Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice.


Anunt de participare numarul 142350/06.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: CORINA SERBAN, Tel. +40 213181700, Email: [email protected], Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Sediile ISC - Conform anexei la CS
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 875, 215.36 si 3, 553, 814.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cs1 semnare?31.12.2013 val.min.-419.302, 24 lei f.TVA, val.max.-518.264, 67 lei f.TVA;cs2:01.01.-31.12.2014 val.min.-718.803, 84 lei f.TVA, val.max.-888.453, 72 lei f.TVA; cs3:01.01.-31.12.2015 val.min.-718.803, 84 lei f.TVA, val.max.-888.453, 72 lei f.TVA; cs4:01.01.-31.12.2016 val.min.-718.803, 84 lei f.TVA, val.max.-888.453, 72 lei f.TVA;cs5:01.01.-31.05.2017 val.min.- 299.501, 60, val.max.- 370.189, 05 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor pentru sediile Inspectoratului de Stat in Constructii pentru o perioada de 48 de luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Avand in vedere faptul ca obiectul acordului-cadru se refera la servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor, cantitatile minime si maxime sunt exprimate in mp - curatenie, respectiv luni - colectare selectiva, astfel: Cel mai mic contract subsecvent: suprafata minima, respectiv 26.318, 33 mp pentru 5 luni si colectarea selectiva aferenta pentru 5 luniCel mai mare contract subsecvent: suprafata maxima, respectiv 32.744, 46 mp pentru 12 luni si colectarea selectiva aferenta pentru 12 luniCantitati minime si maxime ale acordului-cadru: suprafata minima pentru 48 de luni, respectiv 26.318, 33 mp si serviciile de colectare selectiva aferente pentru 48 de luni si suprafata maxima pentru 48 de luni, respectiv 32.744, 46 mp si serviciile de colectare selectiva aferente pentru 48 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 875, 215.36 si 3, 553, 814.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 40.000 lei.Pt. operatorii economici care constituie GP in euro/alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posibilitate de prelungire la solicitarea I.S.C.Modalitate de constituire: cf.prev.art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modif.si complet.ult.Pt. GP bancara in favoarea AC se recomanda utilizarea Form.nr. 21.Dovada constituirii GP: Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea GP in original la sediul autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea ofertei;In vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 ex. (vz. Sectiunea IV). Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Form.23.1 si Form.23.2), in original.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea GP conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. AC are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantum: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularulnr. 1 din Sectiunea IV, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii. Declaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original. Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
-dl. Petru Cost ? Inspector General;
-dl. Ionut Cotarcea ? Inspector General Adjunct;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Ioan-Sorin Malinescu ? Director Directia Juridica si Resurse Umane;
-dna. Elena Ionescu ? Sef Biroul Achizitii Publice;
-Corina-Nicoleta Serban ? expert Biroul Achizitii Publice;
-Florina-Carmen Dobrescu ? expert Biroul Achizitii Publice.
-Emil Grigore ? Sef Serviciul Gestiune Parc Auto si Administrativ-Gabriela Stoleriu ? Sef Birou Administrativ
Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr. 5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Atentie: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, in original. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.700.000 lei.
Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.
Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Daca este cazul: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupuluide operatori economici, incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale din Sectiunea IV, in original. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, a garantiei de participare si de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2 din Sectiunea IV).In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Prezentare Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Prezentare Formular nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici incheiat in forma autentica, in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara. In vederea indeplinirii experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada prin prezentarea: a) a cel putin a unui certificat / document / contract / proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv ?Servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor?, a caror valoare sa fie de cel putin 800.000 lei.sau b) a maxim doua certificate / documente / contracte / procese-verbale de receptie contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de curatenie si colectare selectiva a deseurilor a caror valoare cumulata sa fie cel putin 800.000 lei.
Declaratie continand informatii privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.) pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Daca este cazul, angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici, in forma autentica.
Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea in bune conditii a acordului ? cadru, cel putin doua persoane care vor fi raspunzatoare de indeplinirea acestuia.
Pentru persoanele desemnate in Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale acestora.
Declaratia cu privire la intentia de a subcontracta (Formular nr. 15 din Sectiunea IV), in original (daca este cazul)
Daca este cazul (in cazul in care se subcontracteaza), se va prezenta Formularul nr. 16 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original.
Daca este cazul: Acord de asociere.
Daca este cazul: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca aceasta va primi certificarea.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sauechivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirmacertificarea sistemului de management de mediu.
Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca aceasta va primi certificarea.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o indeplineste.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular nr. 8 - Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original.Prezentare Formular nr. 9 ? Experienta similara din Sectiunea IV, in original si anexare certificat/document/contract/proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Prezentare Formular nr. 10 ? Declaratie privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.).Prezentare Formular nr. 11 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economic in forma autentica, in original.Prezentare Formular nr. 12 ? Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, in originalPrezentare Formular nr. 13 ? CV siFormularul nr. 14 - Declaratia de disponibilitate, in original.Prezentare Formular nr. 15, in original(daca este cazul)Prezentare Formularul nr. 16 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original.Prezentare Acord de asociere.Prezentare declaratie privind legalizarea asocierii.Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +4 0213181713, Fax: +4 0213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer