Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie in spatii apartinand S.H.Bistrita, din Piatra Neamt


Anunt de participare (utilitati) numarul 68369/07.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233-207141, In atentia: D-rei Titiana IONITA, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de curatenie in spatii apartinand S.H.Bistrita, din Piatra Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul SH Bistrita , din Piatra Neamt;Uzina Dimitrie Leonida-com.Pangarati, Neamt;Uzina Siret Bacau;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 501, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatirea spatiilor destinate birourilor, laboratoarelor, salilor de sedinte, coridoarelor, casei scarilor, grupurilor sanitare, apartamentelor de oaspeti, cabinetelor medicale si spatiilor din jurul cladirilor ;Curatirea pardoselilor, mochetelor, covoarelor, stergatoarele de picioare, peretilor, geamurilor, platformelor, mobilierului, sifoanelor de pardoseala din fiecare spatiu, spalarea si calcarea cazarmamentului, curatat si intretinut trotuarele si spatiile verzi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata interioara 8.424 mp
Suprafata exterioara 5.317 mp
Suprafata spatii verzi 1.690 mp
TOTAL 15.431 mp
Valoarea estimata fara TVA: 501, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in vaoare de 10000 lei;Garantia de buna executie5% din valoarea fiecarui contract subscvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii SC Hidroelectrica SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat; Subcontractanti ;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei prezentat in copie legalizata ;Certificat de inregistrare emis de ORCxerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciisimilare , prestate in ultimii 3 ani.Lista va cuprinde minim 3 prestarii servicii similare confirmate prin prezentareaaminim 3 recomandari /documente constatatoareemise si semnate debeneficiari, eliberate in anii 2005-2007;Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de servicii. Cerinte minimale: Ofertantul trebuie sa aiba in dotare urmatoarele echipamente profesionalece vor fiutilizate in scopul prestarii serviciilor , la locatiile Uzina Stejaru , Uzina Bacau si sediul achizitorului dinPiatra Neamt: Aspirator de prafsi lichide de medie si mare capacitate9 bc.Masina pentru spalatsuprafete industriale, 1 bc;Masina de spalat cu generator de spuma 1 bc;Masina de curatat si lustruit cu turatie joasa 1 bc;Masina de curatatsi lustruit cu turatie 1 bc;Mop pentru sters pardoseli10 bc;Masina pentru maturat spatii exterioare 1 bc;Masina pentru tuns gazonul 1 bc; Dispozitiv cu lama pentru curatat geamurile 4 bc; Masina pentru tuns iarba1 bc;Scule pentru gradinarit6 seturi;Lista produselor utilizate si fisele tehnice ale acestora.;Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la prestator, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalent.Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare .-Standarde EMAS / standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conform cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/ certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene / orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii , in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15106
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata ;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune cu respectarea prevederilor art.272, alin.(3), din OUG 34/2006 , modificata si completata cu OUG nr.94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207141, Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2008 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer