Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CURATENIE SI SALUBRITATE PENTRU CLADIRE EXTINDERE TERMINAL PLECARI


Anunt de participare (utilitati) numarul 146987/04.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Preoteasa, Tel. +40 212013534, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CURATENIE SI SALUBRITATE PENTRU CLADIRE EXTINDERE TERMINAL PLECARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, Otopeni, Calea Bucurestilor, nr.224E, Jud. Ilfov, Cladire Extindere Terminal Plecari
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de curatenie si salubritate pentru extindere cladire Terminal Plecari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90919200-4-Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de curatenie si salubritate pentru extindere cladire Terminal Plecari.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 725, 669EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in cuantum de 34.513, 38 EURO; Pentru echivalenta se va utiliza cursul de referinta BNReuro/valuta valabil la data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor). Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006. Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestuia + 14 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 dinOUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) dinOUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Radu-Director General; Gabriel Tara ? Consilier;Cornel Constantin Poterasu - Director Departament Strategiesi Planificare; Viorel Tanase - Director Departament Operatiuni de Terminal; Ovidiu Tosa-Director Directia Securitate Aeroportuara; Razvan Boldor - Director Departament Vanzari; Cristian Alexe-Director Executiv ? Directia Operatiuni; Valentin Iordache - Director Departament Comunicare; Stefan Radulescu - Director Departamant Protocol; Catalin Predoiu - Director Departamentul Operational ? A.I.B.B ? A.V.; Radu Gabriel Bondar- Director Departamentul Operatiuni Aeriene? A.I.H.C.B; Ramona Preoteasa - Director Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; Vlad Martian-Sef Serviciu Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca; Luminita Micu - Sef Serviciu Logistica; Roxana Gadau- Director Directia Infrastructura si Exploatare; Ruxandra Capota - Sef Serviciu ? Serviciul ReglementariTehnic- Operationale; Dan D. Baciu - DirectorDirectia Financiara si Comerciala; Tudor Elena Barcau-Sef Serviciu ? Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu; Adrian Vasilescu Stefan-Director Departamentul Siguranta Aeroportuara; Vasilica Marina-Sef Servicul Buget si Analiza; Mircea Serban -Sef Serviciul Informatii si Asistenta Operationala; Claudia Georgescu- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica - Economist achizitii publice; Puica Stefan - Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica - Referent Specialitate; Mihaela Sturzoiu-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu ? Consilier Juridic; Limostin Oana-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu ? Consilier Juridic;George Niculie- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica ?Referent Specialitate; Adrian Mitroi-Serviciul Contabilitate de Gestiune si Evidenta Contracte; Florea Radulescu-Sef Serviciul Infrastructurasi Interventii Operative; Decsei Arpad-Anton-Serviciul Infrastructurasi Interventii Operative; Ana Maria Covrig-Serviciul Contabilitate de Gestiune si Evidenta Contracte; Cristian Catichi- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica ? Expert Achizitii Publice.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc.care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt.pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2.Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel incat din respectivele certificate sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - dupa cum urmeaza:
a.Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;
b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;
Pt.pers.jr.straine: Pers.jr.straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.
In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul- in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.
Cerinta nr.2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN) etc. ? original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are
ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
2. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada autorizarii ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, conform Ordinului 2459/2006.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului - original sau copie lizibila conforma cu originalul.
3. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie licentiat ANRSC pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, conform Legii nr. 51/2006 si a Legii nr. 101/2006
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Licenta emisa de ANRSC pe numele ofertantului? original sau copie lizibila conforma cu originalul.
II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
2. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada autorizarii ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, conform Ordinului 2459/2006.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului - original sau copie lizibila conforma cu originalul.
3. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie licentiat ANRSC pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, conform Legii nr. 51/2006 si a Legii nr. 101/2006
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Licenta emisa de ANRSC pe numele ofertantului? original sau copie lizibila conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani.Se solicita ca cifra de afacericumulata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 3.450.000 EURO.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (Fisa de informatii generale -Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?).
Confirmarea informatiilor prezentate in Formularul H3, se va face prin prezentarea in copie a Formularului nr.20 la Bilan?urileaferente ultimilor 3 ani, inregistrate la ANAF.
Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual EURO/VALUTApublicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Experienta similara:
Se solicita ca ofertantul sa fidus la bun sfarsit in ultimii 3 aniservicii similare cu cele care fac obiectul contractuluiprin prestarea a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fiede minim echivalentul a1.725.000 EURO.Serviciile duse la bun sfarsit vor fi evaluate in conformitate cu prevederile art. 13 din Ordinul 509/2011. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare sibeneficiari. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de referinta BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare contract invocat, insotit decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care care sa se confirme prestarea serviciilor.
Nota: Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte a caror obiect prin cumul sa demonstreze prestarea serviciilor mentionate mai sus. Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare sibeneficiari. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de referinta BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare contract invocat, insotit decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care care sa se confirme prestarea serviciilor.
Nota: Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte a caror obiect prin cumul sa demonstreze prestarea serviciilor mentionate mai sus. Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii.
Cerinta nr. 2 Resurse umane
Se solicita ca ofertantul sa detina minim 44 persoane pentru prestarea serviciilor ce formeaza obiectul contractului.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului unde vor fi prezentate informatii despre resursele umane detinute si disponibile in vederea indeplinirii contractului, insotita de copii ale contractelor individuale de munca vizate ITM/ a contractelor de prestarii servicii/contracte de colaborare/ angajamente/ acorduri de participare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, a fiecarei persoane.
Cerinta nr. 3 Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa detina minim urmatoarele resurse tehnice, respectiv:
- masini profesionale de spalat si lustruiri pardoseli ? 1 buc.;
- masini profesionale automate de spalat pardoseli ? 2 buc.;
- masini automate de spalat pardoseli cu operator la bord ? 1 buc.;
- aspiratoare de praf si cu vacuum, inclusiv consumabile (saci aspirator, etc.) ? min. 2 buc.;
- echipament de polishat pardoseli cu accesorii ? min. 1 buc.;
- maturi, farase, galeti, mopuri (inclusiv rezerve) ? min. 10 buc. din fiecare, carucioare echipate cu ustensile si accesorii ? min. 6 buc, dispozitive de curatat suprafete vitrate ? min 6 buc;
- raclete cu lamele din cauciuc cate 1 buc. pentru fiecare grup sanitar si minim 2 buc/fiecare etaj;
- autospeciala pentru incarcarea si transportul deseurilor colectate selectiv depozitate temporar (evacuarea deseurilor la o groapa de gunoi sau la o unitate de colectare autorizata si responsabil cu intocmirea documentelor legale de transport ? avize, formulare de incarcare/transport, etc.).
- schela demontabila si nacela de interior/platforma de interior autoridicatoare (pentru acces la inaltimea de min.15 m);
- recipiente (pubele de 120/240 litri ? minim 20 buc si containere de 1100 litri ? minim 4 buc) pentru dotarea platformelor de precolectare corespunzatoare volumului deseurilor colectate, in stare noua, etanse si inscriptionate corespunzator (tip deseu, sigla companie/firma, etc.) pentru fiecare tip de deseu (menajer, hartie-carton, PET si sticla); aceste recipiente trebuie sa fie compatibile cu autospeciala din dotare;
- recipiente (pubele de 120 litri prevazute cu fanta in capac si rama de cauciuc) pentru activitatea de colectare a articolelor interzise la bordul aeronavelor (lichide interzise) in cantitate corespunzatoare volumului deseurilor generate si inscriptionate corespunzator ? 15 buc.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica echipamentele detinute, numarul acestora precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.).
Sistemul de management al calitatii
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Sistemul de management de mediu
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management de mediu certificat conform standardului ISO 14001 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre licitatia electronica.a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertatb) Limite ale valorilor pana la care elementul ofertei prevazut la litera a) poate fi imbunatatit: Nu exista limitec) Informatiile care vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia ofertantilor la procesul de reofertare informatii referitoare la: 1. existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;2. numarul participantilor la licitatia electronica;3. clasamentul.d) Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: 1. Inainte de initierea licitatiei electronice autoritatea contractanta va proceda la o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit la IV.2.1 Fisa de date a achizitiei ? Sectiunea I a documentatiei de atribuire2. La etapa de licitatie electronica vor fi invitati sa depuna oferte financiare numai ofertanti a caror oferte au fost declarate admisibile in urma evaluarii initiale prevazute la punctul 1.3. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor indicati la punctul 2.4. Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care vor fi transmise invitatiile de participare.5. In vederea realizarii etapei de licitatie electronica, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat in sistemul informatic.6. Etapa de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. Intervalul orar in care se va desfasura runda va fi atribuit in mod automat de catre sistem. Durata rundei 1 zi.e) Conditiile in care ofertantii au dreptul sa liciteze1. La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP, in caz contrar, oferta depusa in cadrul procedurii nu va putea fi luata in considerare.2. In etapa licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape.3. In cazul in care ofertantul, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in etapa licitatiei electronice elementul care face obiectul procesului de reofertare prevazut la lit. a), la stabilirea clasamentului final va fi luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei etape, si care a fost introdusa in SEAP de catre autoritatea contractanta.f) Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii.In vederea participarii la licitatia electronicaoperatorii economici trebuie sa fie inregistrati on line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiile disponibile pentru conectaresi inregistrare la http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectareaprevederilor art. 200 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea contractului se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conformitate cu prevederile art. 169, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa incheirea etapei de licitatie electronica, se solicita ofertantului declarat castigatorsa transmita autoritatii contractanteFormularul de oferta (Formularul 4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) prevazut la IV.4.2 din Fisa de date a achizitiei , in conformitate cu noile valori rezultate in urma rundei de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 10:00
Locul: strada Calea Bucurestilornr. 224E, oras Otopeni, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in invitatia de participare. Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport. Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor. In situatia neprezentarii, daca oferta este depusa, aceasta se va deschide de catre Comisia de Evaluare urmand procedura normala, siinscrierea in procesul verbal al sedintei de deschidere a acestui aspect.Nici o oferta nu poate fi respinsa la deschidere, cu exceptia celor depuse dupa data si ora limita de depunere indicate in anuntul de participare si a celor care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate indicate la III.1.1.a) din Fisa de Date a achizitiei.2. Ofertele vor fi examinate de catre comisia de evaluare, in conditiile in care ofertantul respectiv indeplineste criteriile de calificare impuse. Comisia de evaluare are obligatia de a stabili care sunt clarificarile necesare pentru evaluarea fiecarei oferte sau completari ale documentelor prezentate pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, precum si perioada acordata pentru transmiterea clarificarilor si documentelor solicitate.3. Corectarea erorilor/viciilor de forma se efectueaza conform art. 80 din HG 925/2006.4. Atribuirea contractuluiAtribuirea contractului se va face pe baza clasamentului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conformitate cu prevederile art. 169, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.5. Vizitarea amplasamentului. Ofertantului i se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul ce face obiectul contractului de prestari servicii, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei. Ofertantul, in cazul nerespectarii prevederilor legale, respectiv a unui comportament riscant pe durata vizitarii amplasamentului, isi asuma riscul producerii unui eveniment, asa cum este el definit prin prevederile Legii 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cares-ar putea solda cu vatamarea unei/unor persoane si/sau cu pierderea ori deteriorarea proprietatii. Ofertantul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat alproducerii unui eveniment de acest gen cu ocazia vizitariiamplasamentului. Ofertantul este obligat sa se informeze la Autoritatea contractanta cu privire la necesarul minim de echipament individual de protectie (EIP) asociat vizitei pe amplasament si sa isi doteze pe cheltuiala proprie personalul desemnat sau agentii sai pentru a putea asigura desfasurarea fara evenimente a vizitei. Vizitarea amplasamentului se poate face de catre personalul sau agentii ofertantului inainte cu cel putin 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In acest sens, ofertantii care doresc sa viziteze amplasamentul au obligatia de a transmite CNAB o solicitare scrisa in acest sens, cu cel putin 48 de ore inainte de efectuarea vizitarii amplasamentului care va cuprinde lista persoanelor care vor participa la vizitarea amplasamentului, datele de identificare ale acestora, precum si datele de identificare ale mijloacelor de transport care se vor utiliza (tipul, marca, culoarea si numarul de inmatriculare al autovehiculului). De asemenea, in momentul vizitarii amplasamentului persoanele indicate in lista trebuie sa aiba actele de identificare (B.I., C.I., Pasaport) asupra lor.Responsabilul cu privire la furnizarea informatiilor necesare vizitarii amplasamentului este dl.Arpad Decsei tel.021.204.11.48 sau 021.201.34.61.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de execrcitare a caii de atacsunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer