Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE PENTRU SEDIILE SUCURSALEI DE TRANSPORT CONSTANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 148406/09.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU;NR. 195A;BL.LAV1;PARTER, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 241607529, In atentia: Miron Consuela, Email: [email protected], Fax: +40 241607553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE PENTRU SEDIILE SUCURSALEI DE TRANSPORT CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locatiile de prestare pentru serviciile de curatenie sunt descrise in caietul de sarcini si se afla pe raza judetelor Constanta, Tulcea, Galati si Braila
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie pentru sediile Sucursalei de Transport Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului supus procedurii de achizitie publica consta in necesitatea asigurarii curateniei in spatiile cu destinatie de birouri cat si spatiile tehnologice in vederea protejarii sanatatii personalului angajat precum si asigurarea unor conditii optime de lucru si a unui confort adecvat.
Cantitatile de servicii prestate ce se vor efectua in perioada de derulare a contractului este in conformitate cu suprafetele descrise in caietul de sarcini:
Lotul 1 ? zona Constanta ? 377.760, 00 m2
Lotul 2 ? zona Tulcea? 203.548, 00 m2
Lotul 3 ? zona Galati?68.588, 00 m2
Valoarea estimata fara TVA: 175, 471.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantumul prezentat in anexa B a fisei de date ?Informatii privind loturile?;Pentru garantia depusa in alta valuta , se va calcula echivalenta lei/valuta la cursul comunicat de B.N.R. (publicat pe site-ul www.bnr.ro) din a 5-a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire : se vor avea in vedere prevederile art.86 alin(1) din H.G. nr. 925/2006 (cont : RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta;(Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Valabilit. GBE tb. sa fie > cu 14 zile fata de durata contractului.Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are oblig. sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizit., in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada la achizit. Pe parcursul indeplinirii ctr, achizit. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestat. pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizit. va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestat.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii / Modalitati de plata: prin transfer bancar cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6)
Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Vaju Marian, Director tehnic ? Balta Niculae, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic - Bejan Octaviana, Sef Serviciu Buget Finante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economic, Serviciul Comercial: Tanasa Ion, Miron Consuela; Serviciul Patrimoniu Administrativ: Moise Sorin;Olaru Aurelian; Consilier juridic - Sava Liliana ; Sef SCMSSM ? ing. Anicai Eugen;
In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator (Formular F 6) se va prezenta de catre toti partenerii asocierii/subcontractantii/terii sustinatori desemnati.
Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi considerata inacceptabila, conform art. 36, alin.(1), lit. g) din HG 925/2006.
?Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)
?Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)?a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - Formular tip emis de autoritatile competente;
?b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului - Formular tip emis de autoritatile competente
Din Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. ? Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale carui date sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In obiectul de activitate trebuie sa fie inclus si obiectul achizitiei;In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate. In cazul depunerii uneioferte comune (asociere) documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii.
Pentru persoane fizice/juridice straine, document din care sa rezulte obiectul de activitate.
? Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - se va prezenta o declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent achizitiei pe ultimii 3 ani, indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant/asociat)
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; (daca exista); fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare cf. Anexa nr. 2 la Ordin ANRMAP 509/2011; indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cf. OUG 34/2006, art. 190, alin (3) .
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul F14
?Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze ;
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul F13
?Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat din care sa rezulte resursele de personal de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; se vor atasa CV-urile persoanelor implicate in realizarea contractului. Din declaratia privind nr.mediu al personalului angajat trebuie sa reiasa ca operatorul economic, care depune oferta pentru lotul 1- zona Constanta, va asigura doua persoane, cate una pe fiecare din cele doua nivele atat pentru prestarea serviciului la Sediul Administrativ al Sucursalei de Transport Constanta cat si la centrul de interventie Constanta Nord .
Nota: Formularul F12 se va completa si prezenta distinct pentru fiecare lot in parte
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul F12
? Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Nota: Formularul F11 se va completa si prezenta distinct pentru fiecare lot in parte
Modalitatea de indeplinire
se va completaFormularul F11
? Declaratie cu lista principalelor servicii similare - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori contractuale, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract similar celui supus procedurii de achizitie. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
se va completa Formularul F10
?Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, certificatul trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
Modalitatea de indeplinire
Formular tip emis de autoritatile competente
?Certificat ISO 14001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al mediului in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, certificatul trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
Modalitatea de indeplinire
Formular tip emis de autoritatile competente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistarti in SEAP, conf. art. 42 si 44, alin. (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi. Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei, deoarece criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.Informatii care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta ;licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului;ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie;Dupa runda de reofertare, toti participanti care si-au modificat propunerea financiara, au obligatia ca in termen demaxim 2 (doua) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite si in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2404
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2014 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2014 13:00
Locul: Transelectrica SAST Constanta ; B-dul Alexandru Lapusneanu; nr.195 A; Bl. LAV1; parter; Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic interesat poate solicita clarificari si informatii. Aceste solicitari se adreseaza in scris, inainte de data, specificata in invitatia de participare, pentru depunerea ofertelor lasand posibilitatea autoritatii contractante de a raspunde in termenele prevazute la art.78 si art.79 din OUG 34/2006. (Formularul F19)?Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconformasau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 361 si art. 37.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibile?La momentul finalizarii fazei finale de licitatie electronica, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Dupa finalizarea etapei de licitatie electronica ofertantii au obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, in maxim 2 zile, de la finalizarea etapei de licitatie electronica, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.?Pentruvizualizarea fisierelor, incarcate in SEAP, semnate electronic, operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, shellSAFE Verify, program disponibil gratuit. (link: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor pe cale administrativ-jurisdictionala, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2, art. 270, art. 271.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Transelectrica S.A.Bucuresti - Sucursala de TransportConstanta- juridic
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr 195 A, Bl. LAV1 , parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel. +40 241607518, Email: [email protected], Fax: +40 241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer