Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare de la obiectivele DS Suceava si unitatile din subordine


Anunt de participare numarul 138366/24.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Productie, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Adrian Airoaie, Fax: +40 230521783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Productie, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Adrian Airoaie, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare de la obiectivele DS Suceava si unitatile din subordine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: obiectivele din cadrul Directiei Silvice Suceava si subunitati
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare de la obiectivele DS Suceava si unitatile din subordine.
Valoarea minima a intervalului este de 585636 lei si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si
evalua ofertele), iar valoarea maxima de 878454 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Contractul poate fi suplimentat prin aplicarea prevederilor din OUG 34/2006 , art.122 lit.j) atunci cand, ulterior atribuirii unui contract de lucrari
sau de servicii, autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze noi lucrari, respectiv noi servicii, care sunt similare lucrarilor ori
serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial si numai daca se respecta, in mod cumulativ, urmatoarele conditii:
- atribuirea se face contractantului initial, iar noile lucrari, respectiv noile servicii, constau in repetarea unor lucrari sau servicii similare celor
prevazute in contractul atribuit initial si sunt
conforme cu cerintele prevazute in caietul de sarcini elaborat cu ocazia atribuirii respectivului contract;
- contractul de lucrari/servicii initial a fost atribuit prin procedura de cerere de oferte/licitatie deschisa sau restransa;
- valoarea estimata a contractului initial de lucrari/servicii s-a determinat prin luarea in considerare inclusiv a lucrarilor/serviciilor similare care
pot fi achizitionate ulterior;
- in anuntul de participare la procedura aplicata pentru atribuirea contractului initial s-a precizat faptul ca autoritatea contractanta are dreptul
de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, respectiv noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi
declarata castigatoare in cadrul procedurii respective;
- autoritatea contractanta are dreptul de a aplica aceasta procedura intr-un interval care nu poate depasi 3 ani de la atribuirea contractului
initial.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafete interioare total: 21807 mp; suprafete exterioare total: 75011 mp
Valoarea minima a intervalului este de 585636 lei si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora
si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 878454 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 585, 636 si 878, 454RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea preved. art. 122 lit.j
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 11712, 72 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la termenul limita de primire a ofertelor , cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): Ordin de plata confirmata de catre banca emitenta pana la semnarii contractului in contul deschis la BRD-Suceava, cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP, Se va completa si depune
Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima
obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila..Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1
din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei
documentatii de atribuire .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava:
- Ing. Sorin Ciobanu
- Ing. Valerian Solovastru
- Ec. Vasile Rusu
- Ing. George Celsie
Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea
Formulare a prezentei documentatii de atribuire.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice
sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie
(Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea
acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu
vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a
impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care
ofertantul este rezident.
, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei
documentatii de atribuire, Informatii privind asocierea Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire -
respectiv cod CAEN:
8121 ? Activitati generale de curatenie a cladirilor; 8129 - Alte activitati de curatenie.Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al RegistruluiComertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate activitati generale de curatenie a cladirilor si alte activitati de curatenie si la care nu s-a declarat falimentul.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata in lei a contractului.Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere) sau orice alte documente doveditoare a indeplinirii cerintei de calificare.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor
mici si mijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. In cazul asocierii, reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM-urilor. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare (servicii de curateniesi igienizare).
Se va completa si depune: Formularul 12 E, din sectiunea FORMULAREFormularul 12 E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si/sau recomandari din partea clientului privat beneficiar /documente constatatoare din partea autoritatii contractante
Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii trei ani, de care operatorul dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii;
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal suficient pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.
Se va completa si depune: Formularul 12 I din sectiunea FORMULARE
Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele si utilajelede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele si utilajele necesare, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, curatenie si igienizare spatii interioare si exterioare.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2012 13:00
Locul: sediul DS.SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Suceava-Biroul juridic
Adresa postala: Bulevardul 1 Mai Nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer