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate.Se vor prezenta minim 3 (trei) recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA, Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu, Nr. 3, sector 2, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  1, Romania, Tel. 0213032500, Fax:  0213032564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer