Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor pe amplasamente apartinand OMV Petrom SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 148209/28.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Alina Gitlan, Tel. +40 372448503, Email: [email protected], Fax: +40 212647236, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor pe amplasamente apartinand OMV Petrom SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Amplasamente OMV Petrom SA de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 894, 530EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi atribuite la aproximativ 6 luni pe parcursul duratei de derulare a fiecarui Acord Cadru. Valoarea estimata a celui mai mic/mare Contract subsecvent este (EUR): LOT1 ? 984/6.232; LOT2 -1.066/10.168; LOT3? 1.476/12.300; LOT 4 ? 984/8.200.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor pe amplasamente apartinand OMV Petrom S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate: minim 9.000 si maxim 54.600 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, repartizate pe loturi astfel:
pentru Lotul 1 ? minim 2.000 si maxim 11.400 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 2 ? minim 2.000 si maxim 18.600 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 3 ? minim 2.500 si maxim 16.200 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 4 ? minim 2.500 si maxim 8.400 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor.Estimari ale cantitatilor ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, astfel:
pentru Lotul 1: minim 60 si maxim 380 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 2: minim 65 si maxim 620 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 3: minim 90 si maxim 750 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor;
pentru Lotul 4: minim 60 si maxim 500 ore/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 894, 530EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie, distinct pentru fiecare Lot in parte, dupa cum urmeaza: pentru Lotul 1:3.700 EUR; pentru Lotul 2:6.000 EUR; pentru Lotul 3:5.300 EUR; pentru Lotul 4:2.700 EUR.Garantia de participare la licitatie se constituie prin virament bancar (in contul IBAN RO63RZBR0000060002406702 deschis la Raiffeisen Bank S.A.) sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conform art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi valabila 134 zile de la data limita de primire a a Ofertelor.In cazul in care garantia este constituita in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb al Bancii Nationale a Romaniei www.bnr.ro, valabil in a 5-a zi inainte de termenul limita de depunere a Ofertelor, inclusiv data de depunere a Ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie pentru fiecare Contract Subsecvent a carui valoare va depasi pragul reglementat de art. 124 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va reprezenta 10% din valoarea respectivului Contract Subsecvent, exclusiv TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii urmand ca, in conformitate cu Legea nr. 555/2004, costul serviciilor sa fie rambursat catre OMV Petrom SA de catre Statul Roman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care un Ofertant depune o Oferta pentru mai mult de un Lot, documentele enumerate mai jos, ca modalitate de indeplinire a cerintelor, trebuie prezentate in cadrul Ofertei distinct pentru fiecare Lot in parte.Cerinta 1: Un operator economic este exclus din procedura daca se afla in oricare din situatiile de la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea:
1.Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura;4.Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.
Documentele specificate la pct. 1-3 se vor prezenta conform formularelor din Sectiunea D. Declaratiile care atesta ca Ofertantul nu se afla in situatiile reglementate prin art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare trebuie semnate de reprezentantul imputernicit al operatorului economic, asa cum este acesta identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care Ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta 2: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta.
Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului din Sectiunea D. Declaratia privind certificarea participarii la procedura cu Oferta independenta trebuie semnata de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acesta identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care Ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri, declaratia se va prezenta in numele Asocierii si se va semna de persoana autorizata/imputernicita de catre toti membrii Asocierii sa semneze Oferta.
Cerinta 3: Certificarea inexistentei unui conflict de interese, conform art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Sectiunii D. Declaratia mentionata se va prezenta si de catre subcontractant(ii) nominalizat(i) si/sau tertul(ii) sustinator(i), daca este cazul. Formularele care atesta inexistenta conflictului de interese vor fi utilizate de catre Autoritatea Contractanta, in conformitate cu prevederile art. 69^2 alin. (2) din OUG 34/2006, modificata si completata prin OUG77/2012.
Persoanele cu functie de decizie ale Autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de licitatie deschisa sunt:
-Mariana GHEORGHE - Director General Executiv, Presedinte al Directoratului;
-Andreas Peter MATJE - Director Financiar si membru al Directoratului;
-Neil Anthony MORGAN - Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Rafinare si Marketing;
-Gabriel SELISCHI - Membru al Directoratului responsabil pentru activitatea de Explorare si Productie;
- Cristian SECOSAN - Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Gaze Naturale si Energie;
- Alina Gabriela POPA -Director Departament Financiar;
-Doru Emilian MUSTATOIU -Director Departament Demolare Abandonare Decontaminare (departament beneficiar);
-Ingrid Georgeta VASILE - Director Achizitii Operationale (Unitatea de Achizitii responsabila cu derularea procedurii de achizitie). Cerinta 1 (aplicabila pentru fiecare Lot in parte): Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.
Demonstrarea acestei cerinte se face de catre Ofertanti - persoane fizice/juridice romane/straine - prin prezentarea certificatului constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a Operatorului economic), sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a Ofertelor. Pentru Ofertantul castigator se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
In cazul in care un Ofertant depune Oferta pentru mai mult de un Lot, documentele enumerate in Fisa de date a achizitiei trebuie depuse in cadrul Ofertei pentru fiecare Lot.
In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste orice document prezentat in cadrul Ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a se prevala de dispozitiile art. 11 alin. (3) din HG 925/2006.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte:
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului Acordului Cadru pe ultimii 3 ani financiari(2010, 2011 si 2012) sa fie de: -pentru Lotul 1: minim 12.000EUR;
-pentru Lotul 2: minim 20.000EUR;
-pentru Lotul 3: minim 24.000EUR;
-pentru Lotul 4: minim 16.000EUR.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea sit. economico-financiare se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului Acordului cadru in ultimii 3 ani financiari.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstrasit. economico-financiara prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte. Pentru sit. financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int.
DacaungrupdeOperatori economicidepune o Ofertacomuna, atuncisituatia economico-financiarase demonstreaza prin cumularea resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale tuturor documentelor solicitate in prezenta documentatie de atribuire.
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreazasit. economico-financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, (terta parte) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele economice si financiare invocate.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie:
- sa prevada mecanismul de sustinere, prin descrierea explicita a felului in care se materializeaza sustinerea;
- sa precizeze care sunt resursele respective, evidentiind faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii Acordului Cadru si Contractelor subsecvente
- sa fie sustinut de documente relevante care sa confirme mentiunile din angajament.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze OMV Petrom SA faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii Acordului Cadru si Contractelor subsecvente, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa. Prin semnarea angajamentului ferm, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate OMV Petrom SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, OMV Petrom SA avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul cerintelor minime referitoare la ?Situatia personala a ofertantului? din fisa de date a achizitiei. Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1) si d) si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 (aplicabila pentru fiecare Lot in parte):
Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea unui numar de maximum 2 contracte a caror valoare cumulata a fost deminim: 6.000 EUR (pentru Lotul 1), 10.000 EUR (pentru Lotul 2), 12.000 EUR (pentru Lotul 3) si 8.000 EUR (pentru Lotul 4).
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte se realizeaza prin completarea si depunerea unei declaratii privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor din care sa rezulte ca Ofertantul a prestat servicii similare prin maxim 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim: 6.000 EUR (pentru Lotul 1), 10.000 EUR (pentru Lotul 2), 12.000 EUR (pentru Lotul 3) si 8.000 EUR (pentru Lotul 4). Lista va fiinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar din care sa rezulte tipul serviciilor prestate.
Pentru documentele prezentate in vederea atestarii acestei cerinte, exprimate in alte monede decat euro, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int.
Cerinta 2 (aplicabila pentru fiecare Lot in parte): In scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale, daca este aplicabil, Ofertantii vor prezenta informatii privind partea/partile din Acordul cadru/Contractele Subsecvente pe care respectivii Ofertanti au eventual intentia sa o/le subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
In acest scop, Ofertantii vor depune o declaratie cu privire la partea/partile din Acordul cadru/Contractele Subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze inclusiv nominalizarea subcontractantilor, daca este cazul.
Cerinta 3 (aplicabila pentru fiecare Lot in parte):
Demonstrarea accesului la utilajele/instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind accesul la utilajele/instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Cerinta 4 (aplicabila pentru fiecare Lot in parte):
Demonstrarea indeplinirii urmatoarelor cerinte minime de calificare cu privire la personalul cheie pentru fiecare Lot in parte dupa cum urmeaza:
a. un Manager de contract pentru fiecare Lot, cu urmatoarele calificari si abilitati:
- Studii superioare (diploma de licenta);
-Vorbitor de limba romana;
- Experienta generala: cel putin 3 ani de activitate profesionala;
- Experienta specifica:
?participarea in cel putin un contract/proiect la nivelul caruia a derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri,
?participarea in cel putin un contract/proiect in care a indeplinit rolul de manager/coordonator/director de proiectb. Coordonatori in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarilor dupa cum urmeaza: Pentru Lotul 1 se vor nominaliza 4 Coordonatori, pentru Lotul 2 se vor nominaliza 4 Coordonatori, pentru Lotul 3se vor nominaliza 6 Coordonatori si pentru Lotul 4se vor nominaliza 4 Coordonatori cu urmatoarele calificari si abilitati:
- Certificat de absolvire pentru ocupatia de ?Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca? eliberat de furnizorii de formare profesionala specifica a coordonatorilorin conformitate cu prevederile Anexei la Ordinul nr. 242/2007 (Regulament privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santiere temporare ori mobile);
-Experienta profesionala in constructii sau in conducerea santierului de minimum 5 ani conform prevederilor art. 59 lit. a) din HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
-Formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate, actualizata la fiecare 3 ani, conform prevederilor art. 59 lit. b) din HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a demonstra indeplinirea cerintelor privind Personalul cheie astfel cum s-a mentionat la pct. ?a? si ?b? de mai sus, Ofertantul va prezenta:
1.Lista Personalului cheie propus si declaratia privind accesul la personalul tehnic de specialitate de care dispune Ofertantul, sau al carui angajament a fost obtinut de catre Ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului cadru si a Contractelor Subsecvente;
2.Formular ?Curriculum vitae? pentru fiecare din persoanele ce alcatuiesc Personalul cheie propus;
3.Documentele suport relevante care sa ateste studiile, precum si experienta generala cat si cea specifica [ca de exemplu, dar fara a se limita la: copii ale diplomelor de studii; copii ale Certificatelor de absolvire pentru ocupatia de ?Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca?eliberate de furnizorii de formare profesionala specifica a coordonatorilor in conformitate cu prevederile Anexei la Ordinul nr. 242/2007 intitulate ?Regulament privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santiere temporare ori mobile?; recomandari sau orice alte documente similare, etc.;]. Documentele suport relevante trebuie sa probeze indeplinirea cerintelor Autoritatii contactante cu privire la Personalul cheie astfel cum s-a mentionat mai sus.4.Declaratie de disponibilitate completata si semnata de fiecare dintre persoanele ce alcatuiesc Personalul cheie.
Personalul cheie propus pentru indeplinirea functiei de Manager de contract pe parcursul derularii unui Contract Subsecvent poate fi si Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, cu conditia indeplinirii cumulative a cerintelor stabilite de Autoritatea contractanta atat pentru functia de Manager de contract cat si pentru cea de Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor.Documentele specificate la pct. 1, 2 si 4 se vor prezenta conform formularelor care se gasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
Aplicabil pentru cerintele 1, 2, 3 si 4:
Modalitatea de indeplinire
Daca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si profesionala a Ofertantului poate fi sustinuta, pentru derularea Acordului Cadru si indeplinirea Contractelor subsecvente si de o alta entitate, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si entitatea respectiva.
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie:
- sa prevada mecanismul de sustinere, prin descrierea explicita a felului in care se materializeaza sustinerea;
- sa precizeze care sunt resursele respective, evidentiind faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii Acordului Cadru si Contractelor subsecvente- sa fie sustinut de documente relevante care sa confirme mentiunile din angajament.
Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie sa garanteze OMV Petrom SA faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul duratei de derulare a Acordului Cadru si a Contractelor Subsecvente, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa.Prin semnarea angajamentului ferm sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate OMV Petrom SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, OMV Petrom SA avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul Fisei de date a achizitiei la paragraful intitulat ?Cerinte minime referitoare la situatia personala a Ofertantului?. Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
ORD 242/2007 pt aprob Regulamentului priv formarea specifica de coordonator SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santiere temporare ori mobile; HG 300/2006, priv cerintele min de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se aplica prevederile art. 161-169 din OUG 34/2006, art. 38-44 din HG 1660/2006 si art. 38-40 din HG 925/2006. Se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore. Detalii: Sectiunea VI.3) Alte Informatii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SSM_DAD 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2014 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele legate de aceasta procedura trebuie redactate/traduse autorizat in RO.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2014 12:00
Locul: Str. Coralilor nr. 22, (Petrom City - Infinity Building), Sector 1, Bucuresti, CP 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata Acordului cadru pentru Lotul 1 este de 38 luni de la data semnarii acestuia, pentru Loturile 2, 3 si 4 durata fiecarui Acord cadru este de 48 luni de la data intrarii in vigoare.Alte informatii se regasesc in celelalte sectiuni ale Documentatiei de atribuire. Intreaga Documentatie de atribuire (inclusiv Caietul de Sarcini) este disponibila in SEAP accesand www.e-licitatie.ro . Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (posta, fax sau email) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand nr Anuntului de participare din SEAP si denumirea Acordului cadru.Licitatia electronica (L.E.) va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei si a notificarilor de incepere a rundei de L.E. la adresa de email inregistrata in sistem.Elementul Ofertei care reprezinta obiectul licitatiei electronice: pretul pentru o ora/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate.Nu exista limita pana la care pretul pentru o ora/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate ofertat poate fi imbunatatit, cu respectarea art. 202 din OUG 34/2006 si art 36^1 din HG 925/2006. Pe parcursul L.E. nu se dezvaluie identitatea Ofertantilor, acestia putand sa vizualizeze pozitia pe care o ocupa in clasament. Durata rundei de L.E. este de 1 (una) zi (24 ore), durata care se poate prelungi in mod automat in situatia in care se modifica clasamentul. Informatiile privind cerinte tehnice minimale pentru acces in SEAP se regasesc pe www.e-licitatie.ro, linkul-Cerinte tehnice minimale. La L.E. vor fi invitati toti Ofertantii care au depus oferte admisibile. Acestia trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform art. 6 din HG 1660/2006 si sa detina certificat digital valid. Refuzul de a se inregistra in SEAP este asimilat cu retragerea Ofertei conform art. 38 alin. 4 din HG 925/2006. Daca un Ofertant nu imbunatateste pretul pentru o ora/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in cadrul L.E. la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare ultima Oferta depusa electronic de respectivul Ofertant.In cazul in care dupa incheierea rundei de L.E. se constata ca Ofertele depuse si clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii Ofertelor. Acordul Cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul pentru o ora/om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile Propuneri Financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la respectiva deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A - Legal Department
Adresa postala: Str. Coralilor nr.22 (Petrom City-Cladirea Tower), sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer