Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala in judetele Bistrita Nasaud, Mures, Bihor, Alba, Caras-Severin, Harghita, Arad, Brasov, Timis


Anunt de participare numarul 140970/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. +40 213152520, In atentia: Nicoleta CERCELARU, Brindusa BIBIRI, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de conversie carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala in judetele Bistrita Nasaud, Mures, Bihor, Alba, Caras-Severin, Harghita, Arad, Brasov, Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Cod NUTS RO112 Bistrita Nasaud, RO125 Mures, RO111 Bihor, RO121 Alba, RO124 Harghita, RO422 Caras Severin, RO421 Arad, RO424 Timis, RO121 Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 851, 686.11 si 171, 292, 152.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel putin 1 contract / an. Se estimeaza ca primul contract subsecvent se va atribui imediat dupa semnarea-acordului cadru, iar ultimul contract subsecvent se va incheia in ultimul trimestru al ultimului an de derulare al acordului - cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru are ca obiect prestarea de servicii de conversie de carti funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala.
Scanarea cartilor funciare se va realiza la locatia/locatiile autoritatii contractante, respectiv la sediul Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara / Biroului de Cadastru si Publicitate Imobiliara de pe raza judetelor precizate in cadrul celor 3 loturi aferente prezentei proceduri.
Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in baza acordului ? cadru care se va atribui la finalizarea prezentei proceduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79999100-4 - Servicii de scanare (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
72311100-9-Servicii de conversie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de conversie a cartilor funciare intr-o baza de date textuala si arhiva digitala cu un volum cuprins intre 1, 838, 886 pagini si 45, 972, 129 pagini, corespunzand cantita?ilor minime ?i maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre6, 851, 689.24 leisi171, 292, 152.65 leiCantitatile minime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent si valorile aferente:
- pt. lotul 1:620, 920 pagini; Valoare: 2, 313, 547.92 lei;
- pt. lotul 2:599, 510 pagini; Valoare: 2, 233, 774.26 lei;
- pt lotul 3:618, 456 pagini; Valoare: 2, 304, 367, 06 lei.
Cantitatile maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
- pt. lotul 1:15, 522, 993 pagini; Valoare: 57.838.671, 92 lei;
- pt. lotul 2:14, 987, 743 pagini; Valoare: 55.844.330, 42 lei;
- pt. lotul 3:15, 461, 393 pagini; Valoare: 57.609.150, 32 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 851, 686.11 si 171, 292, 152.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: - pt. lotul 1:1, 156, 773RON- pt. lotul 2:1, 116, 886RON- pt. lotul 3:1, 152, 183RONPentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii anuntului de participare. b)In cazul respingerii unei contestatii, cuantumul ce se va retine din garantia de participare va fi stabilit in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970 (CIF: 9051601), deschis la ATCPMB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).In cazul in care se opteaza pentru depunerea ofertei pentru toate cele 3 loturi, operatorii economici pot constitui garantia de participare fie pentru suma cumulata mai sus indicata sau, separat, pentru fiecare lot in parte. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Marius Arthur URSU, Marcel GRIGORE, Mihai BUSUIOC, Cernea Marian SIMION, Silviu Valentin RADUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Cristian AMZA, Nicolae IANCU, Nicoleta CERCELARU, Brindusa BIBIRI, Marius IONESCU.Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor, respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii dinainte de luna depunerii ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor), respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.
b. Oertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal inchieat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta:
- documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale, respectiv sa se afle in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Certificatul de Operator de Date cu Caracter Personal emis in conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date sau certificate echivalente emise de catre autoritatile competente din tara de origine ale operatorilor economici nerezidenti, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
Nota:
a. Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. In situatia in care in tara de origine a acestora nu se emit certificate de natura Certificatului de Operator de Date cu Caracter Personal, atunci se va prezenta declaratia pe proprie raspundere conform careia, in cazul declararii ofertei drept castigatoare, acesta se obliga sa obtina autorizatiile/certificarile solicitate in conformitate cu legislatia romaneasca cel mai tarziu pana la data incheierii primului contract subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acordului ? cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Med.cifrei de afaceri globala a ofert.pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu urm. sume: pt. lot 1:115.677.340 lei;pt. lot 2:111.688.660 lei;
pt. lot 3:115.218.300 lei
Se solicita bilanturile contabile pe ult.3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inreg.de organele competente)sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc.specializ., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc.edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.
Nota: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legisl.tarii de origine/tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Cerinta nr. 2 Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata, pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primei luni de executie a acordului ? cadru, care va fi destinata indeplinirii viitorului contract subsecvent, pentru o perioada de minim 30 de zile de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic, dupa cum urmeaza: cel putin 1, 204, 972 lei va fi destinata lotului nr. 1;cel putin 1, 163, 423 lei va fi destinata lotului nr. 2;cel putin 1, 200, 190 lei va fi destinata lotului nr. 3.
Nota: Solicitarea privind accesul sau disponibilul de resurse se va solicita la momentul semnarii contractului subsecvent. In acest sens se vor prezenta dovezi din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, conform cerintelor stabilite, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economicsi, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor gradului de indatorare - rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate - lichiditatea generala, lichiditatea curenta, lichiditatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor).
3. Continuare cerinta nr. 2Nota:
In sensul celor aratate mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita imobilizarea sumelor reprezentand dovada cash-flow-ului, respectiv a resurselor financiare la care operatorul economic are acces/le are disponibile potrivit documentelor prezentate pentru indeplinirea prezentei cerinte, la data semnarii contractului subsecvent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul cel putin a unui contract similar, servicii distribuite geografic de natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini, respectiv de scanare si indexare si de introducere intr-un sistem de management al documentelor a unui numar de cel putin 14.000.000 pagini pt. fiecare lot in parte.
Se solicita:
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autorit. ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara pentru fiecare lot in parte (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 si ale 97^1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru ctr. similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei privind exper. sim. pt. fiecare lot in parte.
Continuare cerinta nr. 1
Nota: a. Operatorii ecnonomici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Continuare cerinta nr. 1
c. Pentru fiecare ctr. mentionat in cadrul Form. nr. 4 in scopul probarii exp. similare dar care nu poate fi prez. in cond. de mai sus, indif. de motive, se va transm. cel putin o fisa sintetica de prezent. care va contine descr. princip. activitati desf., lista / tipul de livrabile realiz. si rezultate obtinute in cadrul resp. contract, impreuna cu detalierea valorica a serv. prestate, in caz contrar ctr. respectiv urmand sa nu fie luat in consid. in scopul probarii exp. similare. Aceste info.t vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezentare de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia), fie prin trimitere la surse publice de informare/alte doc. suport edificatoare.d. Serv. prez. in scopul dovedirii exp.sim.tb sa reprezinte serv. efectiv executate/prestate, sens in care se vor prez. dovezi coresp.priv. prestarea acestora (doc.din cadrul carora sa rezulte natura, val. si complexitatea, respectiv caracteristicile serv. prestate).
Continuare cerinta nr. 1
e. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinirii sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.f. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru realizarea in bune conditii a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele instalatii/utilaje/echipamente specifice pentru fiecare lot in parte: Scanner ADF cu extensie Flatbed optionala ? 2 bucati;Scanner manual face-up A4 ? 2 bucati; Scanner manual face-up A3 ? 2 bucati;Autoutilitare transport personal si echipamente ? 2 bucati. Echipament de arhivare analogica a documentelor digitale (microfilmare) ? 1 bucata; Software licentiat de document management/indexare ? 1 bucata.Se solicita: Docum suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic poate dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului.
Continuare cerinta nr. 2:
Nota:
In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de instalatiile/utilajele/echipamentele mentionate prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, respectiv documentele din cadrul carora rezulta informatiile referitoare la dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Cerinta 3:
Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul pers. de specialitate necesar pentru indeplinirea ctr. pentru fiecare lot in parte: Experti cheie: Dir. de proiect-1 pers.;Coord. tehnic echipa scanare-1 pers.;Coord. tehnic echipa procesare date-1;pers.;Expert import arhiva digit.-1 pers.;Expert audit de calit. si securit. date-1 pers.;Specialist tehnic datacenter-1 pers.;Specialist sist.de detectie, supraveghere video si monitorizare control acces si comunicatii-1 pers.Experti non-cheie: Operatori pregatire doc.-5 pers.;Operatori scanare-20 pers.;Operatori procesare date-20 pers.;Personal pentru testarea, verificarea si validarea datelor colectate-5 pers.Se solicita: a.Doc. suport din care sa rez. faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competent. prof. ale perso. de specialit. propus in cadrul echipei de proiect, se poate asig. indepli. la un niv. coresp. a ctr. care urmeaza sa fie atrib., potrivit specificatiilor prev. in caietul de sarcini.
b. Documentele suport se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritat. contract. rezervandu-si dreptul de a face aplicarea preved. art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate doc. prezentate.
c. In sensul preved. de la lit.a)-b), ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor stabilite, cum ar fi:
- cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individuale.de munca ale persoanelor si/sau ctr. de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective/angajamentele/ acordurile de participare (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a specialistilor) si/sau alte doc. echivalente in aplicarea preved. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor priv. profilul expertilor propusi;
- diplome privind specializ. personalului (studii, pregatire profesionala, calificari si atestari profesionale);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcripturilor, declaratii pe propria raspundere din partea expertului incheiata in forma autentica privind experienta/certificarile detinute, insotite de dovada respectivelor certificari, a deciziilor de numire pt. pozitia respectiva si copia documentelor de specializare in baza careia s-a realizat numirea.
Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servcii de traducere si interpretariat de specialitate in limba romana, pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.
c. Expertii/cheie/personalul de executie indicat au/a fost stabilit(i) la un nivel minim prin raportare la durata de executie maxim acceptata, sens in care operatorii economici vor asigura corelarea propunerii tehnice si a calendarului de implementare a proiectului cu echipa de proiect, suplimentand dupa caz componenta acesteia, astfel incat pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/sustenabilitatea propunerii tehnice.
d. Prin proiect similar in sensul parcursului profesional al expertilor se intelege un proiect in cadrul caruia s-au prestat servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini respectiv, scanare, indexare si introducere a datelor intr-un sistem de management al documentelor.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertului cheie nr. 1 - Director de proiect: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/economie, finaliz. prin diploma de licenta sau echiv.; Exp prof.generala de cel putin 5 ani;Detinerea de competente avansate in dom. mg. de proiect, respectiv cunostinte aprofundate priv.coordonarea proiectelor intr-o maniera standardizata (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de tip Project Management Professional/PRINCE 2 sau echiv.); Detinerea de cunostinte aprofundate priv. o metodologie de mg. a serviciilor de tehnologie a informatiei, respectiv a abilitatilor necesare si suficiente pentru crearea fluxurilor si proceselor de tehnologie a informatiei in cadrul organiz. (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de tip ITIL Expert sau echiv.);Particip. pe parcursul prof. la cel putin un proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut poz.de manager/director/sef de proiect sau o alta pozitie similara.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertului cheie nr.2 - Coordonator tehnic echipa scanare: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/economie, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent; Exp prof generala de cel putin 5 ani;Detinerea de competente avansate privind utilizarea/configurare/mentenanta unei solutii de document management si arhivare electronica (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari emise de catre producatorul solutiei care va fi utilizata in cadrul proiectului);Detinerea de cunostinte de baza privind o metodologie de management a serviciilor de tehnologie a informatiei (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de tip ITIL Foundation sau echivalent); Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de coordonator tehnic/de echipa/team leader sau o alta pozitie similara.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expert cheie nr.3 - Coordonator tehnic echipa procesare date: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/ec, finaliz cu diploma de licenta sau echiv; Exper prof gen de cel putin 5 ani;Det de competente avansate privind indexarile/ cautarile/funct de import si export al unei solutii de docum management si arhivare electronica (dovedite prin prezentarea unei dipl/certif emise de catre producatorul solutiei care va fi utilizata in cadrul proiect);Det de cunostinte de baza privind o metodologie de management a serv de tehnologie a informatiei (dov prin prezentarea unei dipl/certif de tip ITIL Foundation sau echivalent); Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de coordonator tehnic/de echipa/team leader sau o alta pozitie similara.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expert cheie nr.4 - Expert import arhiva digitala: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/ec, finaliz cu dipl de licenta sau echiv; Exper prof gen de minim 5 ani;Det de competente avansate privind indexarile/ cautarile/functiile de import si export al unei solutii de document management si arhivare electronica (dov prin prezentarea unei dipl/certif emise de catre producatorul solutiei care va fi utilizata in cadrul proiectului);Det de cunostinte de baza privind tehnologia bazelor de date relationale (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari emise de catre un producator al unei astfel de solutii tehnologice);Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar/program in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati de import date.
Profilul expert cheie nr. 5 - Expert audit de calitatesi securitate date: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/ec, finaliz. prin dipl de licenta sau echiv.; Experienta prof.generala de cel putin 5 ani;
Detinerea de competente avansate in dom. auditului calitatii si securit inform(dovedite prin prezentarea unei dipl/certifde auditor sisteme de mg. a calitatii conform ISO 9001:2000 sau echiv., respectiv cel putin a unei diplome/certificari de auditor sisteme de securitate a informatiei cum ar fi ISO27001/BS7799 sau echiv.);Detinerea de cunostinte de baza privind o metodologie de mg. a serviciilor de tehnologie a informatiei (dovedite prin prezentarea unei dipl/certif de tip ITIL Foundation sau echiv.);Participarea pe profesional la cel putin un proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati de evaluare a cadrului de calitate a serviciilor IT si asigurarea securit datelor/inform.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertului cheie nr. 6 - Specialist tehnic datacenter: Studii sup. de lunga durata in dom. IT&C/ electronic/economie, finaliz. prin diploma de licenta sau echiv.;Experienta prof.generala de cel putin 5 ani;Detinerea de cunostinte tehnice privind solutiile de tip datacenter (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari emise de catre un producator al unei astfel de solutii tehnologice);Experienta specifica de minim 3 ani in desfasurarea unor activitatideadministrare infrastructuri hardware si software.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertului cheie nr. 7 - Specialist sisteme de detectie, supraveghere video si monitorizare control acces si comunicatii:
- Studii sup. de lunga durata, finaliz. prin diploma de licenta sau echiv.;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Cunostinte privind sistemele DVSCAM (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de Tehnician DVSCAM - cod COR 313210 sau echivalent;
-Experienta specifica de minim 3 ani in pozitia de tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video si de monitorizare control acces si comunicatii
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertilor non-cheie: Studii medii, finaliz. prin diploma de bacalaureat sau echiv.;Detinerea de cunostinte de baza privind utilizarea unei solutii de document management si arhivare electronica(dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari emise de catre producatorul solutiei care va fi utilizata in cadrul proiectului). Aceasta cerinta nu se aplica operatorilor pregatire documente si personalului pentru testarea, verificarea si validarea datelor. Pt personalul de testare, verificarea si validarea datelor se va face dovada detinerii cunostintelor de baza in acest domeniu (dov prin prezentarea unei diplome/certificari e in domeniul testarii datelor);Experienta specifica de minim 3 ani in activitatile aferente pozitiei pentru care sunt propusi.
Cerinta nr. 4
Informatii privindsubcontractantii
Nota:
a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr.1 Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activita?i defotocopiere/scanare, de pregatire a documentelor/activitati specializate de secretariat prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii potrivit condi?iilor de certificare a sistemului de management al calita?ii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 50 pct.) se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda 50 pct.; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = [Pret(min) / Pret(n)] x 50 pct; Nota: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru fiecare factor de evaluare stabilit, respectiv metodologia concreta de punctare a avantajelor care vor rezulta din propunerile tehnice si financiare prezentate de ofertanti in cadrul criteriului de atribuire stabilit sunt prezentate in fisierului ?Anexa_detalii_criteriu_de_atribuire? din cadrul rubricii ?Documente si clarificari?, anexata documentatiei de atribuire si care face parte integranta din aceasta, regasindu-se in cadrul rubricii ?Documente si clarificari? din cadrul anuntului de participare publicat pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (NR)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: Se vor contabiliza toate riscurile care decurg din procesul efectiv de prestare a activititatii necesare atingerii rezultatelor proiectului, asa cum sunt analizate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri identificitate de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire (notat NR(max)); a) Pentru ofertele care contin un numar de riscuri egal nu numarul maxim de riscuri identificitate, notat NR(max) se acorda 5puncte; b) Pentru ofertele cu un numar mai mic de riscuri decat NR(max), punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = [NR(n) / NR(max)] x 5pct.;Nota: A se vedea nota de la pct.1.
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini (NRER)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: Se vor contabiliza numeric recomandarile de reducere/eliminare a riscurilor aferente activitatilor proeictului, asa cum sunt propuse si analizate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de recomandari identificate de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire (notat NRER(max).a) Pentru ofertele care contin un numar de recomandari de reducere/eliminare a riscurilor egal cu numarul maxim de recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate (notat NRER(max)) se acorda 5pct;b) Pentru ofertele cu un numar mai mic de recomandari de reducere/eliminare a riscurilor decat NRER(max), punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = [NRER(n) / NRER(max)] x 5pct; Nota: A se vedea nota de la pct.1
4.
Termen de mobilizare la locatia beneficiarului (TMB)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre TMB se acorda 5 puncte.b) Pentru celelalte TMB ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = [TMBmin/ TMB(n)] x 5 pct; Nota: A se vedea nota de la pct.1
5.
Facilitati suport puse la dispozitia autoriatii contractante (angajamente suplimentare asumate de ofertanti materializate ca avantaje calitative in favoarea beneficiarului ce pot fi punctate) (NF)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: Se vor contabiliza numeric toate facilititatile suport care reflecta avantaje reale si evidente pentruautoritatea contractanta (cum ar fi livrabile suplimentare fata de cele solicitate in caietul de sarcini, precum si instrumente de lucru, baze de date si/sau programe/proceduri/metode cu referire la serviciile prestate, inclusiv backstopping ? asistenta si sprijin in caz de urgente, etc.) si care reprezinta angajamentul ferm al ofertantului de a pune la dispozitia acesteia in mod gratuit facilitatile respective, asa cum sunt acestea prezentate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de facilitati suport care au fost propuse de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire (notat NF(max)); Nota: A se vedea nota de la pct.1
6.
Viteza de scanare a paginilor (VSP)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: a) Pentru cea mai ridicata VSP se acorda 5 puncte.; b) Pentru celelalte VSP ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = [VSP(n) / VSP(max)] x 5 pct; Nota: A se vedea nota de la pct.1
7.
Perioada de garantie a serviciilor (PG)
5%
5
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 5 pct.) se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare PG a serviciilor se acorda 5pct, b) Pentru celelalte PG, ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [(PG(n) ? Gmin.acceptat) / (PGmax. ? PGmin.acceptat)] x 5pct;Nota: A se vedea nota de la pct.1
8.
Calitatea imaginilor scanate (CI) - Output resolution
10%
10
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 10 pct.) se acorda astfel: a) Pentru cea mai buna CI se acorda 10 puncte;b) Pentru celelalte CI ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = CI(n) / CI(max) x 10 pct; Nota: A se vedea nota de la pct.1
9.
Durata de prestare a serviciilor aferente celui mai mare contract subsecvent (DPS)
10%
10
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 10 pct.) se acorda astfel: a)Pentru ofertelecu cea mai mica DPS se acorda 10 pct.; b) Pentru ofertele cu DPS(n) mai mare decat DPS(min), punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (DPSmin / DPSn) x 10pct;Nota: A se vedea nota de la pct.1
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- elem. ofertei care vor face ob.procesului de reofertare: 1.Pretul ofertei- numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(cu prelungire)- procentul pt. stabilirea pasului de licitare: 0, 01%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17081/12.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In sensul preved de la Cap.II.3, durata acordului?cadru se calculeaza de la semnarea acestuia ?i se intinde pana la data expirarii termenului precizat.In aceasta perioada, AC va atribui contracte subsecvente, in func?ie de fondurile disponibile la acel moment.Durata contr subsecvente nu va depa?i, de regula, 12 luni (anul calendaristic in curs)In situa?ia in care doua sau mai multe oferte ob?in acela?i punctaj in urma reofertarii de pret din cadrul rundei finale de licitatie electronica, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pre?ului ofertat, iar oferta ca?tigatoare va fi declarata cea care se claseaza pe pozitia 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte sunt clasate pe pozitia 1 a clasamentului, autoritatea contractanta va reface clasamentul in ordinea descrescatoare a valorii ob?inute de ofertele in discu?ie pentru factorul de evaluare urmator (primul factor de evaluare al propunerii tehnice), oferta ca?tigatoare fiind cea care se claseaza pe pozitia 1 din clasamentul refacut potrivit acestei reguli.Acest sistem urmeaza sa fie aplicat ori de cate ori este necesar, pana la identificarea unei singure oferte care se claseaza pe pozitia 1 in clasament.In situa?ia in care prin aplicarea acestui sistem ofertele nu vor putea fi departajate in continare, autoritatea contractanta va regurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret.Cerin?ele tehnice ?i cele referitoare la condi?iile ?i modalitatea de participare laetapa finala de licita?ie electronica ?i de desfa?urare a acesteia sunt disponibile pe site-ul www.e-licitatie.ro in cadrul sectiunilor Termeni ?i condi?ii ?i Ajutor precum ?i in manualul de utilizare.Pe parcursul licitatiei electronice ofertantii vor avea la dispozitie informatii privind pozitia pe care o ocupa in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCPI - Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer