Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE LA SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA


Anunt de participare (utilitati) numarul 143798/22.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Tel. +40 0264205435, Email: [email protected], Fax: +40 0264205425, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. F.D.E.E. ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD - SUCURSALA BISTRITA - Serviciul C.U.L.I.
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul C.U.L.I al SDEE Bistrita, Tel. +40 0263205330, In atentia: Dan Patrascu, Email: [email protected], Fax: +40 0263205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. F.D.E.E. ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD - SUCURSALA BISTRITA - Serviciul C.U.L.I.
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul C.U.L.I al SDEE Bistrita, Tel. +40 0263205330, In atentia: Dan Patrascu, Email: [email protected], Fax: +40 0263205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. F.D.E.E. ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD - SUCURSALA BISTRITA - Serviciul C.U.L.I.
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel. +40 0263205702, Fax: +40 0263205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE LA SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: SEDIILE S.D.E.E. BISTRITA din localitatile Bistrita, Nasaud, Beclean, Lechinta si Sangeorz Bai, cu o suprafata totala de 9.098 m.p.
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect efectuarea activitatii de curatenie la 6 sedii aleSC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord - SUCURSALA BISTRITA, in conformitate cu caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 86, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1.700lei (respectiv 850 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertei. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare? ; scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b)Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; c)Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancarRO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda , echivalentul leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare? Perioada de garantie de buna executie este pe toata durata contractului1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii reprezinta 5% (respectiv 2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de servicii fara TVA.2. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie, este astfel intocmit incat sa aiba aceeasi valoare cu cea rezultata din aplicarea procentului garantiei de buna executie la valoarea totala a serviciilor executate; valabilitatea acestuia va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu Formularul 18 din sectiunea ?Formulare?. b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011 . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca Trezoreria Statului sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Alexandru Roman; Ioan Raica; Adriana Baciu; Dan Patrascu; Anca Liliana; Voichita Sfagau; Georgeta Barna, Kottrik Ildiko 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul 1.Pentru persoane juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;
2. Pentru persoane fizice romane : document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Pentru persoane fizice/juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Modalitatea de indeplinire
Se va depune bilantul contabil anual la 31.12.2011, inregistrat si
vizat de organele competente.
Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40.
Informatii generale. Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul C3 si Anexa la Formularul C3 din Sectiunea Formulare
Experienta similara:
Se va demonstra prestareade minim un contractsimilar cu cel care face obiectul prezentului contract de achizitie publica. Aceste prestari de servicii se vor confirma prin prezentarea unor contracte/certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B4 si Anexa la Formularul B4 din Sectiunea Formulare, Se va anexa minim o recomandare/contract emisa de beneficiarii la care
se face referire in Formularul C3.
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare
Lista echipamentelor tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie(aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete, ustensile specifice serviciului) necesarepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii .
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul E si Anexa la Formularul E din Sectiunea Formulare.
Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea
acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul D1 si Anexa la Formularul D1 din Sectiunea Formulare
Declaratie pe propria raspundere
privind asocierea:
Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului ofertantului si III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele de la cap.III.2.2) Situatia economico-financiara si
III.2.3) Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de servicii este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de servicii si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare
Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Certificat pentru Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008, sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Sistemul de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Certificat pentru Sistemul de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditatin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 12:00
Locul: Loc Bistrita, str. Vasile Conta, nr. 11, Sediul SDEE Bistrita sala 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Comisia va stabili care sunt clarificarile si completarile, necesare pentru evaluarea fiecarei oferte, precum si perioada de timp acordata pentru transmiterea clarificarilor.2. In cazul in care ofertantii nu transmit in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile solicitate, sau in cazul in care acestea nu sunt concludente, ofertantii vor fi descalificati.3. Autoritatea contractanta are dreptul ca, pe parcursul procedurii de atribuire, sa solicite clarificari si completari ale documentelor prezentate de ofertanti pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintelesolicitate.4. In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris, si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv.5.Pretul contractului este ferm in lei si nu poate fi modificat pe parcursul derularii contractului.Plata se va efectua in termen de 120 de zile de la data inregistrarii facturii la autoritatea contractanta.6.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritaeta contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.7.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti a/au omis sa prezinte anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor dar nu mai mult de 3 (trei) documente, comisia va solicita ofertantilor completarea documentelor care lipsesc in termen de maxim 72 de ore de la data transmiterii solicitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 262^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C.F.D.E.E.ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD-SUCURSALA BISTRITA
Adresa postala: str. V. Conta nr. 11, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420025, Romania, Tel. +40 02632057045, Fax: +40 0263205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer