Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURA?ENIE LA SEDIILE S.D.E.E. ZALAU


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
76.494 RON

Castigatorul Licitatiei: ROZINTOX SRL
Anunt de atribuire numarul 145370/17.01.2014
Informatii anunt de participare asociat 143662
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Tel. +40 0264205435, Email: [email protected], Fax: +40 0264205425, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CURA?ENIE LA SEDIILE S.D.E.E. ZALAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: SEDIILE S.D.E.E. ZALAU din localitatile Zalau, Jibou , Cehu Silvaniei , Simleul Silvaniei , Sarmasag , Ileanda , SimihaiuAlmasului si Crasna.
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect efectuarea activitatii de curatenie la 8 sedii ale SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord ? SUCURSALA ZALAU, in conformitate cu caietul de sarcini .
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
76, 494.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SDZ 1/S 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 72118 Denumirea: SERVICII DE CURATENIE LA SEDIILE SDEE ZALAU
V.1) Data atribuirii contractului 18.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROZINTOX SRL
Adresa postala: STR.CRISAN NR.7, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430405, Romania, Tel. 0260216490, Fax: 0260216490
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 76494.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.Comisia va stabili care sunt clarificarile si completarile, necesare pentru evaluarea fiecarei oferte, precum si perioada de timp acordata pentru transmiterea clarificarilor. 2. In cazul in care ofertantii nu transmit in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile solicitate, sau in cazul in care acestea nu sunt concludente, ofertantii vor fi descalificati. 3. Autoritatea contractanta are dreptul ca, pe parcursul procedurii de atribuire, sa solicite clarificari si completari ale documentelor prezentate de ofertanti pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate. 4. In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris, si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv. 5.Pretul contractului este ferm in lei si nu poate fi modificat pe parcursul derularii contractului. Plata se va efectua in termen de 120 de zile de la data inregistrarii facturii la autoritatea contractanta. 6.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritaeta contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 7.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti a/au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor dar nu mai mult de 3 (trei) documente, comisia va solicita ofertantilor completarea documentelor care lipsesc in termen de maxim 72 de ore de la data transmiterii solicitarii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. F.D.E.E. ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD - SUCURSALA ZALAU
Adresa postala: B-dul. Mihai Viteazu, nr. 79, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450135, Romania, Tel. +40 0260605745, Fax: +40 0260605704
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2014 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer